Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
mb w126 300d ei käivitu
#1
probleem siis selles et auto ei lähe käima, auto ise on mingi kuu aega seisnud ja enne seda töötas väga hästi. Nüüd proovisin käiata aga ei lubanud isegi, käiamise ajal tuli sumpast tossu. Kuna pole diislit enne omanud siis ei oska temaga miskit peale hakata äkki keegi oskab öelda mida vaadata ja milles võib probleem olla. Kuu aega varem oli auto 100% korras kui ta oma maja ette parkisin.
Vasta
#2
Arvan, et ei saa kytet kätte, see kõige suurem tõenäosus. Midu need dislad on nii pommikindlad, et ei saa mitte töötada.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#3
allan Kirjutas:probleem siis selles et auto ei lähe käima, auto ise on mingi kuu aega seisnud ja enne seda töötas väga hästi. Nüüd proovisin käiata aga ei lubanud isegi, käiamise ajal tuli sumpast tossu. Kuna pole diislit enne omanud siis ei oska temaga miskit peale hakata äkki keegi oskab öelda mida vaadata ja milles võib probleem olla. Kuu aega varem oli auto 100% korras kui ta oma maja ette parkisin.
Ilmselt kütus tagasi vajund,ja nüüd tõmbas õhu sisse.Käima saad kõige lihtsamini nii:Lae aku ära,lase kellegil võtit keerata(mootorit starteriga ringi ajada),samal ajal aga keera pihusti pealt torusid ükshaaval lahti.Tavaliselt mingi 2-3 sek tuleb toru lahti hoida siis õhk sealt väljas.Nii kõikide pihustitega.Kui aku kannatab läheb ta ilmselt peale paari toru avamist käima(hakkab turtsuma paari silindriga)Kergelt gaasi ja käib oma õhu ise välja.Autod on tehtud sõitmiseks,mitte seismiseks...:lol:
Vasta
#4
aitäh nõuande eest, proovin mingi päev uurida seda.
Vasta
#5
Kui sumpsist tossu tuli siis saab kütet. Arvatavasti mootor lihtsalt hõreda võitu ning ilma eelsoendusküünaldetta ei puugi käima minna.

Kontrolli ka eelsüteküünlad üle.
Vasta
#6
Truck Kirjutas:Kui sumpsist tossu tuli siis saab kütet. Arvatavasti mootor lihtsalt hõreda võitu ning ilma eelsoendusküünaldetta ei puugi käima minna.

Kontrolli ka eelsüteküünlad üle.
Tundub kahtlane et suvel küünalde tõttu käima ei lähe,veel kummalisem tundub mõte et küünlad või relee kuuga maha on põlend.Selline vana diisel on "pommikindel".Kui magnetklapil vool olemas,kütus ja õhk olemas-siis peab töötama.100%kindel et probleem tagasi vajunud kütuses ja sellest tingitud õhust süsteemis.
Vasta
#7
hõre see mootor küll ei ole, enne ei suitsend, käivitus kohe. Nädalavahetusel saan proovida seda enne pole aega
Vasta
#8
Diisel on jah suhteliselt lollikindel.Kui antud isendil on käsiajamiga etteandepump,tuleb kütus sellega üles pumbata.Kui ei,siis starteriga,soovitavalt pihustitorud lahti ja käiata niikaua,kui enam õhku ei tule,vaid voolav kütus.Siis pihustid kinni ja proovida ,kas küünlad töötavad.Näiteks teha uks lahti ja vaadata salongivalguse järgi,kas läheb valgus tuhmimaks.See ei tarvitse muidugi kõigi küünalde korrasolekut näidata.Võib ka pärast lülitust nad lihtsalt näpuga üle katsuda.Töötav küünal on ka väljaspoolt leige.
Vasta
#9
see on see vana tüübi mootor muidu 65kw(umbes siuke number)
Vasta
#10
Éhk siis OM617.912 tõenäoliselt.

Magnetklappi ei tohiks seal olla, kui just pole ise aretatud. Seiskamine käib vaakumiga.

Küünlad on hõredal mootoril vägagi teema, ka kuumal suvel. Kui ei usu, võin demoda OM617.952, millel surved madalad (<22). Ilma küünlata võid pikalt kedrata. Aga küünlaga käivitub viie sekundiga.

Küünalde relee võib küll saba anda hetkega. Aga seda saab tuvastada nii salongivalguse kui testri abil. mIna kasutaks viimast...

Kui summutist tuleb heledat suitsu, siis mina alustaks küünaldest. Kuigi, ka teatav kogus õhku võib sellist anomaaliat tekitada...
Vasta
#11
õhk võib teema olla küll, kuna välja teda võtmest keerata ei saand (süüdet siis) vaid kapoti alt.
Vasta
#12
Kui asi oli enne seismapanemist toimiv eksemplar, siis peab ka nüüd toimina ainult... Pihustitorude lahtikeeramisest pole suuremat kasu. Reeglina kaob pumbast vajalik töörõhk läbi tagasivooluklapi, mis pikema käiamise peale peaks jälle taastuma, vaja ainult gaasipedaal põhjas hoida. Olen starteriga asja käima saanud isegi peale kütusefiltri vahetust (pole olnud võimalust uut filtrit täis kallata). Muidugi tuleb seda käiamist ettevaatlikult toimetada, sest starter pole korraga nii pikaajaliseks tööks ette nähtud ja tahab vahepeal jahtuda.
Andres 5169200
MB E300T DIESEL -94

www.andresreisid.ee
Vasta
#13
allan Kirjutas:õhk võib teema olla küll, kuna välja teda võtmest keerata ei saand (süüdet siis) vaid kapoti alt.

Seiskamise õhk või õigemini selle puudumine (vaakum) ja käivitamist takistav õhk on kaks erinevat asja ning paiknevad kõrgsurvepumba erinevates otstes:biggergrin:

Vaakumiga seiskamise puudumine on suht mõistetav, vaevalt see 126 originaalis 300D oli... Seal palju võimalik mööda panna/ära väsimas.

Gaasi põhjasurumine suurt ei aita, niikuinii annab KP regulaator max koguse kütust käivitamise ajal. Seetõttu ka talvine "täistõmbamine"... Aga kehvasti käival mootoril võimaldab gaasi põhjas hoidmine pöördeid koguda küll, kuna käivitumisel hakkab KP regulaator kohe pöörlemissagedust vähendama.

Ikkagi: mis masinast saanud on? Läks käima?
Vasta
#14
Andres65 Kirjutas:Kui asi oli enne seismapanemist toimiv eksemplar, siis peab ka nüüd toimina ainult... Pihustitorude lahtikeeramisest pole suuremat kasu. Reeglina kaob pumbast vajalik töörõhk läbi tagasivooluklapi, mis pikema käiamise peale peaks jälle taastuma, vaja ainult gaasipedaal põhjas hoida. Olen starteriga asja käima saanud isegi peale kütusefiltri vahetust (pole olnud võimalust uut filtrit täis kallata). Muidugi tuleb seda käiamist ettevaatlikult toimetada, sest starter pole korraga nii pikaajaliseks tööks ette nähtud ja tahab vahepeal jahtuda.
torude lahtikeeramisest siis pole kasu? mis ma siis peax tegema? Gaasi pedaali põhjas hoidmine ei mõika.. Proovin omme siiski selle torude värgi ära. Tal muidu seal see väike läbipaistev kütusefilter see on kütust täis.. eks katsetame ja kui ei mõika siis paneme 2.8 vahele diisel on müstika. Aku sai muidu uus ostetud ja nüüd ei lähe asi käima.
Vasta
#15
Sai lõpuks ära uuritud see asi. Keerasin neid pihustitorusid lahti ja kütus tuli peale küll. Siis seal motol on veel üx käsipump kust saab õhku välja pumbata, sai siis nats pumbatud seda ja asi korras..hea tunne kohe.
Tänan kõiki abistava info eest, väga asjalik foorum
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Probleem W126 420SEL mootoriga Hunt 3 267 02-01-2024, 01:50 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W126 pliidinuppude pirnid, temperatuurirullide kleepsud MeelisN 2 338 26-02-2023, 10:18 AM
Viimane postitus: Karl
  S500 ei käivitu ErkoS550 3 818 23-06-2022, 11:34 PM
Viimane postitus: Westcoast
  W126 SE madaldus/ koobaste rullimine Akohin 6 1,221 29-04-2022, 04:51 PM
Viimane postitus: MAV
  W126 280 SE AnarJaanus 0 546 12-01-2022, 07:27 PM
Viimane postitus: AnarJaanus
  W126 500 gen1 kJet lambdasond (hapnikuandur, lambda-andur) dinowalk 31 2,659 27-12-2021, 10:56 PM
Viimane postitus: kaupo51
  W126 esitiivad brunosacco 2 999 20-08-2021, 01:02 PM
Viimane postitus: brunosacco
  W126 Juhipoolse ukse lukustussüsteemi eemaldamine helitehnik 1 641 06-07-2021, 11:56 AM
Viimane postitus: v6sa
  W126 kliima lisamine Akohin 7 2,498 03-02-2021, 10:00 AM
Viimane postitus: v6sa
  W221 S400 Hybrid 2009a enam ei käivitu. SGM 6 4,717 07-12-2019, 01:58 PM
Viimane postitus: SGM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne