Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2,3-16V mootri ketipinguti
#1
Kas keegi oskab rääkida 16V mootori ketipingutist. Pildilt tundus olema hüdrauliline..... Eile oli mu auto Speedsteris Hannese juures ja seal avastasime, sellise asja, et sisselaske nukk oli kaks hammast hilisem ja väljalaskse oma üks varasem. Ketti õnnestus üsnagi vabalt tagasi tõsta, ilma mootorit laiali võtmata. Viga hakkasime otsima, kui pritse näppimine enam ei aidanud aga autoga sõites oli ikka tunne, et veaks järel 2 tonnist haagisuvilat, mille ristlõige on 3*3m. sümtpmiks oli veel üli tugev vaakum, mida mootor tühikäigul tekitas.. Peale nukkade paika tõstmist on auto nagu uuesti sündinud. Küsimus minule kauaks nukad paika jäävad??

Veiko.
Vasta
#2
Õlisurvega töötab jah.

Kui pinguti korraks pulkadeks võtta, puhastada ja korralikult tagasi panna, peaks asja saama.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#3
kas keegi on äkki seda mehhaaniliseks teinud? Sellel hüdraulilisel on tugevad miinused. Näiteks võib käiguga seistes tagurpidi lükates keti üle visata.....
ei tundu kuidagi usaldusväärne.
Vasta
#4
(08-09-2010, 08:32 PM)weix Kirjutas: kas keegi on äkki seda mehhaaniliseks teinud? Sellel hüdraulilisel on tugevad miinused. Näiteks võib käiguga seistes tagurpidi lükates keti üle visata.....
ei tundu kuidagi usaldusväärne.
Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin
Vasta
#5
Ma üritan sulle selles suhtes varsti selgust luua. Küsin kuidas on tehtud need võistlusmootoritel. Thorsten`i võistlusmootoreid ehitas teadaki kes!

Kuigi minuteada pole siiani probleeme olnud. Seal on lisaks ka piisavalt kõva vedru, mis ei lase kette NII lõdvaks, et võiks üle visata.


hannes, mis siin nii naljakat oli? Et üritatakse parendada 16V bensumootorit traktoriks tegemise asemel? Loodetavasti said arvuti ees kõva kõhutäie naerda!
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#6
minu jaoks oli hämming, kui ma nägin kui lõdvaks kett läheb kui käik sees tagurpidi lükata ja õlisurve puudub. Vajub täesti lohku kahe nuka vahele. Rumal, et pilte ei teinud.... Hendrik, kas sa tead ,kuidas Jesper selle lahendanud on?
Vasta
#7
Ei tea, aga küsin täna ta käest. Ja umbes kuu aja pärast võid sa meile sinna külla tulla, kui Rootsis juhtud olema, saad igasugu huvitavat 16V kohta teada.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#8
nii uurisin natuke rejsa.nu foorumit ja seal on poistel sama probleem olnud tundub, et nemad sõidavad sama pingutiga edasi. Sama probleem vaevab ka 2,5L mootorit....

Vaata eelviimast postitust järgmiselt lingilt. Minul oli sisuliselt sama moodi aga vähem olid nihkes.

Rejsa.nu lehelt näide, kuidas nukad valesti on
Vasta
#9
Seal on viga ketipingutis, väidetavalt vahetas Mercedes juba garantii korras uuema tüübi pinguti vastu millega ei ole enam võimalik keti edasi hüppamine hammakate peal. Kõikidel paraku pole see vahtatud.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w201 16v jupid tnz 2 2,171 23-10-2007, 10:20 PM
Viimane postitus: erkop
  190E 2.3/2.5 16V hind? sm. pelle 0 1,899 21-01-2007, 09:20 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  2.3 8v 16v vastu kodusiga 0 2,091 06-01-2006, 01:26 PM
Viimane postitus: kodusiga



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne