Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jaaniralli Rapla kardirajal - 26.06
#41
Big Grin 
tere kõigile,head võidupüha ja jaani.Paneks ennastki kirja igaks juhuks samas kas seal ka 180 sega teha oleks midagi,aga vaatame ikka.Crybaby
Vasta
#42
Kuidas see sõit käib seal?
Kas kõik lähevad ühisstardist ja sõidetakse mitu ringi või on lihtsalt kiirendusvõistlus? Või on ühekaupa minek aja peale?
Kui lihtsalt kiirendusvõistlus pole, siis pange palun mind kirja. Tulen tavalise 2.0 190-ga
Vasta
#43
Ma küll ei kujuta ettegi, kuidas seal ühisstardina sõita saaksid, siis oleks tegu pigem romuralligaBig Grin

Aga ikka kaks ringi aja peale, olenevalt autode massist üks või kaks autot korraga rajal.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#44
Mina pean kurvastusega tõdema, et mina ei saagi oma kiiret kutsikat tulla juhul kui ma täna väga kiirelt ei leia veepumpa oma 3.2 liitrilisele. Samas ei pruugi see asja täielikult lahendada.
Aga elame ja näeme, mis päev toob.
Vasta
#45
(25-06-2010, 01:28 PM)Renkju Kirjutas: Mina pean kurvastusega tõdema, et mina ei saagi oma kiiret kutsikat tulla juhul kui ma täna väga kiirelt ei leia veepumpa oma 3.2 liitrilisele. Samas ei pruugi see asja täielikult lahendada.
Aga elame ja näeme, mis päev toob.

Varuosade müügi teemas jäi selline postitus silma, muidu pole selle 3.2 mootri hinge eluga kursis aga ehk sobib sulle:

M: 3,2 24v 162kw mootori veepump
SKF (VKPC88816, OE 104 200 03 01)
Täitsa tutikas. poes miski 2500 maksab. annaks nii poole hinnaga ära, .
53412421
Vasta
#46
Tere taas

Üritus on siis läbi ja mina jäin rahule, autod pidasid üldjuhul vastu, perfomancit kuldari poolt sai ja ajad olid kõikidel täiesti talutavad. ajakava panen ülesse hiljem, kui olen Joonase käekirja ära desifreerinud.

Aga minupoolsed pildid ka:

PS! Kliki pildil


[Pilt: dsc_3371.jpg]
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#47
Ägedad pildid!
Ma vaatan, et minu vana 2,3-16v samuti rajal.... Peep müüs selle vist maha nii, et keegi uus omanik klubist?
Vasta
#48
(26-06-2010, 07:28 PM)python Kirjutas: Ägedad pildid!
Ma vaatan, et minu vana 2,3-16v samuti rajal.... Peep müüs selle vist maha nii, et keegi uus omanik klubist?

Werewolf ehk siis Petri on uus omanik jah ja tal suured plaanid sellega. Kuhu siis sina jäid, Kuldarile oleks olnud konkurenti vaja ju
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#49
Ma ei ole kuhugi kaudunud, evo seisab ilusti veel hoovis. Lihtsalt viimasel ajal natuke teiste asjadega tegelenud. Järgmine aasta kindlasti ka ise rajal tagasi. Aga Petrile soovin ma edu ning kuna sellel autol on juba evo väljalase ning taga stange siis ootan ma teda varsti terve bodykiti järele.Icon_smile
Vasta
#50
(26-06-2010, 06:48 PM)indrek Kirjutas: Tere taas

Üritus on siis läbi ja mina jäin rahule, autod pidasid üldjuhul vastu, perfomancit kuldari poolt sai ja ajad olid kõikidel täiesti talutavad. ajakava panen ülesse hiljem, kui olen Joonase käekirja ära desifreerinud.

Super Pildid Indrek Icon_biggrin minu auto tundub olevat kuidagi eriti "fotogeeniline" ,et seda nii tihti näha on Icon_cool ... Tahaks kohe eraldi mainida ka imepärast ilma mis tavaliselt on meie Rapla kardiraja üritustel just vastupidine tänasele olnud . Üritus ise aga päris hea . Test siis ka mu "pisut tahkele Kurjale Kutsikale" mille viimaseid suuremaid sättimisi eile Imre ja Klubigaraazis sai veel tehtud . Sillaregulli paraku ei jõudnud kuid .... tundub ,et rehvid ei kulunudki liiast kõige selle "kummivilistamise" peale mida hing ihkas juba kaua teha Icon_biggrin
.... ja ka reduktor toimetas Eusa_pray (olgugi et võiks pisut veel tõhusam olla ) . Peale seda väänamist rajal sai auto kuidagi isegi "sujuvamaks" ( vedrude -amortide koostöö ilmselt paranes ) .
Rääkides aga "Perfomancest" siis sellest veel asi kaugel Icon_lol just rooli ja pedaalidevahelise puksi kogenematuse tõttu Nod . Ilmselt tuleks autot veidi veel ehitada ( klapisääretihendid , reduktori edasiarendus , korralikumad istmed jne) ning seda siis tasapisi käiagi seal rajal "testimas" .
Aga jah .... keegi peab ju rajal nalja ka tegema Badgrin. Ilmselt antud autoga oleks enamvähem kõik meie klubilised allaminutiaegasid sõitnud . Kui aga seaded saab paika siis usun võib isegi proovida rahulikult niiöelda viiekünmendate sekundite algusesse ronida .
Kahju Renkju ja Werewolfi autode äpardustest Icon_cry aga ehk siis teine kord ikka saab võrrelda .
"Mercedes и в Африке Mercedes"
Vasta
#51
Üks lõik ka Kuldari vallatlemisest

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=CRyk-WXudlQ[/youtube]
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#52
Kuram, mul siit kaugelt kurb lugeda, et sellised head üritused kõik toimund on... Ja mu amg jäi sellest lõbust jälle ilma. For piiks sake Smile
perpetum mobile
Vasta
#53
Tänud korraldajaile. Oli muhe kummisuitsulõhnaline laupäev.

Minu suureks üllatuseks kestis kogu raudvara kuni võiduka lõpuni. Kahju muidugi, et Joonase ajasõit nahka läks... Samas, ise oleksid võinud ju rihmale enne minekut pilgu peale visata - küllap oleks saanud jälle üleliigse jupi vahelt visataEusa_whistle

Eriti Suur Tänu Kuldarile - tema "katusega kardiga" oli rada lausa lausa lust nühkida. Kuigi tihend rooli ja istmeleeni vahel lekkis õige mitmest kohastIcon_redface

Mõni teine kord jälleNod
Vasta
#54
Kahju, et ma tulla ei saanud. Ehk läheb järgmine kord paremini..
Vasta
#55
Mina pidin sama aeg mingit 722.5 kasti kokku lappima - muidu oleks raudselt tulnud. Krt Indrek, miks ma ei näe V8 pille külg ees sõitmas piltidelt? Ainult kuri kutsikas annab valu Smile
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#56
V8 d tegid muljetavaldavalt sirgeid sõite. Tndub, et üleliigset võimsust polnudIcon_smile
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#57
Tänud korraldajatele, väga mõnus oli ja sai tagasihoidlikult rada üle vaadatud. Julgusest jäi puudu ilmselt... suht närviline oli võsa ja kuldari sõite vaadata Smile need stardi kurvi tünnid olid koguaeg väga lähedal.
Intsule tänud piltide eest !
Martin
Vasta
#58
Tänud korraldajatele toreda võimaluse eest mersusid proovida ja seda veel kena ilmaga ka veel.

oma SELliga sai vaid kergelt rada läbi sõidetud, kuid Kiirliftiga oli küll tore mürada ;-)

Mõned pildid meie kaamerast ka: Jaaniralli
Vasta
#59
Täitsa tore üritus oli hoolimata sellest, et pidin tehnilistel põhjustel kahjux enamuse ajast pealtvaataja rollis olema. Rajal käinud autosid ei olnud küll palju, aga see eest oli mudelite ampluaa väga lai ja silmailu leidus igale maitsele. Seda hõbedast 500-st olex ka soovinud rajal näha aga ju omanik hoiab teda liialt ja ei lubanud teda teiste huligaanidega koos mängima. G-d ja kiirlifti oli rajal väga huvitav jälgida, et kas peegel nüüd puudutab kurvis maad või mitte. Sellest hoolimata sõitsid mõlemad väga korralikud ajad välja. Siinkohal tänud Indrekule, kes taas organisatoorse poole enda kanda võttis, Võsale, kes kiirlifti ja vett laenas, Laurile, kes Võsa kiirlifti ja töökoja kohale lohistas, meie profifotograafidele, Joonasele, kes aega võttis, Kuldarile ja Ermole, kes raja peal showd tegid ja kõigile teistele, kes rajal või raja kõrval silmailu pakkusid.

Pythonile vastusex: Väidetavalt on selle auto alla originaalsummuti tagasi pandud ja mis tagastangesse puutub, siis selle pean kunagi kuskilt uue sebima, kuna ei ole plaanis evo bodykit-i autole panna väid jätta välimus enamvähem originaali sarnasex ja keskenduda tehnika parandamisele. Hetkel küll finants takistab ja katsub ta lihtsalt veidi töökindlamax saada. Esialgu siis läheb uus radikas ja uued jahutusvoolikud külge. Ehk siis kannatab näitex Haapsalu üritusel vähe paremini esineda. Muide koju jõudes avastasin ka, et mul oli raja peal tagumise vasaku ratta poldid lahti raputanud, mis paistab ka Indreku pildi nr 3337 pealt silma. Põhjusex see, et neil velgedel on sein nii õhuke et ei saanud taha valuvelje polte panna, vaid pidin panema plekkvelje omad, et käsipiduri süsteemi ära ei lõhux. Ex katsun osta tuleval nädalal peotäie valuvelje polte ja need õigesse mõõtu saagida.

Ehk Python oled ka mõnele üritusele tulemas, saax selle auto eelnevast hingeelust vähe selgema pildi, et mis ja kuidas on selle auto juures tehtud.

Kokkuvõttes, ootan juba järgmist autoteemalist üritust, millex on vist Haapsalu drag ja vigursõit ja vähemalt sama mitmekesist esindatust ka sellel üritusel.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#60
Tänud korraldajale (-tele ) vahva ürituse eest ! Hiljem pilte vaadates on tunne ,et veidi veel ja peegel oleks vastu maad käinud..., SEC ei ole ikka rinkapillIcon_biggrin
   
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  AG Suvekarikas 2023 - III etapp Rapla 07.10 Ruslan 0 122 27-09-2023, 02:22 PM
Viimane postitus: Ruslan
  AG Suvekarikas 2023 - II etapp Rapla 25.06 Ruslan 0 179 31-05-2023, 02:36 PM
Viimane postitus: Ruslan
  Rapla Talvine Rada 15.02.09 eDiCk 35 21,310 11-02-2009, 05:43 PM
Viimane postitus: indrek
  Rapla Kardirada järelkaja Priit 49 26,181 02-08-2008, 10:50 AM
Viimane postitus: tank
  Rapla Kardirada 14.06.08 NB! Silberauto poolt kohal ka CLS 350 !!! Kuldar 36 16,812 14-06-2008, 10:03 AM
Viimane postitus: indrek
  Rapla Kardiraja 2007 järelkaja Kuldar 65 31,343 17-09-2007, 12:03 PM
Viimane postitus: v6sa
Exclamation Rapla kardirajal 02.09 koos B klassi MB ga indrek 56 22,809 02-09-2007, 09:15 PM
Viimane postitus: Karl
  Rapla ringraja järelkaja indrek 23 11,500 25-06-2007, 04:11 PM
Viimane postitus: v6sa
  MB Ringrada Rapla kardirajal 17.06 NB!!! KOHAL KA UUS C-KLASS indrek 41 19,267 17-06-2007, 12:03 AM
Viimane postitus: Madis



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne