W124 260E ''forsseerimise'' meetodid? - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106) +--- Teema: W124 260E ''forsseerimise'' meetodid? (/showthread.php?tid=22659) |
W124 260E ''forsseerimise'' meetodid? - BlackLady - 14-04-2011 Nii, uuriksin siis mingeid ''forsseerimis'' meetodeid... Kuna huvi veidi tekkinud. Nimelt, kas on midagi arvata kui 260E mootorile panna peale nt 300E sisselase (ja keegi targem ehk parandab veel millegagi). Turbost pole mõtet hakata rääkima ega mingist kompressorlahendist. Lihsalt oleks soov muuta vabalthingav veidi energilisemaks. Mid nähtused esinevad? Kui palju ta kütust võib hakata rohkem õgima, sest hetkel on täispaagi meetodil linnas manuaaliga 260E kusagil 10L/100km kohta, mis on üle ootuste vähe!? Ja üldsegi, mis vahe on 260E ja 300E nii erinev, sest pealtnäha on nad identsed mootorid? Ootaks teie poolseid pakkumisi ja lahendeid... RE: K: W124 260E - joristaja - 14-04-2011 no halloo! üks on 2,6 teine 3L, muidu jah mõlemad r6 minekule mõjub hästi mootori kap.rem. aga suht kerge vaevaga saad sinna 3l mootori tõsta. pmtl. ega eriti suurt midagi teha ei annagi, kahjuks mõtlen just, et sedasi lihtsalt. ja arvatavalt sul just see soov ongi RE: K: W124 260E - stihl - 15-04-2011 Mina alustaks lihtsamast ja mõõdaks sissejuhatuseks näiteks nullist sajani kiirenduse ära. Tavaline dünostend veel parem. (Üleüldse igasugu tuuningute sissejuhatuseks tuleks stend teha lasta, et hiljem oleks võrrelda, mis raha eest milline tulemus saavutati.) Sest see 9,0 sek, mida tehas sellele autole omal ajal lubas, on isegi tänapäeva mõistes nii suure auto kohta väga äkiline. Et ei juhtuks see, mis tavaliselt, et forsseeritakse katkist asja ja umbes kolmekordse kütusekuluga saavutatakse vaevu tehase normhobujõud.... RE: W124 260E ''forsseerimise'' meetodid? - BlackLady - 15-04-2011 Mõistan-mõistan, et üks on 2,6 ja teine 3,0. Aga tehke kapotid lahti ja vaadake, kumb on kumb Äratundmiseni sarnased.. (Minek minekuks jah, isegi äkiline teine ja valgusfoori tagant bemm ära lüpsta pole probleemiks tulnud kui just teine ''kaheksasilindriline'' pole.) Olen praegu võrdlemisi rahul, aga kuna huvi on tekkinud, siis peab asja eelnevalt uurima ja siis alles tegema midagi hakkama. Pea ees tulle ei hüppa ju. Ja mitte, et ma mingi kihutushull ka oleks. Kui kellelgi on kogmusi/nõuandeid/ideid, siis andke tulla. Lugupidamisega. |