Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
check engine tuli
#1
Auto clk 320 2001 autmaat.Täna järsult kiirendades ( trassile sõidul) nn kick-downi tehes lõi põlema nn mootori tule ja peale seda ei taha käike ka enam korralikult üles vahetada ja kui vahetab siis kõrgematel pööretel kui tavaliselt ja nagu taoks sisse .Oskab keegi nõu anda või kedagi soovitada .Tänud ette .
Vasta
#2
Mootori tule lõi põlema, huvitav, viga on siiski tõenäoliselt kasti juhtimises, juhtplokk ja ka aju, mis mõõdavad igasugu parameetreid, millas käiku vahetadaEusa_doh

Mul w220-l pärast kiirendust ei lasknud üldse enam käima panna ja oligi nii, et juhtplokk läks vahetusse ja aju, mis oli korralikult õli all sai puhtaks pestud ( uus oli ca 12 000 ) kasti hooldus, õlivahetus, nippet- näppet juurde ja 8500.-
  Töömeheks oli Pet. mnt. Susi hotelli vastas Andrei 56614171
  Sõita ei soovita enne korralikku diagnoosi...

   Edu
Vasta
#3
Endal samasugune kogemus. Küll mitte mersuga, kuid tegumood ja hiljem käitumine olid täpselt samad. Nimelt läks kiirendades tol korral läbi mingi output speed sensor käigukastis.Trikid oli katkise sensoriga masinal samasugused, käigud raksuga, väga imelikel pööretel, tohutu küttekulu. Viga tuli samuti 100-140 kickdowni kiirendades maanteel.
Vasta
#4
Proovi ajule restarti teha...mul aitas kunagi mitsuga,aga auto läks kohe müüki ka....ei tea,mis kammEusa_whistle PS...sõita sain ikka
Vasta
#5
Sama pull oli paar päeva tagasi kiirendasin kõvasti ja lõi imelikuks korraga.. käigud hakkasid vahetuma kõrgetel pööretel ja jõud kadus nagu ära, käisin diagnostis ja õhukulu mõõtja oli omadega õhtal. CLK de puhul tüüpiline, aga kindlasti kontrolli.
Vasta
#6
Juhul kui MAF(õhulugeja) probleem, siis igasugused probleemid kasti ning kiirendusega on loogilised. Pole näinud veel, et mõni õhulugeja konkreetselt katki läheks (no siis jah, kui kivid sisselaskes ringi lendavad). Reeglina põleb seal sees asuvatele plaatina traatidele paks nõgi kiht. Ise olen saanud erinevatel autodel puhastamisega ise hakkama (vatipulk+piiritus).
Kui CE põlema läheb, siis oleks kaval minna mõnda töökotta, kus Tech2 olemas. Enamus autodel reedab MAF`i probleemi õhulekete või lambda veakoodid.

Terv,
Jupats
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  K:tuli armatuuris? happym13 7 3,802 15-05-2007, 11:45 PM
Viimane postitus: R129



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne