Postitused: 802
Teemad: 55
Liitus: Apr 2009
Maine:
14
Tere tere mersupere!
Mul paar kuud tagasi vahest üliharva võtme sisse pannes, ta nagu munes oma rooliluku eeldamisega. Ehk siis see suuuum hääl mis ta teeb, kui võtme ära tunneb, hilines. Vahepeal seda üldse ei olnud ja nüüd järsku on asi väga tõsine.
Panen võtme sisse, siis midagi ei tee, keerata ei saa. Neutraalile panna ei saa, autot lükata ei saa, istud tanklas ja ootad. Väga nõme lugu.
Ma ise kardan, et asi on väga väga tõsine, kuna võti tundub väga ulme minu jaoks. Proovinud igat moodi jõnksutada jne, proovisin võtit puhastada ja lukku. Midagi ei aita. Vb. oli juhus, aga pärast ühte laksu vastu armatuuri läks auto käima jälle. Kui käima läheb korra, siis läheb uuesti. Aga peale seismist on jälle tuksis.
Äkki aitab kiirelt, kui aku-klemmid lahti ühendada ehk restart?
Kas kellegil kogemust olnud, milles võiks probleem olla ning kust saaks abi?
Ja näiteks kuidas kiirelt tanklast minema saada või vähemalt neutraali peale panna?
Suurimad tänud ette,
Kalle H. V.
Postitused: 349
Teemad: 34
Liitus: Aug 2008
Maine:
1
Kunagi oli sama jama ühel 203`l. Silber ähvardas 20 000 kroonise arvega. Abi sain lõpuks Susi hotelli vastas olevast boksist.
Ei olnud sealnegi arve liiga väike, aga tublisti väiksem kui Silberi pakutu.
Herki
Postitused: 47
Teemad: 1
Liitus: Apr 2008
Maine:
0
(14-06-2012, 08:34 PM)Harry Kirjutas: Tere tere mersupere!
Mul paar kuud tagasi vahest üliharva võtme sisse pannes, ta nagu munes oma rooliluku eeldamisega. Ehk siis see suuuum hääl mis ta teeb, kui võtme ära tunneb, hilines. Vahepeal seda üldse ei olnud ja nüüd järsku on asi väga tõsine.
Panen võtme sisse, siis midagi ei tee, keerata ei saa. Neutraalile panna ei saa, autot lükata ei saa, istud tanklas ja ootad. Väga nõme lugu.
Ma ise kardan, et asi on väga väga tõsine, kuna võti tundub väga ulme minu jaoks. Proovinud igat moodi jõnksutada jne, proovisin võtit puhastada ja lukku. Midagi ei aita. Vb. oli juhus, aga pärast ühte laksu vastu armatuuri läks auto käima jälle. Kui käima läheb korra, siis läheb uuesti. Aga peale seismist on jälle tuksis.
Äkki aitab kiirelt, kui aku-klemmid lahti ühendada ehk restart?
Kas kellegil kogemust olnud, milles võiks probleem olla ning kust saaks abi?
Ja näiteks kuidas kiirelt tanklast minema saada või vähemalt neutraali peale panna?
Suurimad tänud ette,
Kalle H. V.
Helistage 5087905
Auto Key Service
Madara 31
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Ainumas võti? On kukkunud ka...
Talvel oli kellegi Smartkey teema - ilmselt leiad selle otsinguga. Seal väideti, et suhtlus võtme ja luku vahel käib infrapunaga... Seda aga takistab tõhusalt nii tolm kui muu praht.
Käigu peaks N peale saama konsoolist vardaga. Eks kasutusjuhend ütleb täpsemalt (kui see peaks leiduma)...
Üks foorumilõik:
" If it's stuck in park check out the owner's manual. At the lower part of the shift indicators (P, R, N, D) there is a small hole. Use a pen, the key portion of the smart key, etc to push this in and change the gear. If this is what it sounds like I can't imagine a spilled drink causing this. Now I have heard of someone getting a coin caught up in this and costing 400 bucks but not this situation. "
Postitused: 331
Teemad: 125
Liitus: Apr 2011
Maine:
0
Ega teist võtit pole? Probleem võib ka võtmes olla.
Endal oli nii 3 kuud tgsi, et üks päev lihtsalt ei andnud starterit, kuid võttis süüte sisse. Vahepeal ei töödanud üldse. Siis jälle töötas.
Päeva lõpuks oli võti täiesti kutu. Autokey-s 80€ ja töötab siiani. Üks võimalus on ka, et antenn (võtme trükiplaadil olev ristkülikukujuline asi) võtme sees on lahti või hakkab läbi minema.
Kui kindlalt asi on selles, siis Autokey-s see 80€.
Postitused: 802
Teemad: 55
Liitus: Apr 2009
Maine:
14
Ma tahaks uskuda et tolmus asi ei ole, olen ta päris korralikult puhastanud, pealegi läheb probleem ise üle. Ehk võti istub lukus ning järsku ise tunnetab ära.
Aga Võsa!!! Ma olen koguaeg mõelnud, et milleks see auk seal on, sest on täiesti loogline, et Benz on iga pisikese asja läbi mõelnud. Nüüd saan vähemalt tanklas autot liigutada
Indrek soovitas kaablid külge ajada, mida ma isegi pooldan tegelikult. Ma millegi pärast tahaks uskuda, et viga saab kuidagi mõistlikult parandada. Näiteks kas süüteluku infrapuna element on kutu või mingi relee taoline controller.
Proovisin ka restarti teha, ei mingit vahet.
Postitused: 53
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Kas teemas mingit arengut?
Minul kadus see jama peale paari kuud, kui tõstsin uue aku istme alla
BMW R-35 otsib juppe
Postitused: 10
Teemad: 4
Liitus: Aug 2012
Maine:
0
Mul oli w210 sama asi kunagi. Käima saad auto nii kui teed süsteemi restardi .istud ise sees ja paned uksed lukku hoides nuppu nii kaua all kui peegli küljes olev punane ja roheline tuli vilkuma hakkavad. siis avad uksed ja läheb käima.Aga mul selline küsimus kas sul mootor sõidu pealt ka välja surnud on??Arvatavasti sul on süütelukus immo kivi ära kulunud.Mul ei läinud selle remont väga kalliks täopset hinda ei mäleta.Aga soovitan kuhugi lukuservice minna.
Postitused: 331
Teemad: 125
Liitus: Apr 2011
Maine:
0
Kui peegli küljes on punane ja roheline tuluke, siis pole ju üldse tegu SmartKey-ga, vaid IR-puldiga.
Postitused: 594
Teemad: 27
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
26-08-2012, 09:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-08-2012, 09:43 PM ja muutjaks oli Nustu826.)
Lukuprobleemiga kus siis auto ja pult enam omavahel ei suhtle soovitaksin pöörduda lukuabi.ee poole. Ise sai kasutet sama teenust Transporter T5 peal kus siis treileriga läks auto sinna, ja umbes poole tunni pärast sai sõitva auto kätte. Esindus pakkus 3x kallimalt võtit ja ligi 3 nädalase ooteajaga...
Mul siis võtme probleem oli
Seega soovitan.....
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Mis sellest on siis saanud? Sai korda kusagil lukuabis või piisas puhastusest?
Postitused: 1,359
Teemad: 157
Liitus: Apr 2012
Maine:
2
(15-06-2012, 07:51 PM)v6sa Kirjutas: Käigu peaks N peale saama konsoolist vardaga. Eks kasutusjuhend ütleb täpsemalt (kui see peaks leiduma)...
Üks foorumilõik:
"If it's stuck in park check out the owner's manual. At the lower part of the shift indicators (P, R, N, D) there is a small hole. Use a pen, the key portion of the smart key, etc to push this in and change the gear. If this is what it sounds like I can't imagine a spilled drink causing this. Now I have heard of someone getting a coin caught up in this and costing 400 bucks but not this situation. "
Tere, küsin lihtsalt teadmiseks, kas w124 on see "auk" ka kuskil olemas? Mina enda autol sellist ei näe Kasulik asi ta on! Üks kord kevadel kui genekas oli läbi ja auto ei käivitanud, siis ei saanud tanklast ära lükata st. P --> N peale panna, see auk võiks sel päeval aidata
Postitused: 668
Teemad: 7
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
Sellist auku on vaja ainult süüteluku mitte keeramise korral, kui lukk keerab(roolilukk maha tuleb), siis pidur alla ja lükka kang kuhu tahad.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Sarnane probleem 2003 W211 E270cdi.
Võti avab uksed korrektselt, võti keerab aga käivitab alles mitmendal korral. Kunagi sai teise korraga sai auto tööle, nüüd siis juba umbes 7-8-ndal korral ehk asi on hullemaks läinud. Käivitamise probleem on mõlema võtmega, tundub et ühega, millel patareid sees polegi, saab auto tööle vähem arv keeramistega.
Kas asjale on mõni DIY lahendus või saab abi ainult lukuabist. Et masin ei asu Tallinnas, siis kohe ei taha sellega lukuabi.ee poole pöörduda.
Postitused: 723
Teemad: 60
Liitus: Mar 2010
Maine:
3
Patakas on ainult uste avamiseks, sellel pole mitte mingisugust pistmist süütelukuga.
Minu auto W210 võtmel oli sees miski pisike midaiganes lahti. Lukuabil läks sellega 20 minutit aega ja maksis 20 eurikut. Nüüd töötab nagu uus.
Kurjajuur
Postitused: 802
Teemad: 55
Liitus: Apr 2009
Maine:
14
Jätkates seda teemat..
Võtme probleemid jätkusid.. vahest üks võti töötas vahest teine.. Tuli oodata, tuli logistada.. Kuid siis ta Viru parkla neljandale korrusele seisma jäi.. Ükski võti ära ei tunneta.. Ühtegi piuksu ei tee.. Uksed käivad kinni lahti, aga lukk mitte midagi..
Täiesti jama lugu, sest sealt ei saa pukseerida ka.. Ei saa isegi lükata autot veerema, kuna roolilukk on peal ju..
Igatahes, lugesin veidi.. ja paljud rääkisid, et alati asi võtmes ja jäta lukku 2 tunniks jne jne.. Igatahes oli selge tõsiasi, et 1000euri uue süüteluku tarvis mul välja käia hetkel ei ole. Ning kuidas ma seda vahetan?
Seal teemas, kust lugesin, oli viide kaameraga võtme sisse vaatamine.. Seda ma ka tegin. Ehk võtad oma telefoni ja suunad võtme objektiivi ning vajutad nuppu. Näed sinist valgust.. Minul oli see väga väga väga hägune.. Teisel E-classil aga särav sinine.. Ok, kuid see on uste avamise teema anyways, mitte süüteluku teema..
Lootus oli otsa saamas ja kuna kõik soovitas SmartKeyd, siis läksin sinna ( www.lukuabi.ee). Veidikene kahtlane koht ja ülikiired tüübid, peaaegu jäi mulje et midagi ei tehtud võtmetega. Aga..... vot sa! Auto läks käima! Ja mõlemad võtmed töötavad, mingid ooteaega ei ole enam. Täiesti sõnatu, kui aus olla..
Nüüd kaameraga sisse vaadates on mõlemal eredad kiired. Kokku läks 50 euri, üks uus võtme korpus ning töö. Bueno!
Kui kellegil on kunagi sarnaseid probleeme, siis saan veidi nõu anda nüüd: Kõigepealt, tseki kaameraga enda võtit, kui kiir on tuhm võrreldes mingi töötava võtmega, siis arvatavasti on sul võti seest must. Seda veel eriti, kui võtme korpus on vana ja näiteks nupukatted on katki, nagu mul oli. Siis võta kätte ning mine Madara tänavale SmartKeysse ning peale seda, kui mingi probleem on edasi, siis vähemalt on sul võti välistatud.
Igatahes, hea päev tuleb täna!
Postitused: 723
Teemad: 60
Liitus: Mar 2010
Maine:
3
Aga mis on loo moraal.
Küsitakse nõu aga neid soovitusi mida jagatakse ignoreeritakse ja kasutatakse asju kuniks nad täielikult surevad.
Kurjajuur
Postitused: 802
Teemad: 55
Liitus: Apr 2009
Maine:
14
(07-11-2012, 06:47 PM)Randar Kirjutas: Aga mis on loo moraal.
Küsitakse nõu aga neid soovitusi mida jagatakse ignoreeritakse ja kasutatakse asju kuniks nad täielikult surevad.
100% mina! Minu vabandus on muidugi see, et mõnda aega jälle töötas "Aint broke, dont fix it."
|