Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kiirustajate vahelevõtmine on peen tehniline töö
#1
[Pilt: kaameramees.jpg]
/Politsei eeldab kaamerate tööpiirkonnas olulist keskmiste kiiruste langust/
orign: http://uudised.ekspressauto.ee/news/auto...d=26121779

tere ja tunnen meile kaasa !
pühapäeva pärastlõunal tln. - tartu trassi läbides kujunes keskmiseks kiiruseks 90 km/h-ga piiratud teelõikudel ca. 85 km/h. seda eelkõige põhjusel, et olin sunnitud liikuma ´jonodes´ mida vedasid väheste sõidukogemustega vms. sõidukijuhid. no ei saa üle ega ümber, sest liikudes tihedas sõidukite kolonnis on vaatamata minu sõiduki piisavale kiirendusele võimatu riskivaba möödasõitu sooritada. kui nüüd need ´vedurijuhid´ veel tee ääres fotograafi hingust tunnetavad, siis jagan 100% miilitsa arvamust mis /... eeldab kaamerate tööpiirkonnas olulist keskmiste kiiruste langust/ Eusa_wall.
julgen arvata, et vähemalt neil teelõikudel mis ei ole kaetud liikluskaameratega muutub õhkkond pigem veelgi närvilisemaks ja see ei mõju sugugi positiivselt liiklusohutusele Eusa_naughty.

arvamusi palun,
Vasta
#2
liisel Kirjutas:Eks meil kõigil on oma töö teha....

tre,
millist tööd silmaspead (vedurijuhi, fotograafi) ?

terv,
Vasta
#3
Eks töö ole ikka liikluskorraldus ja eks see teema sumbub lõputusse sõnasõjasse, kes kui kiiresti sõitma ja käituma peaks kolonnis. Chill out ja me kõik jõuame elusalt koju.

Tervitades Aivar
Vasta
#4
Icon_eek
Vasta
#5
See ongi eesmärk, et keskmine kiirus alla tuua ja seeläbi liiklus turvalisemaks saada. Ärge arvake nüüd, et mulle meeldib 70 km/h meeste taga sõita.

Ehk näide ka:

Kui sõit Tallinnast Tartusse (186 km), siis 80 km/h keskmise kiiruse (!!!), mis tegelikult ongi suht maksimum, mida suudad saavutada tee jooksul ka üksinda ja täiesti legaalselt sõites (teetööd, 60km/h, 70km/h jne piirangud), on sõiduajaks 2h 19 min. 90km/h keskmise (!!!) kiiruse juures - seda suht ebaseaduslik saavutada - on sõiduajaks 2h ja 4 min. Mina siiralt olen seda meelt, et see 15 minutit ei ole seda närvikulu vahelejäämise, suurenenud kütusekulu ja riskimöödasõite väärt, mida mitmed armastavad teha.

Aga no, eks igale jääb oma arvamus ja õigus.
Vasta
#6
Kalev Kirjutas:Aga no, eks igale jääb oma arvamus ja õigus.
Õigust räägid, aga alati see reegel ei kehti, eriti liikluses kus tuleks täita liikluseeskirju! Smile
Vasta
#7
Väga hea ,et need kaamerad ülesse pandi, sest nüüd on hästi teada kus need on ja seal saab hoo maha lasta. Järelikult sealkandis enam autopatrulle ei kohta siis ongi rahulikum kiiresti sõita. Kaamerate trahvid pidid palju väiksemad ka olema nii, et 5+ .Kuna keskmine kiirus langeb veelgi siis on lihtsam mööda sõita mõnesmõttes aga kuna inimesed lähevad närvilisemaks kui peavad teiste taga 85 -ga sõitma ja hakkavad hulljulgemaid möödasõite tegema ning kokkuvõttes oht suureneb. Tegelt kes on harjunud kihutama see teeb seda ka edaspidi ja kes ei julge autoga sõita see ei tohiks ka rooli minna.
Vasta
#8
Jah, nii ta on, olen eelkõnelejatega nõus. Ajaline võit on olematu tõesti. Ainuke asi mis 80kmh maanteel sõites häirib ongi see tunne, et "kurat ma ei jõuagi kunagi nii kohale". Ja noh kui on võimas masin...siis korra ikka ju tahaks jala möödasõidul üle pika-aja sirgeks ka ajada?Icon_smile
Olen üldiselt dünaamilise, ent turvalise sõidu pooldaja.Idiootsusi ja kõvatamist (läbi kihutamise) ma küll ei poolda... Ma pole küll päris kursis, kuid kuipalju on inimesi surma saanud antud teelõigul ainult kiiruse tõttu? Alati on ju asjasse segatud  s*tt ilm, alko, vales kohas ja valel ajal möödumine või vähesed sõidu kogemused.

Vasta
#9
Õnneks siiski naaberriikide kogemus näitab positiivseid tulemusi ja loodan, et sihilikult eeskirjade rikkujaid on siiski vähe. Kahjuks paistavad nad kohe silma.

Mõistlikul sõidul ja julgusel, muide, ei ole sellist seost, nagu mõni arvab.

Ja veel - proovige korra sõita Tallinnast Tartusse 90 - 100 km/h vahel - üllatute isegi, kui vähe rahvast tegelikult jalgu jääb ja kui rahulik ning turvaline sõit tegelikult siis on.

Ja ma tean, millest ma räägin - igakuine läbisõit keskmiselt vähemalt 5000 km...
Vasta
#10
92S500 Kirjutas:kuid kuipalju on inimesi surma saanud antud teelõigul ainult kiiruse tõttu?
Ilmselt enamus, sest täispeaga ei jõua isegi 50ga piisavalt kiiresti reageerida, vihma/lume/jää pärast olematute oskustega saab jällegi 50ga kraavi panna, laubaka, üle nipli jne. Tehniliselt mitte korras autoga jällegi sama lugu, ehk siis kõiges on süüdi valesti valitud sõidukiirus! Smile

Ma pole ühegi uudist näind/kuuld kus oleks juttu, et mingi tehniliselt korras AMG mb roolis kaine, kogemustega juht sõitis 200km/h teelt välja, pani laubaka kuna ei jõund mööda vms. Ainult mõned rekordtrahvid. Smile
Vasta
#11
Ma täpselt ei mäleta millal aga on tehtud liiklusõnnetuste kokkuvõte nende põhjustest. Kiiruse pärast oli juhtunud üliväike protsent õnnetusi. Enamasti on põhjuseks hoopis teised probleemid mida ka eelpool mainiti. Eesti politsei üritab liiklusõnnetuste arvu vähendada ainult kiiruse piiramisega kuigi see ei vii soovitud tulemuseni.
Vasta
#12
Mina arvan, et kiirus pole peamine õnnetuste põhjus. Joobes juhtimine eelkõige.

Ma ise ei kihuta maanteedel, sõidan gps`i järgi 90-95`ga. Kõige rohkem häirivad 75-80`ga sõitjad.

Samas jätab üsna ükskõikseks, kui mõni 150`ga mööda põrutab, mind see ei sega, las minna.
Kuigi, häda on selles, et sellised võivad laupkokkupõrke põhjustada süütu inimesega.

Aga küsimus tekib siiski, miks paljud kihutajad kihutavad? Kuhu neil kiire on? Eriti ajavad närvi mingid fakin kaubikujuhid, nad tahavad alati 110+ km/h sõita.....Kuhu sellisel tüübil kiire saab olla? Mõni väga tähtis kohtumine? Riiklikult tähtis asi? Arusaamatu.

Tavaliselt, kel kiire, võtab lennuki, kel pole lennukit võtta, sel ei saa ka kiire olla.
Vasta
#13
SE 500 Kirjutas:Ma täpselt ei mäleta millal aga on tehtud liiklusõnnetuste kokkuvõte nende põhjustest. Kiiruse pärast oli juhtunud üliväike protsent õnnetusi. Enamasti on põhjuseks hoopis teised probleemid mida ka eelpool mainiti. Eesti politsei üritab liiklusõnnetuste arvu vähendada ainult kiiruse piiramisega kuigi see ei vii soovitud tulemuseni.


...aga olgem ausad, see on üks OLULISEIM põhjus...kusjuures ma ei saa siiamaani aru mis sunnib teisi minust mööda sõitma kui ma kulgen kella järgi sada ehk siis reaalsuses ca 90 või peale. Sõidan lubatuga, mida see minust möödumine neile annab...ehk laksu adrenaliini...
Vasta
#14
Kalev Kirjutas:Mõistlikul sõidul ja julgusel, muide, ei ole sellist seost, nagu mõni arvab.

Ja veel - proovige korra sõita Tallinnast Tartusse 90 - 100 km/h vahel - üllatute isegi, kui vähe rahvast tegelikult jalgu jääb ja kui rahulik ning turvaline sõit tegelikult siis on.

tre,
alustasin diskussiooni mitte minu kihutamisvajaduse piiramisest ajendatuna, vaid seoses kahtlusega, et kas nood kaamerad toovad ikk prognoositud 40-50% liiklussurmade languse antud telõikudele. ja kui kõnealustel lõikudel prognoositu realiseerubki (mis on iseenesest vääga bro), et kas siis ülejäänud lõikudelt need protsendid mitte risti vastupidi end näitama hakka.
sõidan autoga peale kahekümne aasta ja arvan end käesoleval pigem kuiviku stiili viljeleva sõidukijuhi olevat. praktika näitab, et sõelumine, kiirendused - pidurdused jne. ei anna ei ajavõitu ega ammugi säästu kütuse kulus. aga küsimus ongi just selles, et ei õnnestu sõita mul oma sõitu ~95 km/h! ´ravi´ probleemile oleks täies pikkuses ja mõlemis suunas tln. - tartu mnt. kaherealiseks ehitamses.

Eusa_think ei - olen ikka päris kindel, et mulle ei hakka kunagi sobima maanteel sõidukiirus 80-85 km/h

peace,
Vasta
#15
marek Kirjutas:
92S500 Kirjutas:kuid kuipalju on inimesi surma saanud antud teelõigul ainult kiiruse tõttu?
Ilmselt enamus, sest täispeaga ei jõua isegi 50ga piisavalt kiiresti reageerida, vihma/lume/jää pärast olematute oskustega saab jällegi 50ga kraavi panna, laubaka, üle nipli jne. Tehniliselt mitte korras autoga jällegi sama lugu, ehk siis kõiges on süüdi valesti valitud sõidukiirus! Smile

Ma pole ühegi uudist näind/kuuld kus oleks juttu, et mingi tehniliselt korras AMG mb roolis kaine, kogemustega juht sõitis 200km/h teelt välja, pani laubaka kuna ei jõund mööda vms. Ainult mõned rekordtrahvid. Smile

Just, täpselt...tegelikult see oligi see mida öelda tahtsin Smile
Et ainuüksi kiirus pole kõiges süüdi pea-alati on kiirus+halvad teeolud või kiirus+valed sõiduvõtted või terve kompott kokku. Korras AMG + kogenud juhiga õnnetustest pole tõesti ju kuulda olnud Icon_smile
Kui kokku võtta asi siis ju ongi, tuleb valida teeoludele vastav sõidukiirus ja punkt. Kuna kiiruskaamera ei lähtu ilmast, juhtide kogemusest või sellest kas keegi on roolis purjus, siis selle vaatenurga alt on nagu nende lisamine Eesti teedele Imo pisut mõtetu. SAMAS, euroopas on igalpool ja asi toimib, proovime ära, ma ka vastu pole...enamasti ikka alati sõidan ise ka gps-i järgi max 100kmh.

Enivei talv tuleb, niiet ohutut teed kõigile!Icon_smile

Vasta
#16
92S500 Kirjutas:... euroopas on igalpool ja asi toimib, proovime ära, ma ka vastu pole...enamasti ikka alati sõidan ise ka gps-i järgi max 100kmh.

just - jagan seisukohta, et kui ei proovi, siis ei saa ka teada. aga kahjuks meie kohalikud arusaamad ja liikluskultuur ühtlustub euroopaga ilmselt alles põlvkonna kui mitte põlvkondade vahetusega.
Vasta
#17
Video, kuidas Soomes võeti maha liikluskaamera.
http://www.youtube.com/watch?v=epPls1dyqy8
Vasta
#18
soul Kirjutas:Video, kuidas Soomes võeti maha liikluskaamera.
http://www.youtube.com/watch?v=epPls1dyqy8

(Y)Big Grin

Minu meelest see on ainus post siin teemas, kus pakutakse lahendust probleemile.
Vasta
#19
SE 500 Kirjutas:Tegelt kes on harjunud kihutama see teeb seda ka edaspidi  ja kes ei julge autoga sõita see ei tohiks ka rooli minna.
Thumbsdown
Vasta
#20
Ma pole poole sõnagagi maininud ,et mittekihutajad ei oska autoga sõita...kui aga ennast puudutatuna tundsid siis äkki su mõtteteral on point sees Smile
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Naviseadme töö kvaliteet? kpokyc 10 6,452 18-02-2009, 08:51 AM
Viimane postitus: indrek



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne