Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 230CE 89.a.kytusekulu???
#1
Tere,ex seda teemat ole siin vist kyl palju nammutatud,aga ei leidnud oma kysimusele taielikku vastust,olex paar kysimust kui oskate nou anda voi viidata monele lingile kust vastust leida voi soovitada monda asjatundjat...
autoks MB 230ce 89.a. 93kw. autom.
mure on kytusekulus,nimelt tehase raamat lubab kyl ilusaid numbreid,linnas mingi 12 ringis ja maanteel alla 10ne kuid mina kyl nende kogustega hakkama ei saa,kytusekulu maanteel mingi 10ne ringis ja linnas ikka yle 15 mingi16 17 liitrit ma arvan.Kuigi pole nagu kovasti vajutanud kylmalt kavituib ylihasti,soojalt tahab natuke pikemat ketramist,soojal mootoril tyhikaik ilusasti 800 ringis,syyde on kontrollitud ja paigas,kyynlajuhtmed ok.kyynlad jagajakaas ja ohufilter hiljuti vahetatud.viimasel ylevaatusel co naidud ka ok koik. oskab keegi nou anda kust viga otsida.
Kas kytusekulu voib mojutada see must karp pritsepea kyljes,kunagi sai se vahetatud ja asemele lax 2,0 mootori pritsepea oma.
voi on ehk mingeid muid mehaanilisele pritsele iseloomulikke vigu,mis kytusekulu mojutavad???
mingid andurid kuskil voi moni surveklapp???
Vasta
#2
Kas jube enne ülevaatust oli kulu suur? Ega mootor ei värise tühikäigul?
Vasta
#3
taanneell Kirjutas:Kas jube enne ülevaatust oli kulu suur? Ega mootor ei värise tühikäigul?

jah juba enne ylevaatust oli kulu suur,aga noh soojemate ilmadega jäi linnas sinna 15 l.kanti
mootor nagu eriti ei värise,kerge vibra on sees kui näitex foori all rohelist ootad,hoiad pidurit ja käik on drive peal.
Vasta
#4
Sellisel juhul ma soovitaks käia diagnostiku juures.
Vasta
#5
Must karp pritse küljes on surveklapp.
Kas veermik on kindlasti korras? Pidurid ei ole peal? isegi natuke mitte? Sillad reguleeritud?
Väikse mootoriga autol annab selline asi kõvasti tunda.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#6
Üldiselt kui ülevaatusel olid heitgaasid korras siis kat'ides asi pole. Tavaliselt kui küttekulu on suur siis on ka heitgaasid paigast ära aga sul need korras seega raske arvata milles probleem olla võiks, kontrolli tõesti pidurisüsteemi, äkki kuskil koormus peal.
Vasta
#7
Mis siis on kui vibra sees on mootoris kui seisad ja käik D peal on??? Mida siis tuleks vaadata/teha????
Vasta
#8
mersutann Kirjutas:Mis siis on kui vibra sees on mootoris kui seisad ja käik D peal on??? Mida siis tuleks vaadata/teha????
Mootoripadjad.
Vasta
#9
Oled korda saanud ?
Vasta
#10
Kas just päris korda,aga tunduvalt paremax sain asja kyl,soojalt pikalt käimaminek on ilmselt pihustitest ja seal ei aita muud kui tuleb uued pihustid osta.Aga kytusekulu vähenes kyl pärast pritsepea reguleerimist.Tänud siinkohal Märtenile Kadrinast,võib öelda et väga asjalik mees.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  C124 230CE pauk käiguvahetusel Kristo5380 1 2,359 21-04-2016, 11:28 AM
Viimane postitus: sm. pelle
  W124 230CE 1990a. elektroonika jamab Kristo5380 4 4,209 15-05-2014, 01:36 AM
Viimane postitus: MarekV
  C124 230CE 89' - aknatõstuki mootori vahetamine rroosna 5 5,063 08-04-2014, 09:34 AM
Viimane postitus: mikk339
  Palun abi 230ce automaat kastiga! smokeweed 15 10,802 31-01-2013, 12:28 PM
Viimane postitus: HotPapa
  c124 230Ce Mootoriõli! ktmduke 2 3,076 03-10-2012, 10:26 AM
Viimane postitus: ktmduke
  C124 230CE Mure külkäivitusega! ktmduke 3 3,119 23-09-2012, 06:26 PM
Viimane postitus: ktmduke
  230ce el aknad ei toimi? modessonec 2 3,092 04-06-2012, 03:58 PM
Viimane postitus: modessonec
  W124 230ce 97kw 88.a autom.käigukast rallikas 15 12,855 26-06-2011, 10:16 PM
Viimane postitus: rallikas
  w124 230ce 97kw 88a. teeb imelikku häält. rallikas 7 5,938 29-05-2011, 01:38 PM
Viimane postitus: rallikas
  W124 230CE uus pooltelg? sabbath 2 3,224 08-04-2011, 05:36 PM
Viimane postitus: sabbath



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne