Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Palun abi 230ce automaat kastiga!
#1
Mure siukene,et sai autol kütus otsa ning mõtlesime et viskame nööri järgi,sai tõmmatud 10km kiiruseks 50-55km/h.Hetkeks sai ka mäest alla 60km/h aga see oli aind hetkeks,peale seda tanklas enam käigud ei tööta.Milles võib olla viga autoks on siis w124 kerel 2.3mootor ja tavaline neljakäiguline automaat.Äkki kellegil on midagi sarnast juhtund?
Vasta
#2
Minu arvamus on see et see kast võis viimase piiri peal ollaIcon_neutral
Ise tirisin oma atm kastiga autot 70km ja kiirus 50 55 kmh ja toimib.
Mercedes-Benz S500L W221

FB: Mercedes-benz klubi MTA
Vasta
#3
(31-12-2012, 12:28 AM)ktmduke Kirjutas: Minu arvamus on see et see kast võis viimase piiri peal ollaIcon_neutral
Ise tirisin oma atm kastiga autot 70km ja kiirus 50 55 kmh ja toimib.
+
Ehk,siis oligi käigukast minekul?

Vasta
#4
Õli ikka on sees? Mis nägu see on? Kas pukseerimisel miskit tunda ei olnud? Või peale pukseermist õlikärsakat?
Mida auto teeb, kui käiku lülitada?

Karta on, et hooldamata kastile oli see kerge kuumutamine viimaseks õlekõrreks koormas... Eks lahkamine näitab.
Vasta
#5
Minult võid uue kasti saada kui häda käes, mul üks korralik asi pakkuda.
Naftapress.
Vasta
#6
(31-12-2012, 11:31 AM)v6sa Kirjutas: Õli ikka on sees? Mis nägu see on? Kas pukseerimisel miskit tunda ei olnud? Või peale pukseermist õlikärsakat?
Mida auto teeb, kui käiku lülitada?

Karta on, et hooldamata kastile oli see kerge kuumutamine viimaseks õlekõrreks koormas... Eks lahkamine näitab.

Õli kärsakat polnd,õli on uus sees ja puhas õli oli miinimum täna sai õli juurde lisatud kuid mitte midagi ei toimu,käiku sisse lülitades ei juhtu midagi.Aga kastis käib õli ringi.
Vasta
#7
Kusagilt aastatetagusest ajast meenub et kellelgi oli kas purunenud pooltelg vms. kõlab veidralt kuid tasub korraks visuaalselt veenduda et kardaan tõesti ringi ei käi.
Vasta
#8
(31-12-2012, 04:08 PM)hannes_s Kirjutas: Kusagilt aastatetagusest ajast meenub et kellelgi oli kas purunenud pooltelg vms. kõlab veidralt kuid tasub korraks visuaalselt veenduda et kardaan tõesti ringi ei käi.
Vaatan järgi kindlasti,kuid siis ta ei tohiks parkinkut ka ju hoida?

Vasta
#9
(31-12-2012, 04:29 PM)smokeweed Kirjutas:
(31-12-2012, 04:08 PM)hannes_s Kirjutas: Kusagilt aastatetagusest ajast meenub et kellelgi oli kas purunenud pooltelg vms. kõlab veidralt kuid tasub korraks visuaalselt veenduda et kardaan tõesti ringi ei käi.
Vaatan järgi kindlasti,kuid siis ta ei tohiks parkinkut ka ju hoida?

Tegelikult küll jah.
Mäletan Ermo vist pukseeris kunagi selliselt et lülitas pimedas kogemata R mitte N peale ja susistas ka päris lühikese pukseerimise peale kasti ära. Sul oli kindlalt N peal ikka?
Vasta
#10
(31-12-2012, 04:59 PM)hannes_s Kirjutas:
(31-12-2012, 04:29 PM)smokeweed Kirjutas:
(31-12-2012, 04:08 PM)hannes_s Kirjutas: Kusagilt aastatetagusest ajast meenub et kellelgi oli kas purunenud pooltelg vms. kõlab veidralt kuid tasub korraks visuaalselt veenduda et kardaan tõesti ringi ei käi.
Vaatan järgi kindlasti,kuid siis ta ei tohiks parkinkut ka ju hoida?

Tegelikult küll jah.
Mäletan Ermo vist pukseeris kunagi selliselt et lülitas pimedas kogemata R mitte N peale ja susistas ka päris lühikese pukseerimise peale kasti ära. Sul oli kindlalt N peal ikka?

Täiesti kindlalt.Kui hästi läheb ja tervis korras saab auto sooja garaazi siis kakkub käigukasti maha,kuid mida seal vaatama peaks?
Vasta
#11
Täna sai kastil karteri kaan maha võetud,seal olev filter suruõhuga ära puhastatud ja seal kõrval olev alumiiniumist kobakas maha võetud millel olid õli kanalid kõik tundus töötav olevat sai ära puhastatud ja paika tagasi pandud kuid ei midagi.Mõistus otsas lihtsam vist uus kast ligi võtta.
Vasta
#12
(02-01-2013, 11:57 PM)smokeweed Kirjutas: Täna sai kastil karteri kaan maha võetud,seal olev filter suruõhuga ära puhastatud ja seal kõrval olev alumiiniumist kobakas maha võetud millel olid õli kanalid kõik tundus töötav olevat sai ära puhastatud ja paika tagasi pandud kuid ei midagi.Mõistus otsas lihtsam vist uus kast ligi võtta.

Filtri puhastamisel puudub mõte. Kui paberfrilter ummistub, siis seda ei puhasta enam.

Hüdroploki lahkamine on natuke keerulisem, kui lihtsalt kruvid lahti-asjad kaussi-diisliga üle-asjad kokku. Kas vedrud olid terved? Kas kuulid ja kolvid liikusid vabalt? Mingit prahti/setteid ei olnud? Kolbide servad olid kenasti terved ja murenemata?

Odavaim, kuid riskantne lahendus on võtta töötav kast mõne sõitva roostekäki alt. Remonti naljalt alla 400 ei tee... Sisseostetuna veel rohkema eest.
Vasta
#13
(03-01-2013, 08:44 AM)v6sa Kirjutas:
(02-01-2013, 11:57 PM)smokeweed Kirjutas: Täna sai kastil karteri kaan maha võetud,seal olev filter suruõhuga ära puhastatud ja seal kõrval olev alumiiniumist kobakas maha võetud millel olid õli kanalid kõik tundus töötav olevat sai ära puhastatud ja paika tagasi pandud kuid ei midagi.Mõistus otsas lihtsam vist uus kast ligi võtta.

Filtri puhastamisel puudub mõte. Kui paberfrilter ummistub, siis seda ei puhasta enam.

Hüdroploki lahkamine on natuke keerulisem, kui lihtsalt kruvid lahti-asjad kaussi-diisliga üle-asjad kokku. Kas vedrud olid terved? Kas kuulid ja kolvid liikusid vabalt? Mingit prahti/setteid ei olnud? Kolbide servad olid kenasti terved ja murenemata?

Odavaim, kuid riskantne lahendus on võtta töötav kast mõne sõitva roostekäki alt. Remonti naljalt alla 400 ei tee... Sisseostetuna veel rohkema eest.

Kõik tundus töötavat vedrud asjad liikusid kuid kaks asja seal tekitsid küsimust( ei oska lahti seletada),kuid jah usun isegi et targem osta kasutatud kast.
Vasta
#14
Selleks tulekski töötaval autol surveid mõõta, et aru saada kas töösurve on, kas on mingitki vedu kui sõiduk nt tõstuki peale panna jne. Kasti lahti võtmine on alati viimane töö mis tuleks ette võtta.

Hdroplokk tuleb 101 % tiäesti lahti võtta ja nii puhtaks teha, et selle võiks voodisse kaasa võtta. KÕIK kolvid peavad täiesti vabalt liikuma. Igasugu tekkinud metalli kraadid tuleb maha nühkida ja NB asi tuleb 101 % õligesti kokku panna. Esialgu tähtusetuna tunduv vedrude asetus võib tähendada seda, et ka käigukastile tundub tähtsusetu kuid sujuvalt ja mis kiiruselt käike sisse lülitada.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#15
Tervist,arvatavasti võib teema lukku panna kuna uus kast soetatud ja kõik töötab.Tänud kõigile kes võtsid vaevaks siia kirjutada.Nod
Vasta
#16
Las olla avatud. Äkki keegi kunagi tahab juurde kirjutada vms.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 3.0 162kw automaat manuaaliks Valgma 36 21,953 08-01-2017, 06:14 PM
Viimane postitus: Valgma
  vajan abi SL 300 R129 1992 arcar 5 5,277 16-06-2016, 11:58 AM
Viimane postitus: arcar
  C124 230CE pauk käiguvahetusel Kristo5380 1 2,343 21-04-2016, 11:28 AM
Viimane postitus: sm. pelle
  Palun abi 350SLC ehitusaasta tuvastamisel pisike99 5 4,502 02-02-2015, 02:53 PM
Viimane postitus: Heinar
  W124 230CE 1990a. elektroonika jamab Kristo5380 4 4,174 15-05-2014, 01:36 AM
Viimane postitus: MarekV
  C124 230CE 89' - aknatõstuki mootori vahetamine rroosna 5 4,997 08-04-2014, 09:34 AM
Viimane postitus: mikk339
  c124 230Ce Mootoriõli! ktmduke 2 3,055 03-10-2012, 10:26 AM
Viimane postitus: ktmduke
  C124 230CE Mure külkäivitusega! ktmduke 3 3,080 23-09-2012, 06:26 PM
Viimane postitus: ktmduke
  230ce el aknad ei toimi? modessonec 2 3,062 04-06-2012, 03:58 PM
Viimane postitus: modessonec
  W124 kupee mootori vahetamine!Abi kupeefänn 7 6,615 04-04-2012, 11:54 PM
Viimane postitus: aqu77



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne