Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
2,3-16V mootri ketipinguti - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: C-klass, 190E, 190D (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=105)
+--- Teema: 2,3-16V mootri ketipinguti (/showthread.php?tid=19841)



2,3-16V mootri ketipinguti - weix - 08-09-2010

Kas keegi oskab rääkida 16V mootori ketipingutist. Pildilt tundus olema hüdrauliline..... Eile oli mu auto Speedsteris Hannese juures ja seal avastasime, sellise asja, et sisselaske nukk oli kaks hammast hilisem ja väljalaskse oma üks varasem. Ketti õnnestus üsnagi vabalt tagasi tõsta, ilma mootorit laiali võtmata. Viga hakkasime otsima, kui pritse näppimine enam ei aidanud aga autoga sõites oli ikka tunne, et veaks järel 2 tonnist haagisuvilat, mille ristlõige on 3*3m. sümtpmiks oli veel üli tugev vaakum, mida mootor tühikäigul tekitas.. Peale nukkade paika tõstmist on auto nagu uuesti sündinud. Küsimus minule kauaks nukad paika jäävad??

Veiko.


RE: 2,3-16V mootri ketipinguti - hents99 - 08-09-2010

Õlisurvega töötab jah.

Kui pinguti korraks pulkadeks võtta, puhastada ja korralikult tagasi panna, peaks asja saama.


RE: 2,3-16V mootri ketipinguti - weix - 08-09-2010

kas keegi on äkki seda mehhaaniliseks teinud? Sellel hüdraulilisel on tugevad miinused. Näiteks võib käiguga seistes tagurpidi lükates keti üle visata.....
ei tundu kuidagi usaldusväärne.


RE: 2,3-16V mootri ketipinguti - hannes_s - 08-09-2010

(08-09-2010, 08:32 PM)weix Kirjutas: kas keegi on äkki seda mehhaaniliseks teinud? Sellel hüdraulilisel on tugevad miinused. Näiteks võib käiguga seistes tagurpidi lükates keti üle visata.....
ei tundu kuidagi usaldusväärne.
Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin


RE: 2,3-16V mootri ketipinguti - hents99 - 08-09-2010

Ma üritan sulle selles suhtes varsti selgust luua. Küsin kuidas on tehtud need võistlusmootoritel. Thorsten`i võistlusmootoreid ehitas teadaki kes!

Kuigi minuteada pole siiani probleeme olnud. Seal on lisaks ka piisavalt kõva vedru, mis ei lase kette NII lõdvaks, et võiks üle visata.


hannes, mis siin nii naljakat oli? Et üritatakse parendada 16V bensumootorit traktoriks tegemise asemel? Loodetavasti said arvuti ees kõva kõhutäie naerda!


RE: 2,3-16V mootri ketipinguti - weix - 08-09-2010

minu jaoks oli hämming, kui ma nägin kui lõdvaks kett läheb kui käik sees tagurpidi lükata ja õlisurve puudub. Vajub täesti lohku kahe nuka vahele. Rumal, et pilte ei teinud.... Hendrik, kas sa tead ,kuidas Jesper selle lahendanud on?


RE: 2,3-16V mootri ketipinguti - hents99 - 08-09-2010

Ei tea, aga küsin täna ta käest. Ja umbes kuu aja pärast võid sa meile sinna külla tulla, kui Rootsis juhtud olema, saad igasugu huvitavat 16V kohta teada.


RE: 2,3-16V mootri ketipinguti - weix - 09-09-2010

nii uurisin natuke rejsa.nu foorumit ja seal on poistel sama probleem olnud tundub, et nemad sõidavad sama pingutiga edasi. Sama probleem vaevab ka 2,5L mootorit....

Vaata eelviimast postitust järgmiselt lingilt. Minul oli sisuliselt sama moodi aga vähem olid nihkes.

Rejsa.nu lehelt näide, kuidas nukad valesti on


RE: 2,3-16V mootri ketipinguti - python - 03-12-2010

Seal on viga ketipingutis, väidetavalt vahetas Mercedes juba garantii korras uuema tüübi pinguti vastu millega ei ole enam võimalik keti edasi hüppamine hammakate peal. Kõikidel paraku pole see vahtatud.