Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124 260E ''forsseerimise'' meetodid?
#1
Nii, uuriksin siis mingeid ''forsseerimis'' meetodeid...Rolleyes Kuna huvi veidi tekkinud.
Nimelt, kas on midagi arvata kui 260E mootorile panna peale nt 300E sisselase (ja keegi targem ehk parandab veel millegagi).
Turbost pole mõtet hakata rääkima ega mingist kompressorlahendist. Lihsalt oleks soov muuta vabalthingav veidi energilisemaks.
Mid nähtused esinevad? Kui palju ta kütust võib hakata rohkem õgima, sest hetkel on täispaagi meetodil linnas manuaaliga 260E kusagil 10L/100km kohtaNod, mis on üle ootuste vähe!?
Ja üldsegi, mis vahe on 260E ja 300E nii erinev, sest pealtnäha on nad identsed mootoridIcon_redfaceIcon_confused?

Ootaks teie poolseid pakkumisi ja lahendeid...
Vasta
#2
no halloo! üks on 2,6 teine 3L, muidu jah mõlemad r6
minekule mõjub hästi mootori kap.rem. aga suht kerge vaevaga saad sinna 3l mootori tõsta.
pmtl. ega eriti suurt midagi teha ei annagi, kahjuksIcon_neutral mõtlen just, et sedasi lihtsalt. ja arvatavalt sul just see soov ongiIcon_cool
Oh Lord, won't you buy me a Mercedes Benz
Vasta
#3
Mina alustaks lihtsamast ja mõõdaks sissejuhatuseks näiteks nullist sajani kiirenduse ära.
Tavaline dünostend veel parem. (Üleüldse igasugu tuuningute sissejuhatuseks tuleks stend teha lasta, et hiljem oleks võrrelda, mis raha eest milline tulemus saavutati.)

Sest see 9,0 sek, mida tehas sellele autole omal ajal lubas, on isegi tänapäeva mõistes nii suure auto kohta väga äkiline.

Et ei juhtuks see, mis tavaliselt, et forsseeritakse katkist asja ja umbes kolmekordse kütusekuluga saavutatakse vaevu tehase normhobujõud....Icon_razz
Vasta
#4
Mõistan-mõistan, et üks on 2,6 ja teine 3,0. Aga tehke kapotid lahti ja vaadake, kumb on kumbIcon_biggrin Äratundmiseni sarnased..

(Minek minekuks jah, isegi äkiline teine ja valgusfoori tagant bemm ära lüpsta pole probleemiks tulnud kui just teine ''kaheksasilindriline'' pole.) Olen praegu võrdlemisi rahul, aga kuna huvi on tekkinud, siis peab asja eelnevalt uurima ja siis alles tegema midagi hakkama. Pea ees tulle ei hüppa ju. Ja mitte, et ma mingi kihutushull ka oleks. Icon_smile
Kui kellelgi on kogmusi/nõuandeid/ideid, siis andke tulla.

Lugupidamisega.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 219 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 178 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 414 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 252 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 327 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 7,968 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 418 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 686 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 784 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51
  w124 Robin03 0 551 10-11-2021, 02:02 AM
Viimane postitus: Robin03



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne