Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W123 kollektori ja turbo mutrid
#1
Tere!
Mootor OM 617A (617.952) auto W123 aastast 1981.
Kas kellegil on käepärast selle mootori kollektori ja turbo mutrite kinnitõmbamiseks vajaliku jõu näitajaid, mitu kilo? Mul nõukaaegne dünamomeeterIcon_smile
Ja ehk teadjad teavad ka lisada, kas nende mutrite/poltide vahetamine on kohustuslik kui juba rooste kallal käinud veidi.
Tänud ette!
Vasta
#2
Momendi kirjutab sulle vast keegi teine, mul pole hetkel käepärast.

Mutrid võib mõnest vase sulamist uued teha, siis saad nad ka hiljem lahti.
Vasta
#3
Pronks mutrid poldipoes letikaup.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#4
Tänud! Ma loodan, et need "pehmed" mutrid kannatavad ka seda pingutusmomenti, mis nende kinnitõmbamisel kasutatakse.
Vasta
#5
Suvine nädalavahetus möödasIcon_smile ehk on kellegil lauaplaati kraabitud ülalmainitud mutrite pingutusmomendid? Oleksin siiralt tänulik!!
Vasta
#6
Hmmm... vist läks miskit valesti selle küsimisegaIcon_neutral mootor tahaks kokku saadaIcon_smile aga teab keegi siis äkki kust küsida? Internetiavarustest ei ole veel ka inglise keelset abimaterjali leidnudIcon_sad
Vasta
#7
Sellised kohad olen keeranud kinni nii öelda tunde järgi, et ikka kinni oleks, keeret maha keeramatta.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#8
Leidsin 602, 605 , 606 kohta turbo kinnituspoldid/mutrid 20...25 Nm.
Vaevalt mootoritel selles suuri erinevusi on. Nagu Laur juba soovitas, tunde järgi.
Vasta
#9
Ma ise keeran ka neid asju tunde järgi. 20-25Nm`i tundub suht väike pinge, nagu küünaldel.
Vasta
#10
Sellest saab juba midagi tuletama hakata. Ega jah, nende lahtikeeramisel miskit imejõudu ei rakendanud, Tunde järgi keeramiseks peab olema tunneIcon_smile, mis tekib kogemusega, nii et tänan numbrite eest!! Eks seal ole oluline, et kõik saaks ühe jõuga kinni, muidu kuumaga kisub kõveraks. Lähevad siis sellel mootoril kollektor ja turbo 25Nm-iga kinni. Ja mootor istub peagi minu W460-t liigutama. Tänud!!
Vasta
#11
Mitmel mootoril oli kollektori mutrite kinnitusjõud 30 Nm.
Kusagil nägin, et räägiti stoppermutritest aga enam ei leia.
Vasta
#12
Selge pilt. Võtan tundega keeramisel arvesse, et kui 25 tundub vähe, siis panen 30. Tänud!Icon_smile
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W212 150kw OM651 turbo surm Ott 5 381 17-11-2023, 01:37 PM
Viimane postitus: Ott
  W123 pidurite hooldus, küsin friktsioonklotside tegemiseks vanu klotse. sun 3 401 26-06-2023, 07:12 PM
Viimane postitus: stihl
  W211 Turbo probleem difred 12 1,663 07-06-2023, 08:57 AM
Viimane postitus: v6sa
  W210 E270CDI 2000a. turbo ja sellega seonduv Uuki 0 300 21-10-2022, 10:36 PM
Viimane postitus: Uuki
  HYBRID TURBO OneSlowCDI 0 291 11-10-2022, 05:53 PM
Viimane postitus: OneSlowCDI
  W123 82a 300d automaatkasti tuvastamine Rtuning 1 629 09-03-2022, 01:18 PM
Viimane postitus: v6sa
  w123 3.0 TD kõrgsurvepump w123fagon 0 564 30-06-2021, 11:00 PM
Viimane postitus: w123fagon
Question W123 sumbuti HarryPokker 6 3,028 07-07-2020, 09:31 AM
Viimane postitus: HarryPokker
  Turbo sobivus? turbiin 0 1,480 03-11-2019, 05:58 PM
Viimane postitus: turbiin
  w211 270cdi E 2003 turbo kasetom 4 4,935 27-06-2019, 09:01 PM
Viimane postitus: madis71



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne