Postitused: 362
Teemad: 62
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
Asi sai alguse vist veebruaris , kui pidevalt nöökiv diiselbemm t6siselt siibrisse viskas. Ühel päeval helistas mingi tüüp , et õu vahetame mb 190 vastu. Vaatasin neid Mercedes-Benz pilte ja ei osanud mingit seisukohta v6tta. Eelmine kogemus mersuga oli olla igati väsinud 200d sangas , millest jäi mulle t6sine antipaatia vanemate mesade vastu.
Sai sis kokku lepitud , et tullakse 6htul vaatama , ehk teeb isegi diili.
Kohale tuldi mingi 150 km tagant ja kohale j6uti natukene enne 1hte öösel.
Kuna bemm oli t6siselt otsa saanud , siis plaanisin iga hinna eest auto ära vahetada ja mersuga siis jätkata. Lubasin isegi tyypidel nende arust ägeda viteki stereo välja koukida.
Sai siis 6nnelikult kulgeda mõnedkymned tuhanded ja juuni alguses tehti mulle pakkumine , mis oli p6him6tteliselt topelt selle 190 väärtusest ja nii ma ta ära andsingi. Auto sai siis tuttava kätte.
M6ned päevad tagasi siis tuttav teatas , et auto läheb myygiks!!
Selgus , et tahtjaid sigines juba palju jahirm , et äkki myyaksegi ära motiveeris mind tegutsema.
Ajasin kohe jalad p. alt välja ja alustasin oma diiselmazda kiiirmyygiga. Paari tunni pärast oli poole hinnaga ostja olemas ,ainus jama oli siis see , et auto oli vaja tallinna viia(160km). Tehtud , sain bussiga tagasi ja 6htuks oli Mercedes-Benz minu 6uepeal tagasi.
Auto on plank. Lisasid ei ole . Kyll on aga midagi ise aretatud ja ennem tehtud. Tuuningust siis luisi puitrool . Helist alpine ovaalid taga.
Paar vana pilti kah.
Postitused: 362
Teemad: 62
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
11-10-2009, 09:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-10-2009, 09:43 PM ja muutjaks oli killer666.)
Tegin selle teema , et ei peaks oma pisikeste probleemide ja kysimustega foorumit risustama.
Sai veits tagasilda kangutatud ja selgus , et need puksid on läbi.
Nimetus neile?
Millised neist siit nüüd need 6iged on?
Huvi hakkas pakkuma , miks auto pikirööbastes suurematel kiirustel hirmsasti uitama tahab hakata . Ilmselt nende viga.
Gaasiga mängides on ka roolist tunda , et natukene nagu tahab oma suunda minna.
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
http://ladu24.ee/et/ladu1/2087/5,22,0,1/63901
vist seda mõtled? Siin foorumis selline surm,Edu autoga!
Postitused: 362
Teemad: 62
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
berg Kirjutas:http://ladu24.ee/et/ladu1/2087/5,22,0,1/63901
vist seda mõtled? Siin foorumis selline surm,Edu autoga!
Ei m6elnud. M6tlesin seda puksi , mis on näha selle punase ringi keskel. Tervet hoobaq ma ei plaani vahetama hakata.
Mis surmast siin juttu oli? Ei saand pihta
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
13-10-2009, 04:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-10-2009, 04:37 PM ja muutjaks oli hents99.)
See peaks olema tagumine alumine õõtshoob.
Pole ausaltöeldes kindel, mine MB varuosade poodi ja vaata kataloogist välja.
Või võta detali.ru kataloog lahti ja vaata koodide järgi.
Postitused: 362
Teemad: 62
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
hents99 Kirjutas:See peaks olema tagumine alumine õõtshoob.
Pole ausaltöeldes kindel, mine MB varuosade poodi ja vaata kataloogist välja.
Või võta detali.ru kataloog lahti ja vaata koodide järgi.
Ma kahjuks ei oska seda detali.ru kasutada , kuna ei oska vene keelt.
Ise algul arvasin seda, aga enam kindel pole.
hents99 Kirjutas:Pole ausaltöeldes kindel, mine MB varuosade poodi ja vaata kataloogist välja. Lähen v6tan umbkaudsed m66dud , siis peaks selge olema milline see 6ige on.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Vene keelest ei saa minagi suurt midagi aru, kuid sealsel lehel olen päris palju kolanud ja asjalikku infot saanud.
Puust ja punaseks.
Postitused: 362
Teemad: 62
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
23-11-2009, 01:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-11-2009, 02:11 PM ja muutjaks oli killer666.)
hents99 Kirjutas:Vene keelest ei saa minagi suurt midagi aru, kuid sealsel lehel olen päris palju kolanud ja asjalikku infot saanud.
Puust ja punaseks. Ylevaatuse saamiseks on 3 lahendust:
1)Tegelesin selle teemaga.
L6puks sain kataloogi näppu , kust oleks v6imalik need puksid tellida.
Aga kahjuks olen ma liiga debiil vist ja ma ei saa aru sealt katloogist , kumma otsa pukse hooval mul on vaja. Vaja on mul esimesi , aga kes kurat sest aru saab seal katloogis , milline see esimene on.
See selleks pukside hind tuleks umbes 70 eeku tk .
Samuti on vaja esiklaasi , mida ma kahjuks uut osta ei raatsi , kuna pole niipalju pappi , samuti tutukat klaasi ise ette liimima ka ei riskiks hakata.
2) Teha mustalt üv. Samas si** on see , et klaas on liiga katki.
3)Müüa maha see auto ...? Idee poolest oli hetk tagais tartus 1 kuldne 190 D just sellise ,nagu ma unistan kapotiga myygis , et m6te liigub.
Talvekaid testimas.
Nii seda pilti n6rganärvilistel mitet vaadata Tegelikult pole asi nii julm , aga digikas ei suutnud paremat pilti teha. Tegelt on vaid 6rn punane kuma .
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
W124 on need puksid ühte mõõtu kõigil varrastel vahet pole kumb ots.
Vist oli 3 varrast millel puks täpselt samas mõõdus.
Aga elu on näidanud et kuluvad suht üheaegselt ka teised läbi. Kogu ring ca 5k. koos vahetusega.
Salong on ikka jube kirju seest, aga no see ei peagi mulle meeldima, piisab kui ise rahul oled.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 362
Teemad: 62
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
Laur Kirjutas:W124 on need puksid ühte mõõtu kõigil varrastel vahet pole kumb ots.
Vist oli 3 varrast millel puks täpselt samas mõõdus.
Aga elu on näidanud et kuluvad suht üheaegselt ka teised läbi. Kogu ring ca 5k. koos vahetusega.
Salong on ikka jube kirju seest, aga no see ei peagi mulle meeldima, piisab kui ise rahul oled.
5k , ehk A varuosa , B varuosadega tuleb tsipa alla 1000 eegu.
Sinist oli algul igal pool. Praeguseks on jäänud ainult spidoblokki , kuna ma olen sellega juba ära harjunud.
päriselus muidugi need värvid niiintensiivsed ei ole , suht rahulik , et ei pimesta.
Postitused: 362
Teemad: 62
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
Nii eile juhtus siis see kurb asi , et pesin auto ära ja m6tlesin ,et teen paar kiiremat , ehk kuivab rutem ära.
Peaaegu oleks see plaan läbi ka läinud , aga järsku hyppas kits ette.
Tule ja v6re viis minema , tiivik hakkas ka kuhugi vastu käima.
See selleks , kuna Mercedes-Benz molu oli hommikul ikka kole hambutu vaadata siis ajasin jalad tagumendi alt välja ja sebisin tule ja v6re. V6re sai veidi teistsugune , nikkelribasid pole ja keset v6re on suur Mercedes-Benz märk.
Paar kysimust ka:
1) Kas keegi on meisterdanud ise uue kapoti avamise hoova? Kuidas ja millest saaks selle teha? Praegu sidusin mingi juhtme ja jätsin v6re vahelt välja.
2)See selleks. Masinal , mis loovutas mulle oma jupid paistis ees olevat väga ilus ja korralik esiklaas.
Nii et targad mehed!
Kuidas v6tta eest 1987 mb 190e esiklaas? Ilma , et ma seda ära ei l6hu. Keegi ehk viitsib kirjeldada töökäiku algusest l6puni.
Postitused: 362
Teemad: 62
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
Ajab vanduma.
Mingi kulgemise peale järsku viskas 6litaseme tule p6lema. Peale väikest inspektsiooni selgus .... , et karteri p6hjas on pragu
Igavene ooper oli seda neetud karterit kätte saada. Sain kätte raipe ja otsustasin , et seda lappima ei tasu hakata. Siia ja sr.org foorumisse kuulutus yless , et karterit vaja. Siit 300 sr.org 200. Kuna sr.org oma oli ainult 100 km kaugusel , siis m6eldud tehtud . Ostsin s6bra tilkuvasse panni bensiini (uskumattu , mis see imevedelik veel maksab!!) ja asusime teele.
J6udsin kohale ja sain karteri , heas usus oleks peaaegu rahagi maksnud , aga vaatasin , et mis imelik triip seal p6hjas on.
See oli m6ra. Ytlesin nojah ja asusin kodupoole teele. Ostsin paar 6lutit ja tulin koju tagasi. Vana karteri viisin keevitusse. 500 , lubati hommikuks kordateha.
Kokku k6ik siis 1300 eeku ... Selle raha eest vist oleks juba uue klaasi saanud.
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Tegelikult oleks saanud selle prao ka keemilise metalliga (max 100.-) ära parandada, kuid nüüd juba hilja targutada......
Postitused: 362
Teemad: 62
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
Karl Kirjutas:Tegelikult oleks saanud selle prao ka keemilise metalliga (max 100.-) ära parandada, kuid nüüd juba hilja targutada......
See oligi tegelikult mu esimene m6te , aga konsiilium tuli kokku ja otsustasime, et teha , sis teha korralikult. Praegu on ikkagi liialt suur ja teistkorda seda keberniiti enam läbi teha ei taha.
Nii praeguse seisuga pole veel ikka seda karterit suudetud kokku siristada. Järgmine tähtaeg on kell 16:00.
Olgu neetud see päev kui see karter katki läks.
Tgelt oleks maasikas ka veel koogi otsas ,kui peala paarisada km selgub et kolks ka sees. Siis ostan bensiini.
Saaks korda ,sis peab oma kallikest suurema hoolega hoidma hakkama: )
Postitused: 362
Teemad: 62
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
Nii pann all ja mahlad sees.
Paistab , et lekkeid ei ole. Esimese kahe sekundiga tekkis isegi 6lisurve. Imelik on see , et ennem näitas 6lisurvet n6ks alla 3me , nyyd on n6ks yle kolme. See vist hea näitaja. S6el oli ka igast paska täis , vähemalt see sai puhtaks. Kylma 6liga panin veel seda tähele , et peale mootori suretamist langeb seier ka päris aeglaselt , varem nagu kukkus kiiremini.
Juu siis on saaled veel tihedad. Vöi sai öli liiga paks. 15-w40 sai. Kas see on ikka õige õli?
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
10W-40 oleks talvel parem, kui ikka külma tuleb. Vähe vedelam ja ei lähe pakasega nii paksuks. Täissünt 5W-40 muidugi veel parem, kuid nii vanale autole pole pointi panna.
Postitused: 122
Teemad: 2
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Ega jahh,kui autost vähegi hoolid,siis ikka vähemalt poolsüntõli tuleks kasutada.Isegi oma hobiautol Gaz 24 Volgal on mootoris poolsünt õli sees.
Postitused: 547
Teemad: 8
Liitus: May 2008
Maine:
1
killer666 Kirjutas:Nii pann all ja mahlad sees.
Paistab , et lekkeid ei ole. Esimese kahe sekundiga tekkis isegi 6lisurve. Imelik on see , et ennem näitas 6lisurvet n6ks alla 3me , nyyd on n6ks yle kolme. See vist hea näitaja. S6el oli ka igast paska täis , vähemalt see sai puhtaks. Kylma 6liga panin veel seda tähele , et peale mootori suretamist langeb seier ka päris aeglaselt , varem nagu kukkus kiiremini.
Juu siis on saaled veel tihedad. Vöi sai öli liiga paks. 15-w40 sai. Kas see on ikka õige õli? Eesti kliimas sobib kõige paremini poolsünt. Talvel võib ka täissünti proovida, aga nii vanal masinal ei ole mõtet üldsielt. 10w40 ajab asjad ära.
Surve peaks seisva mootoriga olema üle 2 ja sõites soovitavalt maksimumis.
Rõhu nõel langeb vahest endalgi kohe, vahel hakkab alles 20sek pärast allapoole langema. Langemise kiirus ka tihtipeale erinev - ja pole tähele pannud, et see sõltuks mootori temp. või veel millestki. Aga midagi hullu sellest ei ole.
Postitused: 362
Teemad: 62
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
No mul eelmise 6liga 10-40 oli tyhikäigul 2,5 sõites põhjas. Praegu on rohkem . Ju saab sis selle paksema 6li kaela kirjutada.
Miski imepeenike tigin tuleb kuskilt mootori eesotsast. Võibolla sai nukk vähe viga.
Poolsünt?
Milleks seda mineraali siis tehakse , kui ta nii sitt on? Sildil oli kyll hea jutt , et kalla v6i omale ka sisse ,siis kestan kauem.
Ma sõiadan oma autog apäris palju , mingi 1000-2000 nädalas. Koguaeg olen ostnud tavalist õli.
Paari õlivahetusega säästan mootori hinna juba.
Oleks ma mingi raha vend , siis ma s6idaks ja vilistaks mõne 5.0 bensukaga kummi.
Postitused: 362
Teemad: 62
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
MA ei tea , kas ma olen paranoiline v6i mis , aga mulle tundub , et sel mootoril on siiski midagi viga .
Mulle tundub , et altpool tuleb vaikset tiksumist :o , vist on saale . S6itnud olen umbes 500 km peale seda karteri jampsi.
&lir6h on veel siiski väga hea.
Teine anomaalia tuli veel. S6itsin ja järsku viskas kuskilt tgant undama , paar sekundit ja siis hakkas vist tagasild ulguma. Kusjuures see on täiesti suvaliselt , vahest undab , vahest pole päev otsa midagi kuulda.
Kui undamist parasjagu tuleb , siis ainult yhtlase gaasiga , 6rnalt kiirendades v6i käiguga pidurdades ei tule.
Ma ei saa aru kuidas k6ik asjad nyyd korraga otsa saavad. viimased 50 000 olid muidu täiesti muretud
|