Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
190D siduriprobleem... Tuju: Õnnelik
#1
Tervist.

Selline probleem on, et sidur ei lahuta. Sai vahetatud pedaali juures oleva pumba mansetid ja uuesti õhutatud. Käigukasti küljes olev pump oli korras. Tartu linnas 10-15km sõitu ja jälle ei lahuta. Kas viga on õhutuses või järsku on asi hoopis sidurikettas ja -korvis?

Andke nõu, olen juba kutsikaomamismõtteid maha matmas ja suht lootusetus seisus...

Siim.
Vasta
#2
Pidurivedeliku paak on ikka täis? Korralikult? Kaelani? Ikka kindlasti? Sidur saab oma vedeliku paagi tagumisest anumast...

Kas pedaal alla ei jää?

Leket ei paista kusagilt?
Vasta
#3
Paak on korralikult täis, pedaal alla ei jää ja siis kui värskelt õhutatud, võtab sidur kohe kõige alt.

Hetkel pole ise auto alla saanud aga vististi leket pole.
Vasta
#4
six112 Kirjutas:...ja siis kui värskelt õhutatud, võtab sidur kohe kõige alt...


Aga kui pole värskelt õhutatud, siis ei võta? Icon_smile
Tee omale asjad selgeks, kõigepealt.

Manual ütleb, et kui sidur ei lahuta ja mehhanismid (pea- ja orisilinder; torud, voolik, käpp jne) kõik kontrollitud ja töötavad, siis korv vahetada.
Simple as that.

Autovahetusest pole, paraku, juttugi...Icon_razz
Vasta
#5
Mingi aja peale sidur lihtsalt ei lahuta enam. Kuidas ma peaksin sulle siis kirjeldama seda, et kui on just õhutatud, siis võtab sidur kõige alt ja mõne aja pärast enam ei võta üldse?
Ole hea ja defineeri käppa - mõtled seda harki, mida töösilinder lükkab?
Vasta
#6
stihl Kirjutas:
six112 Kirjutas:...ja siis kui värskelt õhutatud, võtab sidur kohe kõige alt...


Aga kui pole värskelt õhutatud, siis ei võta? Icon_smile
Tee omale asjad selgeks, kõigepealt.

Manual ütleb, et kui sidur ei lahuta ja mehhanismid (pea- ja orisilinder; torud, voolik, käpp jne) kõik kontrollitud ja töötavad, siis korv vahetada.
Simple as that.

Autovahetusest pole, paraku, juttugi...Icon_razz


Mis sulle selgusetuks jäi? Kui on värskelt õhutatud, siis võtab, kui mõne aja seisnud/mõni aeg möödunud õhutamisest, siis enam ei võta.
Millest sa järeldad, et korv vaja vahetada? Fakte, mitte niisama külajuttu paluks.
Sest sellest pole abi, et vaheta teadmatuses juppe niikaua, kui asi korda saab.

Ma ise pakun, et vooliku või mõne ühenduse vahelt ajab läbi/võtab õhku süsteemi.

Sest kui uuesti õhutada, siis jälle kõik toimib mingi aeg. Kusagilt tuleb õhk vahele.
Kõige lihtsam on tuua õhutusnippel salongi ja aegajalt õhutada, kui sõitmas käid Icon_biggrin - ok, kehv nali, aga kontrolli tõesti süsteemi lekkimine kindlapeale üle.
Vasta
#7
üks loll koht kust toru kipub katki minema on juhi jalge all. kisu matt üless ja kohe gaasi pedaali juurest on paljudel autodel ära mädanend(tuttaval ei lahutand just sama saja pärast, hiljem selgus et sammuti toru katki)
Vasta
#8
Räägiti midagi muidu ka tagurpidi õhutusest e. alt pritsiga sisse kuni paaki õli tekkima hakkab. Mis sellest mõttest kiidate/laidate?
Vasta
#9
Tagurpidi täitmisel see eelis,et nii ei jää 100% kindlusega kübetki õhku süsteemi.
Vasta
#10
Pedaalide juures oleval pumbal on lisaks ka üks klapp sees peale mansettide, kas seda kontrollisid? Üldiselt, kui ülemine pump läbi on siis kipub pedaal põhja kinni jaama..miks sa arvad, et sul alumine pump korras?
Vasta
#11
Seda klappi sai ka natuke taotud. Hetkel vähemalt pedaal alla kinni ei jää. Liigub suhtkoht vabalt. Arvan, et alumine pump korras, kuna seda ka kakuti ja näpiti. Pluss kuigi ta kasutatud, sai võetud sama auto vana kkasti pealt, millel töötas ideaalselt. Ja seda sai tehtud u. 2 kuud tagasi (Hentsiga sai vahetatud)
Vasta
#12
Nende mansettide vahetusega nii vanal asjal on nagu on. Eriti veel, kui orginaal pump maksab ca 1000 eegu ringis. Seda peaks näha olema, kui ta ei lahuta, kas liigutab alumist hooba või mitte.
Vasta
#13
Sa mõtled töösilindri hooba? Eks proovin homme ta garaaži saada, et näha. Kui ei liiguta, siis on õhk vahel ehk käia voolikud-torud üle?
Vasta
#14
Nii, tänased KÜLMAD!!! uudised siis. Hetkeseisuga polnud midagi muud teha, kui ära võtta juhi jalamatt ja vaadata seda toru seal. Kuna kusagilt märg ei tundunud ka peale pedaali sõtkumist, siis eeldan, et tolles viga pole.

Küll aga pedaalipump "käuksub". Ehk vajutades see pealmine kumm hõõrdub niimoodi, et tekib käuksumine (vähemalt tundub, et on see).

Ning viimaks, pedaali vajutades alguses nagu korraks jääks põhja ja siis tuleb hooga tagasi.

Mõtteid/ideid?


EDIT: Tundub, et ajab peapumba vahelt ikka midagi välja aga see on minimaalne mis sealt tulnud on. Kokku u. 10 tilka mingi 50-100 vajutuse peale
Vasta
#15
Selle peapumba läbiajamise kohta öeldi töökojast ka seda, et siis, kui asi selles oleks, siis poleks ka pidureid. Kui tõsi see omakorda on?
Anum on neil üks ja sama aga kas ka see pedaali peapump on siis sama?

Homme loodetavasti saan nii kaugele, et kontrollida ära, kas pedaali vajutades alumine hoob liigub või mitte.
Vasta
#16
Siduri peasilinder ikka eraldi,töökojas aeti sulle paska.
Vasta
#17
six112 Kirjutas:Selle peapumba läbiajamise kohta öeldi töökojast ka seda, et siis, kui asi selles oleks, siis poleks ka pidureid. Kui tõsi see omakorda on?
Anum on neil üks ja sama aga kas ka see pedaali peapump on siis sama?

Homme loodetavasti saan nii kaugele, et kontrollida ära, kas pedaali vajutades alumine hoob liigub või mitte.

Kontrolli seda hooba ise, ära seal töökojas küll midag rohkem kontrollida lase.
Vasta
#18
Pole jõudnud pmst midagi teha peale masina käimaajamise ja kusjuures täiesti külmalt, mingi 7 päeva pole autot näppinud, süsteem töötas aga natukene sõites hakkas juba jälle jamama ja peale u. 8km sõitu tagurpidikäik ja esimene käik sisse ei lähe, teine vaevaliselt, kolmas-neljas läksid enam-vähem.

Üks tark pea pakkus, et kas siis töösilindri või peapumba mansetid läbi. Mis arvate?
Vasta
#19
Ole hea inimene ja vaheta need siis välja. Ei ole mõtet lootust kaotada või meeleheitel olla, kui ei raatsi autole seda mõnda tuhandet alla panna, et jälle normaalselt liigelda saaks. Alusta peasilindri vahetusest ja paigalda UUS peasilinder. Järgmisena kui vaja võid vahetada töösilindri kui vajadus tekib.

See et ta sul pisut immitseb 50 - 100 pedaalivajutuse korral tähendab seda, et ta ikkagi lekib ja sealtsamast kust lekib immitseb ka õhku süsteemi.

Ja mansette ära hakka vahetama. Esiteks juba seetõttu, et töö ise on juba suht tüütu ja teiseks on ka töösilindri seinad juba veidi kulunud ja pahatihti ei ole mansettide vahetusest enam palju kasu. Sama mis preservatiivi lappimise ja korduvkasutamisega - Augu saad võibolla kinni, aga haigus nakkab ikka. Antud juhul siis nakkuseks kulunud peasilinder

Ei tea kas just see on 190 põhiprobleem, aga olen kokku puutunud päris mitme diisel 190ga, millel justnimelt siduri peapump on otsad andnud.
Vasta
#20
Nustu826 Kirjutas:kui ei raatsi autole seda mõnda tuhandet
pigem ikka paari sotti , ega need mansetid kullast oleWink
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  190D vedrud (tagaosa on kikkis) BKR 23 10,155 08-07-2019, 03:27 PM
Viimane postitus: Ott
  190D xenon Rainiskoop 10 7,491 07-01-2017, 05:34 PM
Viimane postitus: killer666
  Probleem siduriga 190D Rainiskoop 2 2,960 07-09-2016, 08:38 PM
Viimane postitus: Rainiskoop
  Probleem 190d 2.5 ohutulede lülitiga. mhku 2 2,464 05-12-2014, 11:06 AM
Viimane postitus: killer666
  W201 84.a 190D salongi ventikas ToomasW201D 0 1,892 21-11-2014, 09:16 PM
Viimane postitus: ToomasW201D
  MB 190D 53kW '88 - Paagist ei tule kütet peale Kodan1k 6 3,991 19-02-2014, 11:01 AM
Viimane postitus: v6sa
  MB 190D 2.0 55 kw Kasutusjuhendi otsing deeremees 1 1,889 02-02-2014, 10:05 PM
Viimane postitus: 190
  MB 190d differ? oliver330 12 7,906 09-01-2014, 10:40 PM
Viimane postitus: python
  MB 190D käigukasti ja siduri probleem 190DDD 1 2,501 27-12-2013, 09:59 AM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes Benz 190D üle Trebla 3 3,276 27-10-2013, 09:41 PM
Viimane postitus: kaido320



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne