Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124 bensuka püsikiiruse hoidja lisamine diisel mootoriga isendile
#15
Ei hakka vist pikalt kirjutama, juttu on eespool piisavalt.
Ennem rooli eemaldamist oleks kasulik keerata rattad täiesti otseks ja rool lukku lasta. Airbagi eemaldamiseks tuleb keerata lahti kaks kruvi (4mm kuuskant)
[Pilt: pilt0011.jpg]

Ilmaaegu sai lahti võetud see jubin, seest kargas välja pikk lint-kaabel mille kokku panemisele kulus mõttetult aega-seda viga tasub vältida!
[Pilt: pilt003.jpg]

Selle lintkaabliga detaili eemaldamiseks vabasta lihtsalt kaks pistikut siit:
[Pilt: pilt002.jpg]

Kõik vanad jupid sobivad kenasti, paigalda "uus" plastik millel auk ka püsika kangi jaoks ja valmis
[Pilt: pilt004.jpg]

Tagasi pannes jälgi, et need kohad kohakuti jäävad
[Pilt: pilt005.jpg]

Minu autol on kiiruse andur juba küljes (seoses kliimaga), seega ei pea seda eraldi hakkama paigaldama. Küll aga jagunes seni kiiruse signaali juhe kaheks, siis nüüd on vaja ka kolmandat. Sellek paigaldasin vähe suurema jagaja/varesepesa Tongue Pildil siis vana ja uus kiiruse signaali jagaja.
[Pilt: pilt006.jpg]
[Pilt: pilt007m.jpg]

Tegelikult käivad siia klambrid, et juhtplokk kruvidega kinnitada. Minul neid klambreid kohe võtta polnud seega puurisin kõrvale augud ja kipsikruvidega kinni Big Grin
[Pilt: pilt008w.jpg]
[Pilt: pilt009u.jpg]

Pildilt pole küll kõige selgemini näha, kuid selle püsika kangi pistikul on raami küljes ka kinnitus koht täiesti olemas (seega ei pea jätma kuskile rippuma).
[Pilt: pilt010.jpg]

Kaabelduse saab ilusti tuua kapote alla kaitsmeploki kõrval olevate releede alt.
[Pilt: pilt011.jpg]

Minu juhtmestik jookseb kaitsmeploki alt akuni ja paisupaagi tagant püsika mootorini. Bensuka juhtmestik jääb nüüd lühikeseks!!! Pikenduseks sai kasutatud W123 tagatulede juhtmestikku.
[Pilt: pilt012.jpg]

Gaasihoovastikule on vaja sellist "mummut", selle saab sammuti diiselmootori hoovastiku süsteemist.
[Pilt: pilt013z.jpg] [Pilt: pilt014g.jpg]

Pildid kronsteinist, eks igaüks mõtleb ise kuidas selle valmis teeb. Algul hakkasin kronsteini keevitama, mis ei tulnud hästi välja kuna pinnad on tsingitud, hiljem võtsin appi needid. Kronsteini valmistamisel oli abiks OM601 plokikaan, mille küljes oli hea tegutseda.
[Pilt: pilt017.jpg]
[Pilt: pilt018.jpg]
[Pilt: pilt019.jpg]
[Pilt: pilt020y.jpg]
[Pilt: pilt021.jpg]

Et püsika mootor on pükste kohal, siis ka kaitseplekk
[Pilt: pilt022.jpg]
[Pilt: pilt023.jpg]
[Pilt: pilt024.jpg]

Hoob püsika mootori küljes minu süsteemiga ei sobinud. Hoob sai tehtud nii palju pikemaks, et jääks ka reservi. pole ju loogiline et keegi surub salongis gaasi põhja ja püsika mootor jääb lühikese hoova tõttu pinge alla.
[Pilt: pilt025.jpg]
[Pilt: pilt026.jpg]

Üleüldine kapotialune
[Pilt: pilt027.jpg]
(18-09-2010, 09:18 PM)hannes_s Kirjutas:
(17-09-2010, 12:57 PM)hannes_s Kirjutas: ja töötabkiBig Grin esimene proovisõit jõnksutas millegi pärast, nii tugevalt jõnksutas et isegi tagasillas käis kolks läbi (ei fikseerind nagu kaasi hooba ära vist. suretasin välja uurisin kapotealust lolli näoga, hakkasin tagasi sõitma ja viga oli iseenesest kadund. nüüd töötab laitmatult. kiirust hoiab isegi 50km/h kiirusel (madalama kiirusega pole proovind). kõigest täpsemalt + pildimaterjal järgmine nädal...

Suured tänud kasutajatele v6sa ja hents99 info eest!
jõnksutamine oli tingitud sellest, et püsika mootori tagant tuleva juhtme pistik ei andnud ühendust. täna sõitma minnes ei rakendunud püsikas üldse, võtsin pistiku lahti, panin kokku ja siis hakkas küll tööle aga jõnksutas. pärast pingutasin klemmid ära ja hakkas ilusti tööle jälle. et siis sellest see jõnksutamine.

AGA IKKA OLEN SELLE JÕNKSUTAMISEGA HÄDAS!! Süsteemis ei anna miski vist ühendust. Vahel ei rakendu püsikas üldse, vahel rakendub aga jõnksutab kohutavalt samas enamus kordi jällegi töötab laitmatult. Viga kaob iseenesest ja tuleb ka tagasi peale välja suretamist ja mõningast auto seismist.
Kontrollin kogu juhtmestiku ja pistikute ühendused üle. Proovin ka seda teist juhtplokki vahelduseks (1994 aasta oma) kuigi et too on teise varuosakoodiga. Kui ikka viga säilib siis plaanis juhtploki külmjooted üle vaadata. Või oskab ehk keegi veale kiiremat lahendust pakkuda??
Vasta


Sõnumeid selles teemas
RE: W124 bensuka püsikiiruse hoidja lisamine diisel mootoriga isendile - Autor: hannes_s - 22-09-2010, 04:47 PM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Kütusepaagi anduri puhastamine (W124) RivoA 21 27,145 28-01-2024, 11:26 PM
Viimane postitus: iseteenjasaan
  w124 200d [u]hõõgküünlad[/u] suvel? melw124 2 418 26-08-2023, 08:01 PM
Viimane postitus: melw124
  w124 Kojamehe mootori vahetus RivoA 5 14,426 31-05-2018, 11:18 AM
Viimane postitus: Eero_S
  w124 Klapisääre tihendite vahetamine (M103) MarekV 5 6,536 29-07-2017, 01:27 PM
Viimane postitus: kaupo51
  Tagumise rattalaagri vahetus (w124) MarekV 5 8,246 07-05-2017, 01:58 AM
Viimane postitus: MarekV
  W140 Sooja mootoriga käivitamise üks murelastest icecube 0 1,706 12-03-2017, 07:41 PM
Viimane postitus: icecube
  W124 e300d 100kw 1995a mootori juhtmed arturmalcik 0 2,347 26-07-2016, 03:51 PM
Viimane postitus: arturmalcik
  W124 püsikiiruse hoidja kerdok 2 3,314 27-04-2016, 06:52 AM
Viimane postitus: dexter
  W124 spidoploki ja keskkonsooli valgustuse kaitsme ja potentsiomeetri remont. Laur 16 32,290 06-03-2016, 06:37 PM
Viimane postitus: janek126
  w140 (92-98) / w210 (96-05/97) / w124 (94-95) ir pultide sünkroniseerimine marek 5 22,651 02-08-2015, 08:47 PM
Viimane postitus: kaupo51



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne