Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CLK õli ja küünlde vahetus
#1
Mis õli ja õlitootjat soovitate CLK 230 Kompressorile 1999a?
Ise mõtlesin täissünteetilisele õlile?

Mis filtrid on parimad (õli, õhu jne.)?

Millised küünlad on parimad sellele mootorile?
Olen kuulnud 1 ja 2 sädemega küünaldest jne.

Eesmärk ei ole kokku hoida vaid autole parimat pakkuda.


Suured tänud vastajatele.
Vasta
#2
Kuna termin sünteetiline, täissünteetiline, poolsüsnteetiline ei ole normitud, siis võib ka mineraalõli müüa "TÄISSÜNTEETILISE" kaubamärgi all. Vägagi levinud on rahvakeeli poolsünteetilise HC õli müümine täissünteetilise PAO õli all (eriti Eestis).
MB on suure töö ära teinud - kanistri peal peaks olema MB 229.3 - need on VÄGA kvaliteetsed õlid - toodetakse suhteliselt laias viskoosuse vahemikus. Muidugi võid ka MB 229.5 osta - tegemis maailma õlitööstuse tipptehnoloogigaga. Veelgi kallimad on MB 229.51 (tahmafiltriga sõidukitele) ning tiba odavam 229.31.
Ei soovita panna vanalaadset 229.1 normidele vastavat kuigi ka see on 208 kerel ja 111 mootoril täitsa lubatud.

Intervall 15000 km kui kasutad 229.1; 229.3 õli. 229.5 puhul 20 000 km. NB sellisel juhul tuleb kasutada originaalfiltrit - rolli mängib nende jutu järgi parendatud filtrisüsteem mis on peenem. 111 mootorile maksis vist ca 100 krooni kui ma õigesti mäletan.
Vasta
#3
MesaMargus Kirjutas:Mis õli ja õlitootjat soovitate CLK 230 Kompressorile 1999a?
Ise mõtlesin täissünteetilisele õlile?

Mis filtrid on parimad (õli, õhu jne.)?

Millised küünlad on parimad sellele mootorile?
Olen kuulnud 1 ja 2 sädemega küünaldest jne.

Eesmärk ei ole kokku hoida vaid autole parimat pakkuda.


Suured tänud vastajatele.

Ise kasutan samas autos Mobil1 täissünti, mida kallatakse minuteada ka esinduses sisse.

Õlifilter pigem originaal, õhufilter mul vahelduse mõttes JR sportfilter.
Küünlad ostsin Silberist, maksid siis 144 eeku tk.
Vasta
#4
Õli:"Naised saunas rääkisid" ajutistest õlidest, mida kasutatakse mootori puhastamiseks seespoolt pidavat hea olema ja kõik mustusest puhtaks tegema.

Aga samas teised laidavad, kuna see pidavat juhuslikult mõne "suurema tükikese" lahti võtma, mis seejärel ummistab mõne õlikanali, tulemuseks mootori surm.

Samas tuttaval jooksis mootor kokku selle viimase probleemi tõttu, aga ta ei teinud mootori puhastust seest (ega pole kordagi teinud).

Õhufiltrid: Kas Sport filter annab midagi juurde võrreldes originaaliga (niiütelda preformance filtrid)?
Kas on selle puhul võimalik üldse suurem ja puhtam õhuvool?
Kas õhulugeja sobib sportfiltriga üldse (äkki tekib konflikt, kuna õhuvool suurem vms?


Vabandan, kui midagi puusse panin küsimustega, või valesti küsisin?
Vahel ärkab minus liigne pedantlikus enne tegutsemist.
Tänan vatuste eest
Vasta
#5
Neid saunas naised rääkisid jutte: Jah nendel on tõepõhi all kui kasutada VÄGA viletsat õli ja siis ühtäkki suurepäraste pesemisomadustega määrdeainet. Kui enne seda oled enam vähem õiget õli kasutanud, siis ei juhtu absoluutselt mitte midagi. Tänapäevaste vastavate ACEA normidele (näiteks B4) vastavad õlid sisaldavad KÕIK väga korralikke pesemismanuseid ja seetõttu ei saa mustus lihtsalt sinna kinni ladestuda.

Kui soov 229.5 õli osta ja intervalli pikendada siis võin aidata. Kuna ise ostan õlisid suuremas koguses, siis on ehk hind soodsam kui kuskil poelettidel.

Sportfiltrid - osta kvaliteetne filter, need sportfiltrid annavad ainult enesetundele mitte mootorile juurde.
Vasta
#6
ei pea ka õlifilter originaal olema, sest seal on elementfilter ja vahet pole.
Vasta
#7
Tasub vältida selliseid õhufiltreid milledele tuleb peale pesu õli peale lasta, see sama õli võib ladestuda õhulugejale ja tulemus on uue ost.

Üldiselt võiks kasutada MANN'i filtreid, nii õhku, õli kui ka kütuse oma. Saab neid Autodetist ja Autoasi'st.

Küünlad osta kindlasti Silberist, sest kompressormootoril käivad spetsküünlad, ja hinnavahe olematu.

Kui eelmine õlivahetus teadmata, siis võiks mootori "läbi pesta" uue õliga, nt. uus õli sisse, sõidad ca 1000km ja jälle õlivahetus. Mingeid spets pesuaineid pole mõtet kasutada või siis diislit nagu mõned.
Vasta
#8
Kõige kindlam viis mootor puhtana hoida on vahetada õigeaegselt õli.
Pilt minu 20a. vanast diiselmootorist, milles olen kasutanud poolsünteetilist õli ja vahetanud umbes 10 tuhande pealt.
[Pilt: IMG_4330.jpg]
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#9
Laur Kirjutas:Kõige kindlam viis mootor puhtana hoida on vahetada õigeaegselt õli.
Pilt minu 20a. vanast diiselmootorist, milles olen kasutanud poolsünteetilist õli ja vahetanud umbes 10 tuhande pealt.
Kindlasti, aga ostes on ju ikkagi "bingoloto". Enamus inimkonnast on sellisel arvamusel, et kui ostad MB siis seda hooldama ei pea. 10000km või 1aasta on õige valik, kohe õudne mõelda kuidas osadel uutel autodel on "longlife" service 25-30k km....Retard
Vasta
#10
No 20 000 km MB spetsõliga ei ole probleem ja kui veel ASSYST II peal siis saab veelgi boonust juurde. Seevastu uskumatu on VW 50000 km longlife õlide puhul. Eks Audi nukkvõllid ja ketipingutid annavad sellisele valule tunde Smile
Vasta
#11
Sai siis ostetud:
Õli Castrol EDGE Sport 0W-40 MB-Approval 229.31/ 229.51 kuna hinnavahe tuli ca. 300 kr. kogu õli peale siis võtsin parima.
Filtrid õli, kütuse, salongi, õhu võtsin Silberautost "Originaalid".

Küünlad vahetan järgmine kuu. Silberist sain infot et Boshi omad sobivad (nagu vist palju teisi elektriosi on Bosh)

Tänud vastajatele!
Vasta
#12
Need nii nimetatud paneel filtrid ja koonus filtrid ei ole just kõige paremad lahendused.
Probleem siis selles ,et need on hõredamad ja lasevad tolmu rohkem läbi ning see ei ole õhukulu mõõtjale hea.
Teiseks on neid kahte sorti kuivelement ja märgelement (üle töödeldud spets õli- ja värvainega). Märgelemendil on muidigi see asi ,et õli rikub õhukulumõõtja ära.

Koonusfiltrid on muidigi meie Eesti seadusejärgi keelatud! Pidavat olema sisselaske süsteemi ümberehitus ja seda ei tohi olla. Auto peab olema valmistaja tehase kohane.

Ja ega need filtrid suurt mdagi juurde anna seda sellepärast ,et torustik on ju ikka sama suure läbimõõduga ega siis filter nii suureks takistuseks kah ole. Ja kui isegi on siis see ka suurt midagi juurde anna pritse süsteemiga autole aju annam ju ikka sama segu.


Tehase originaal asjade kohta siis järgnevalt:
Kasutatakse MANI toodangut kas siis koos Mercedese märgiga või ilma vahet ei ole.
Ja õliks peaks olema MOBILE 1 ESP formula 5w40
Küündlad on NGK toodang ja asenduseks BOSCH

parandage mind kui eksin.
Vasta
#13
Netikataloog näitas silberis küünalde kohta:
Bosch F7KTCR või
BERU 14FGH-7
Boschi puhul on tegemist mitme sädemega küünlaga selgus googeldades. Ilmselt nagu siis audide turbomootoritel on ka mercedese turbomootoritel (kompressor) mimetsädemega küünlad

Ostetud "originaalid" on:
Bensiini filtril oli Boschi märk peal
Õlifiltril Henkst
Slongifiltril Valeo
Õhufiltrilt tootjamärget ei leidnud peale mercedese märke
Vasta
#14
MesaMargus Kirjutas:Netikataloog näitas silberis küünalde kohta:
Bosch F7KTCR või
BERU 14FGH-7
Boschi kataloom annab:
0 242 235 766 - Spark Plug Super  
Trade Numbers: FR 7 KTC
Engine Code: M 111.975
OE: 003 159 78 03

MesaMargus Kirjutas:Boschi puhul on tegemist mitme sädemega küünlaga selgus googeldades. Ilmselt nagu siis audide turbomootoritel on ka mercedese turbomootoritel (kompressor) mimetsädemega küünlad
Uumatel 200K, 230K, 55K on Platinum küünlad mis on ühega ja tunduvalt pikema keermega Bosch FR6MPP332:
[Pilt: SNC11959.jpg]
Vasta
#15
marek Kirjutas:
MesaMargus Kirjutas:Netikataloog näitas silberis küünalde kohta:
Bosch F7KTCR või
BERU 14FGH-7
Boschi kataloom annab:
0 242 235 766 - Spark Plug Super
Trade Numbers: FR 7 KTC
Engine Code: M 111.975
OE: 003 159 78 03

MesaMargus Kirjutas:Boschi puhul on tegemist mitme sädemega küünlaga selgus googeldades. Ilmselt nagu siis audide turbomootoritel on ka mercedese turbomootoritel (kompressor) mimetsädemega küünlad
Uumatel 200K, 230K, 55K on Platinum küünlad mis on ühega ja tunduvalt pikema keermega Bosch FR6MPP332:
[Pilt: SNC11959.jpg]


Platinum kuundlaga on ka see eelis ,et küünal vahetus intervall 100 000km.
Tavalisel peaks olema umbes 20 000km juures.
Vasta
#16
Kas minu auto mootoriga sobivad platinum küünlad?
Või peaks ikka olema bosch
Vasta
#17
MesaMargus Kirjutas:Kas minu auto mootoriga sobivad platinum küünlad?
Või peaks ikka olema bosch

helista Bakti (BOSCH) ja saad teada.

BOSCH
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  CLK W209 bon 0 130 04-01-2024, 09:57 AM
Viimane postitus: bon
  Rooli vahetus Lfanat 0 913 19-06-2022, 06:01 PM
Viimane postitus: Lfanat
  CLK C209 2.2110kw summuti otsad difred 1 600 13-09-2021, 08:56 AM
Viimane postitus: Marksus
  w208 CLK hooratas ühemassiliseks 7hp 2 2,105 14-08-2020, 10:23 PM
Viimane postitus: 7hp
  CLS W219 ja OM642.920 mootori vahetus noosik 5 4,826 22-01-2020, 12:53 AM
Viimane postitus: noosik
  CLK signale heli. Daniel87 7 5,429 19-07-2019, 06:36 PM
Viimane postitus: stihl
  A208 CLK katuse hüdrosilindri kinnitus lahti (case cover lift cylinder) kalest 4 4,316 13-06-2019, 02:51 AM
Viimane postitus: kalest
  2007 CL500 sarniiri + öötshoova vahetus nostromo 23 12,357 27-05-2019, 07:22 AM
Viimane postitus: stihl
  W208 Cabrio CLK ( kabrio ) Katus ei avane genelli 6 7,775 22-05-2019, 11:29 AM
Viimane postitus: bon
  C124 turvavöö etteandja kolmnurga vahetus JNS 1 2,517 14-04-2019, 08:56 PM
Viimane postitus: Mike22



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne