Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
süüteluku põhja juhtmed
#1
Sai soetatud w124 1986 200d ,millel oli eemaltatud süüteluku põhi ja õeldi et uut on vaja. Sai nüüd uus muretsetud kuid ei tea mis juhe kuhu käib ,ehk oskab keegi anda mingi lehe kus kirjas või hoopiski mingeid pilte?
Vasta
#2
Minu meelest on seal pistik, kus kõik otsad ilusti omal kohal.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#3
ma ei tea mis seal olema peab aga mul seal juhtmed lihtsalt lahti pole mingit pistikut ja tuleb juhtmed üksaaval süüteluku põhjakülge panna
Vasta
#4
tekelikult on ikkagi pistik (plastikust) kuid enne ei saa pistikut kätte kui võti on esimesse asendisse keeratud.eeldan , et süütelukk on katki läinud ja pistik on tagant jõuga purux tõmmatud.
mine lammarisse kus antud masin sees ja osta sama pistik, mis luku taga käib , maxab mõnikümmend krooni vast. kui teed pistiku lahti siis lihtne värvijärgi paika panna ja on asi paikas, need juhtmed sõiduajal välja ei kuku vee??
Vasta
#5
võtmest ei lähegi käima kokkuteibitud juhtmed ja siis kaks juhet toodud välja starteri jaoks ja kaks süüte jaoks varga tunne tuleb peale kui nii ringi sõita .Süütelukk küljes nagu moe pärast hetkel
Vasta
#6
niii nüüd sain juhtmed külge süüde ja kõik muu elektroonika toimib ilusti aga kummagi põhjaga ei võta starterit järgi aga kui juhtmed kokku panna võtab kohe ,on siis mõlemad põhjad vigased või võib asi ka muus olla?
Vasta
#7
juhtmed on paikast ära!!!
neid varjante on päris mitu vaata ka puhurit??
mul lendas kah pistik laiali, sain juhtmed paika aga puhur sai tööle ainult siis kui võtme süütelukust eemaldasin Smile
Vasta
#8
puhur töötab ,luuk ,peeglid ja tuled samuti aind õli rõhu andur nii kui süüde sisse panna läheb kohe kolme peale aga ega ma ei tea võibolla peabki minema ja nii kui mootori käivitan hakkav jahutus ventikas tööle vb ma eksin aga minuarust ei tohiks ju?
Vasta
#9
kui aku ja õlirõhu tuled töötavad siis peab õlirõhu seier maas (nullus) olema!!
kui auto käivitad siis ei tohix ka ventikas tööle hakata, ca 85-95C juures peax tööle minema!!
vaata kas mõni mc aivar sul otse pole ventikat vedanud!!
Vasta
#10
juhtmed ühendatud põhja külge nii
P30= Roheliine valge triibuga (peenike)
30= Punane
30= Punane
50= Lilla (kaks juhet jooksevad ühte)
15R= Roosa rohelise triibuga
15X= Roosa kollase triibuga
15= Roosa punase triibuga
Vasta
#11
ma vaatan homme järgi, kuid mul on bensakas!!
aga rapi endal kaitsme plokk laiali!!
ka see osa kus kaitsmed/releed sees on, kui sul kapote tihend läbi laseb (vaadates vanust siis laseb) jooxeb vesi kaitsme ploki põhja mul oli seal juhtmed läbi oksudeerunud/põlenud.
kuna kaitsme plokk on suht hästi veekindel sisse laseb välja mitte kuskilt Smile
Vasta
#12
ok tänud aga kui vaadatud saad siis eks anna mullegi teada
Vasta
#13
anto123 Kirjutas:ma vaatan homme järgi, kuid mul on bensakas!!
.........
kuna kaitsme plokk on suht hästi veekindel sisse laseb välja mitte kuskilt Smile

* Bensuka ja diisli süüteluku kontakt plaadil pole mingit vahet sama on

* Kaitsmete karp W124 ei ole umbne, salongi poolne ots on avatud, salongi poole!!!
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#14
nii võtsin kaitsmeploki lahti kuid seal oskudeerind küll midagi ei olnd läikisid kõik vastu nagu uued igaksjuhuks keerasin kõik üksaaval lahti ja liivapaberiga nühkisin vähe kuid ikka ventikas käib kohe ja rõhu kell tõuseb kolme peale kui süüde esimeses asendis
Vasta
#15
Laur Kirjutas:
anto123 Kirjutas:ma vaatan homme järgi, kuid mul on bensakas!!
.........
kuna kaitsme plokk on suht hästi veekindel sisse laseb välja mitte kuskilt Smile

* Bensuka ja diisli süüteluku kontakt plaadil pole mingit vahet sama on

* Kaitsmete karp W124 ei ole umbne, salongi poolne ots on avatud, salongi poole!!!
mul on juhtmed läbi kummi mufi viidud ja vesi alt välja, salongipoole ei pääsenud!!!
võibolla eelnevate omanike leiutis!!
süüteliku põhhja (pistikut) lahti ei saanudSad paistab, et kellegi kruvikas on ette jõudnud ja oma vead superatak vms... liimiga likvideeritud. aga ex siis tuleb katse-exitus meetod käsile võtta, kuni korda saab.
tõmba õli anduril juhe tagant ära ja vaata kas siis kah näidik tõuseb?? peax juhipool filtri juures pesitsema. äki on õlirõhu andur kotis, sest tegelt on suht lihtne sistem ölirõhu mõõtmeisel.
Vasta
#16
kohe lähen vaatan järgi
Vasta
#17
kui mõttlesite õli filtri anuma alumises osas/all olevat andurit siis sellelt eemaldasin juhtme esimeses asendis enam ei tõuse seier kuid teises tõuseb 3 peale ja käivana sama teema lisaks sellele tekkis veel selline asi et kui süüde sees siis starterit järgi ei võta ka juhtmed kokku pannes aga nii kui süüte välja võtan siis läheb ilusti starter järgi ja käivitub seejärel süüde sisse panna toimib kõik peale rõhu anduri mis koguaeg 3 peal on ja ventika mis kohe tööle hakkab
Vasta
#18
nii lõksutasin süüdet ja äkki võttis starteri järgi ja nii mitu korda siis äkki põhja viga? võtsin näidukiploki ära puhastasin seal igasugu asju kuid siiski ei midagi ainult siis sain rõhu näiduki nulli kui rõhu anduri eemaldasin ja sinna naela sisse lükkasin ja vastu keret panin aga nii kui kerest eemaldasin tõusis jälle 3 peale oskab keegi mingit nõu anda?
Vasta
#19
Oled lahenduse leidnud? või oskab keegi midagi pakkuda?
Endal sama probleem, - õlirõhu seier tõuseb kolme peale ja sinna ka jääb, kellade vahetamisest kasu ei ole!
Vasta
#20
puhastasin igalt poolt juhtmeid võtsin isegi armatuuri ära et puhastada aga see ei aitand , võtsin andurilt juhme ära panin pessa juhtme ja juhtme mootori külge siis oli rõhk nullis lasin nii tal tükkaega käia ,kui tagasi pistiku panin töötas ja kellel veel peaks süüteluku juhtmetega jama olema siis teadke et kui panna nii nagu eespool nimetatud toimib ma ei tea kas just õige aga mul töötab ilusti
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 223 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
Smile w213 220d OEM veokonksu juhtplokk ja juhtmed Arep 0 631 20-04-2022, 10:09 PM
Viimane postitus: Arep
  W212 süüteluku probleem trancer01 1 816 29-06-2021, 11:35 AM
Viimane postitus: byh
  w210 -98a süüteluku võti ei toimi egonzon 5 4,065 29-09-2015, 11:03 AM
Viimane postitus: egonzon
  W124 93a. süüteluku eemaldus wutsdat 10 6,616 24-01-2015, 03:22 PM
Viimane postitus: wutsdat
Question MB w210 süüteluku ja turbo jama. EDGAR 2 2,949 23-11-2014, 04:51 PM
Viimane postitus: v6sa
  w210, 2001a süüteluku probleemid, auto on võtme peale solvunud Harry 17 13,978 07-11-2012, 08:04 PM
Viimane postitus: Harry
Heart juhtmed ja vaakumvoolikud istme all?? gaver 3 3,321 12-12-2011, 01:14 AM
Viimane postitus: aqu77
  W124 250D 92a(aut.) süüteluku probleem. tarmi20 13 10,593 19-05-2011, 08:17 PM
Viimane postitus: tarmi20
  Abi w124 süüteluku südamiku vahetamisel scrat 3 3,569 25-05-2010, 08:10 PM
Viimane postitus: stihl



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne