Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
K;CLK-l siis mingi kütuse jama - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Kupeed ja kabriod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=109)
+--- Teema: K;CLK-l siis mingi kütuse jama (/showthread.php?tid=18741)



K;CLK-l siis mingi kütuse jama - Preda - 03-06-2010

Sai siin poes käidud ja järsku gaasi vajutades lihtsalt jõud kadus...vajuta palju tahad....lõpuks uimerdas kuidagi ja suri välja.Käivitades jälle minek 0 ja suri välja...kahtlustasin,et kütusega seotud midagi,et ei saa kätte.Kompu näitas,et 12L veel sees.Hel sõbrale,vedas statoili ja bensu lisades probleem kadus.Nüüd siis küs,milles võis viga olla,kas andur valetas,või kondents vms...


RE: K;CLK-l siis mingi kütuse jama - Nustu826 - 03-06-2010

Samamoodi sõidetakse ka rongile ette - uskudes elektroonikat ja ei vaevuta pead korra keerata... 12l mööda paagipõhja laiali = vaevalt 1cm kõrgune kütusenivoo(umbkaudu), mida teatud asendis enam pump kätte ei saa...


RE: K;CLK-l siis mingi kütuse jama - Preda - 12-06-2010

Nüüd momendil Soomes ja igaks juhuks kanku 5L kaasas....eks paistab,kas loeb lõpuni väljaDoubt


RE: K;CLK-l siis mingi kütuse jama - Ur3o - 12-06-2010

Kas see midagi paha ei tee, kui lasta paak tühjaks täitsa ?

Lihtsalt küsin.


RE: K;CLK-l siis mingi kütuse jama - Preda - 22-06-2010

Saigi siin proovitud millal tühjaks saab.6L pealt(kompu näit) hakkas ukerdama...valasin juurde ja kõik ok.Aga siiski millest see tuleneb,et kompu valetab?


RE: K;CLK-l siis mingi kütuse jama - elli999 - 29-07-2010

Tere, meie autol sama jama, algul oli kõik korras, vajutasid gaasi ja asi liikus ilma tõrgeteta. Nüüd siis hakkas pihta, kiirendad sujuvalt ja lühikese käiguvahetusega siis ikka liigub aga õrnalt tõmbab hinge kinni, ja kui tahan normaalselt sõita nii nagu ikka siis hakkab puperdama ja tõmbab jõu tõiesti maha. Pannes juhtmed mälule taha näitab et esimeses silindris on tõrge olnud, samas kontrollitud kõik üle ja viga ei leia. Kas keegi oskab veel miskit pakkuda, mis sellel viga võiks olla või kust otsida?


RE: K;CLK-l siis mingi kütuse jama - indrek - 29-07-2010

Noh see paagisiene andur hakkab aja möödudes jamama. Iga asi kulub ja väsib, see samamoodi. Kõige lihtsam on hoida paak enamjaolt täis ja enesetunde järgi tankida.


RE: K;CLK-l siis mingi kütuse jama - R129 - 29-07-2010

Andur võib jamada tõesti. Sõltuvalt autost on andur koos pumbaga ning hinda küsitakse 6000 EEKi, kuid saab ka odavamalt.


RE: K;CLK-l siis mingi kütuse jama - marek - 29-07-2010

(29-07-2010, 01:34 PM)elli999 Kirjutas: Tere, meie autol sama jama, algul oli kõik korras, vajutasid gaasi ja asi liikus ilma tõrgeteta. Nüüd siis hakkas pihta, kiirendad sujuvalt ja lühikese käiguvahetusega siis ikka liigub aga õrnalt tõmbab hinge kinni, ja kui tahan normaalselt sõita nii nagu ikka siis hakkab puperdama ja tõmbab jõu tõiesti maha. Pannes juhtmed mälule taha näitab et esimeses silindris on tõrge olnud, samas kontrollitud kõik üle ja viga ei leia. Kas keegi oskab veel miskit pakkuda, mis sellel viga võiks olla või kust otsida?

Proovi esimese silindri "kola" tõsta üle mõnda teise ja vaata kas viga läheb kaasa.


RE: K;CLK-l siis mingi kütuse jama - elli999 - 30-07-2010

(29-07-2010, 08:33 PM)allan1 Kirjutas:
(29-07-2010, 01:34 PM)elli999 Kirjutas: Tere, meie autol sama jama, algul oli kõik korras, vajutasid gaasi ja asi liikus ilma tõrgeteta. Nüüd siis hakkas pihta, kiirendad sujuvalt ja lühikese käiguvahetusega siis ikka liigub aga õrnalt tõmbab hinge kinni, ja kui tahan normaalselt sõita nii nagu ikka siis hakkab puperdama ja tõmbab jõu tõiesti maha. Pannes juhtmed mälule taha näitab et esimeses silindris on tõrge olnud, samas kontrollitud kõik üle ja viga ei leia. Kas keegi oskab veel miskit pakkuda, mis sellel viga võiks olla või kust otsida?

1) Küündlajuhtmed, mingist asendist ei lähe säde läbi ja viskab avariisse.
Juhtmed tasuks osta õiged, mis klapiksid 100% süütepooliga. Boschi juhtmed näiteks ei sobi täielikult Beru poolidele ja võivad hakata üle peksma(ei lukusta täielikult). Poes tainapead seda reeglina ei tea, sest kataloogis on kirjas, et sobib. Mitut varianti on neid otsikuid. Väike ümberehitus aitab ka.
2), Klapisääre tihenid(rõngad, mis on küündla ümber)
3) Legendaarne õhulugeja.
4) Bensufilter

Ei tea mis mootoriga täpsemalt tegu on kuid drosselklapp võib ka süüdi olla.

Ma väga tänan soovituste eest, jõudsin ise ka lõpuks jälile, asi oli õhulugejas mis oli õli täis, mees puhastas ära ja nüüd asi toimib nagu vaja. Ja täna siis lugesin siin teie soovitusi ja nägin , et see ka ära märgitudIcon_razz olete igati asjalikudThumbsup veelkord tänudEusa_dance


RE: K;CLK-l siis mingi kütuse jama - R129 - 30-07-2010

(29-07-2010, 08:33 PM)allan1 Kirjutas: 2), Klapisääre tihenid(rõngad, mis on küündla ümber)

Rolleyes


RE: K;CLK-l siis mingi kütuse jama - Rolz - 31-07-2010

(30-07-2010, 11:55 PM)R129 Kirjutas:
(29-07-2010, 08:33 PM)allan1 Kirjutas: 2), Klapisääre tihenid(rõngad, mis on küündla ümber)

Rolleyes

Eks mees tahtis ikka klapp öelda Smile


RE: K;CLK-l siis mingi kütuse jama - marek - 03-08-2010

(03-08-2010, 02:13 AM)allan1 Kirjutas: Icon_lol Ma mõtlesin muidu neid tihendeid(rõngaid) mis on küünalde ümber.

Klapikambrikaane tihendit mõtled siis? Küünla ümber nagu muud pole kui piip või süütepool.


RE: K;CLK-l siis mingi kütuse jama - marek - 04-08-2010

(03-08-2010, 08:47 PM)allan1 Kirjutas: M111-l on küünalde ümber/all eraldi tihendid(rõngad). Klapikabrikaane tihendist eraldi.

Nagu ka mitmel teisel. Originaalis saab neid vist eraldi osta, aga muidu ikka komplektina. (V.Reinz, Elring jne)

[Pilt: 79428-1110100430.jpg]


RE: K;CLK-l siis mingi kütuse jama - elli999 - 04-08-2010

(03-08-2010, 02:13 AM)allan1 Kirjutas:
(30-07-2010, 11:28 PM)elli999 Kirjutas: Ma väga tänan soovituste eest, jõudsin ise ka lõpuks jälile, asi oli õhulugejas mis oli õli täis, mees puhastas ära ja nüüd asi toimib nagu vaja. Ja täna siis lugesin siin teie soovitusi ja nägin , et see ka ära märgitudIcon_razz olete igati asjalikudThumbsup veelkord tänudEusa_dance

Kui õhulugeja oli õline, siis kateri tuulutus ei toimi enam(tüüpiline). Mingi aega aitab puhastamine, kuid üks hetk on õhulugeja rikkis. Võid osta uue, kuid see ei kesta ka kaua.


(31-07-2010, 01:45 AM)Rolz Kirjutas:
(30-07-2010, 11:55 PM)R129 Kirjutas:
(29-07-2010, 08:33 PM)allan1 Kirjutas: 2), Klapisääre tihenid(rõngad, mis on küündla ümber)

Rolleyes

Eks mees tahtis ikka klapp öelda Smile

Icon_lol Ma mõtlesin muidu neid tihendeid(rõngaid) mis on küünalde ümber.

tere
Kas sain õieti aru, et isegi siis kui nüüd õhulugeja ära puhastasime, ütleb ta mingiaeg uuesti ülesse?
Mille peaks siis ära vahetama täielikult, et asi toimiks ikka pikemalt, kui natuke aega?
Ja tekkis veel selline küsimus, et seisupidur mis salongis vajutad jalaga peale ja tõmbad käega vabaks, et kus selle trossid salongi tulevad, kas käetoe alt kuskilt? ei toimi enam see ja ülesse ka hetkel pole leidnud kust see tross jookseb sinnaIcon_rolleyes