Postitused: 180
Teemad: 41
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
Sai siin poes käidud ja järsku gaasi vajutades lihtsalt jõud kadus...vajuta palju tahad....lõpuks uimerdas kuidagi ja suri välja.Käivitades jälle minek 0 ja suri välja...kahtlustasin,et kütusega seotud midagi,et ei saa kätte.Kompu näitas,et 12L veel sees.Hel sõbrale,vedas statoili ja bensu lisades probleem kadus.Nüüd siis küs,milles võis viga olla,kas andur valetas,või kondents vms...
Postitused: 594
Teemad: 27
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Samamoodi sõidetakse ka rongile ette - uskudes elektroonikat ja ei vaevuta pead korra keerata... 12l mööda paagipõhja laiali = vaevalt 1cm kõrgune kütusenivoo(umbkaudu), mida teatud asendis enam pump kätte ei saa...
Postitused: 180
Teemad: 41
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
Nüüd momendil Soomes ja igaks juhuks kanku 5L kaasas....eks paistab,kas loeb lõpuni välja
Postitused: 128
Teemad: 10
Liitus: Mar 2008
Maine:
0
Kas see midagi paha ei tee, kui lasta paak tühjaks täitsa ?
Lihtsalt küsin.
Alumiiniumi ja Roostevaba terase Keevitus- ja Painutustööd.
RakWeld OÜ
5656 3210
Rakvere ja Tallinn
Postitused: 180
Teemad: 41
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
Saigi siin proovitud millal tühjaks saab.6L pealt(kompu näit) hakkas ukerdama...valasin juurde ja kõik ok.Aga siiski millest see tuleneb,et kompu valetab?
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Jul 2010
Maine:
0
Tere, meie autol sama jama, algul oli kõik korras, vajutasid gaasi ja asi liikus ilma tõrgeteta. Nüüd siis hakkas pihta, kiirendad sujuvalt ja lühikese käiguvahetusega siis ikka liigub aga õrnalt tõmbab hinge kinni, ja kui tahan normaalselt sõita nii nagu ikka siis hakkab puperdama ja tõmbab jõu tõiesti maha. Pannes juhtmed mälule taha näitab et esimeses silindris on tõrge olnud, samas kontrollitud kõik üle ja viga ei leia. Kas keegi oskab veel miskit pakkuda, mis sellel viga võiks olla või kust otsida?
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Noh see paagisiene andur hakkab aja möödudes jamama. Iga asi kulub ja väsib, see samamoodi. Kõige lihtsam on hoida paak enamjaolt täis ja enesetunde järgi tankida.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Andur võib jamada tõesti. Sõltuvalt autost on andur koos pumbaga ning hinda küsitakse 6000 EEKi, kuid saab ka odavamalt.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
(29-07-2010, 01:34 PM)elli999 Kirjutas: Tere, meie autol sama jama, algul oli kõik korras, vajutasid gaasi ja asi liikus ilma tõrgeteta. Nüüd siis hakkas pihta, kiirendad sujuvalt ja lühikese käiguvahetusega siis ikka liigub aga õrnalt tõmbab hinge kinni, ja kui tahan normaalselt sõita nii nagu ikka siis hakkab puperdama ja tõmbab jõu tõiesti maha. Pannes juhtmed mälule taha näitab et esimeses silindris on tõrge olnud, samas kontrollitud kõik üle ja viga ei leia. Kas keegi oskab veel miskit pakkuda, mis sellel viga võiks olla või kust otsida?
Proovi esimese silindri "kola" tõsta üle mõnda teise ja vaata kas viga läheb kaasa.
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Jul 2010
Maine:
0
(29-07-2010, 08:33 PM)allan1 Kirjutas: (29-07-2010, 01:34 PM)elli999 Kirjutas: Tere, meie autol sama jama, algul oli kõik korras, vajutasid gaasi ja asi liikus ilma tõrgeteta. Nüüd siis hakkas pihta, kiirendad sujuvalt ja lühikese käiguvahetusega siis ikka liigub aga õrnalt tõmbab hinge kinni, ja kui tahan normaalselt sõita nii nagu ikka siis hakkab puperdama ja tõmbab jõu tõiesti maha. Pannes juhtmed mälule taha näitab et esimeses silindris on tõrge olnud, samas kontrollitud kõik üle ja viga ei leia. Kas keegi oskab veel miskit pakkuda, mis sellel viga võiks olla või kust otsida?
1) Küündlajuhtmed, mingist asendist ei lähe säde läbi ja viskab avariisse.
Juhtmed tasuks osta õiged, mis klapiksid 100% süütepooliga. Boschi juhtmed näiteks ei sobi täielikult Beru poolidele ja võivad hakata üle peksma(ei lukusta täielikult). Poes tainapead seda reeglina ei tea, sest kataloogis on kirjas, et sobib. Mitut varianti on neid otsikuid. Väike ümberehitus aitab ka.
2), Klapisääre tihenid(rõngad, mis on küündla ümber)
3) Legendaarne õhulugeja.
4) Bensufilter
Ei tea mis mootoriga täpsemalt tegu on kuid drosselklapp võib ka süüdi olla.
Ma väga tänan soovituste eest, jõudsin ise ka lõpuks jälile, asi oli õhulugejas mis oli õli täis, mees puhastas ära ja nüüd asi toimib nagu vaja. Ja täna siis lugesin siin teie soovitusi ja nägin , et see ka ära märgitud olete igati asjalikud veelkord tänud
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
(29-07-2010, 08:33 PM)allan1 Kirjutas: 2), Klapisääre tihenid(rõngad, mis on küündla ümber)
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
(30-07-2010, 11:55 PM)R129 Kirjutas: (29-07-2010, 08:33 PM)allan1 Kirjutas: 2), Klapisääre tihenid(rõngad, mis on küündla ümber)
Eks mees tahtis ikka klapp öelda
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
(03-08-2010, 02:13 AM)allan1 Kirjutas: Ma mõtlesin muidu neid tihendeid(rõngaid) mis on küünalde ümber.
Klapikambrikaane tihendit mõtled siis? Küünla ümber nagu muud pole kui piip või süütepool.
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
(03-08-2010, 08:47 PM)allan1 Kirjutas: M111-l on küünalde ümber/all eraldi tihendid(rõngad). Klapikabrikaane tihendist eraldi.
Nagu ka mitmel teisel. Originaalis saab neid vist eraldi osta, aga muidu ikka komplektina. (V.Reinz, Elring jne)
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Jul 2010
Maine:
0
(03-08-2010, 02:13 AM)allan1 Kirjutas: (30-07-2010, 11:28 PM)elli999 Kirjutas: Ma väga tänan soovituste eest, jõudsin ise ka lõpuks jälile, asi oli õhulugejas mis oli õli täis, mees puhastas ära ja nüüd asi toimib nagu vaja. Ja täna siis lugesin siin teie soovitusi ja nägin , et see ka ära märgitud olete igati asjalikud veelkord tänud
Kui õhulugeja oli õline, siis kateri tuulutus ei toimi enam(tüüpiline). Mingi aega aitab puhastamine, kuid üks hetk on õhulugeja rikkis. Võid osta uue, kuid see ei kesta ka kaua.
(31-07-2010, 01:45 AM)Rolz Kirjutas: (30-07-2010, 11:55 PM)R129 Kirjutas: (29-07-2010, 08:33 PM)allan1 Kirjutas: 2), Klapisääre tihenid(rõngad, mis on küündla ümber)
Eks mees tahtis ikka klapp öelda
Ma mõtlesin muidu neid tihendeid(rõngaid) mis on küünalde ümber.
tere
Kas sain õieti aru, et isegi siis kui nüüd õhulugeja ära puhastasime, ütleb ta mingiaeg uuesti ülesse?
Mille peaks siis ära vahetama täielikult, et asi toimiks ikka pikemalt, kui natuke aega?
Ja tekkis veel selline küsimus, et seisupidur mis salongis vajutad jalaga peale ja tõmbad käega vabaks, et kus selle trossid salongi tulevad, kas käetoe alt kuskilt? ei toimi enam see ja ülesse ka hetkel pole leidnud kust see tross jookseb sinna
|