Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
K: 500se W126 89a. Esisild ja radikas
#1
Autoks siis W126 500SE 89a. 5,0L V8 Bensiin. Küsin sellise küsimuse siis, et mis asi võib esisillas nagiseda, nagu täiesti kuiv oleks, ja seda ainult ühelt poolt, teine pool on vakka. aga kuiva ilmaga hakkab juba närvidele käima se kigin ja nagin. Esisild muidu ei kolise ja ei loksu. Hommikuti on täiesti vakka, aga kui mingi maa ära sõidan ja väljas soojemaks läheb siis hakkab jälle pihta.
Ja teine küsimus radika kohta, et radiaator on eest ülevalt servast lapitud (Vana omanik) sealt pritsib vaikselt kuuma mootoriga, aga kui keerasin paisupaagi korgi mingisse teise asendisse, nagu pool lahti, siis enam ei võta survet sisse ja ei pritsi sealt, kas tohib nii sõita et se kork on nagu esimeses asendis. Milleks on üldse paisupaagi korgil kaks asendit? Samas otsin ka uut radikat omale.
Vasta
#2
Tea, kas sama mure, kuid suvel, kuiva ilmaga paremalt poolt kigises, märjaga mitte. Seega ilmselt puksid (õõtsa?). Praegu ei kigise. Peagi silda laskma teha, laseb üle vaadata.
Vasta
#3
Kõige tavalisem kägiseja on šarniir. Tema liigub ka paigal seistes rooli keerates, muud puksid on siis vait. Sõites võib küll iga puks häält teha. Ning v8 mootoritega isenditel on pikitoe tagumine padi omakorda kahe kummipuksi peal, mitte otse kere küljes. Ka need elavad mingil määral sõites...

Radika korgil on enamasti kaks asendit. Teine (surveta) asend on hea ka selleks puhuks, kui loll kasutaja kuuma mootoriga seda punni maha hakkab katkuma. Siis kõrbevad ainult näpud, mitte ei küpse pealtlennanud korgi alt pääsenud kuumaveejoas kogu silmnägu.
Selliselt pihkuva radikaga kulgeda ju võib, kui temperatuuril silm peal hoida (ja jälgida, et rihmadele vedelikku ei satuks). Kuid üldiselt peaks jahutussüsteemis ikka ettenähtud surve olema.
Vasta
#4
Igaksjuhuks võid pendelhoova tugipuksi ka kontrollida kuigi ei ole krigisevaga ise kokku puutunud. Uus radikas vedeles isikul kes esineb foorumis nimega ralak. Võta temaga ühendust, ehk on veel alles.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Vasta
#5
Minu secil krudises alumine šarniir, pidavat see silikoonpuksidel olema, mis lihtsalt ära kuivavad aastate jooksul. Panin süstlaga silikoonõli läbi tolmukatte ja krigin kadus.
See on küll ajutine lahendus kuid mul vaikib juba 3 aastat.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Probleem W126 420SEL mootoriga Hunt 3 299 02-01-2024, 01:50 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W126 pliidinuppude pirnid, temperatuurirullide kleepsud MeelisN 2 369 26-02-2023, 10:18 AM
Viimane postitus: Karl
  W126 SE madaldus/ koobaste rullimine Akohin 6 1,279 29-04-2022, 04:51 PM
Viimane postitus: MAV
  W126 280 SE AnarJaanus 0 555 12-01-2022, 07:27 PM
Viimane postitus: AnarJaanus
  W126 500 gen1 kJet lambdasond (hapnikuandur, lambda-andur) dinowalk 31 2,860 27-12-2021, 10:56 PM
Viimane postitus: kaupo51
  W126 esitiivad brunosacco 2 1,018 20-08-2021, 01:02 PM
Viimane postitus: brunosacco
  W126 Juhipoolse ukse lukustussüsteemi eemaldamine helitehnik 1 651 06-07-2021, 11:56 AM
Viimane postitus: v6sa
  W126 kliima lisamine Akohin 7 2,558 03-02-2021, 10:00 AM
Viimane postitus: v6sa
  w126 1990a katuseluuk ei tööta MasterEgO 9 6,352 06-06-2018, 10:56 PM
Viimane postitus: Rolz
  W126 1990 digitaalne kell MasterEgO 2 3,177 02-06-2018, 11:26 PM
Viimane postitus: MasterEgO



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne