Postitused: 59
Teemad: 17
Liitus: Apr 2009
Maine:
0
tervist oskab keegi üelda kas tühikäigu mootoril on eraldi kaitse kuskil?
nimelt vool ei jookse sinna peale.
Kaitsemekarbis kõik kaitsmed paistavad korras olevat aga voolu sinna peale ei jookse.
Mootoriks 2,3 97kw
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
kaljula Kirjutas:tervist oskab keegi üelda kas tühikäigu mootoril on eraldi kaitse kuskil?
nimelt vool ei jookse sinna peale.
Kaitsemekarbis kõik kaitsmed paistavad korras olevat aga voolu sinna peale ei jookse.
Mootoriks 2,3 97kw on küll jah, selle nimi on ülepingerelee. seal peal on 10A kaitse.
Postitused: 59
Teemad: 17
Liitus: Apr 2009
Maine:
0
marek Kirjutas:kaljula Kirjutas:tervist oskab keegi üelda kas tühikäigu mootoril on eraldi kaitse kuskil?
nimelt vool ei jookse sinna peale.
Kaitsemekarbis kõik kaitsmed paistavad korras olevat aga voolu sinna peale ei jookse.
Mootoriks 2,3 97kw on küll jah, selle nimi on ülepingerelee. seal peal on 10A kaitse.
kas see asub siis katsme karbis???
seal küll ei tundunud ükski kaitse läbi olevat
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
See asub 124 aku taga.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
Postitused: 115
Teemad: 9
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Sooja mootoriga mõõtsid toite olemasolu? ECU-st tuleb toide peale ainult külmalt mootori soojenemise ajal, kui on vaja pöördeid stabiilselt mingi aeg kõrgemal hoida ning sooja mootori puhul ainult siis kui sa koormad mootorit, näiteks keerad kohapeal rooli, kasutad elektriakna tõstukit jne Muudel juhul ei tulegi soojalt toidet peale regulaatorisse, kuna pole lihtsalt vajadust.
Postitused: 59
Teemad: 17
Liitus: Apr 2009
Maine:
0
w124 Kirjutas:Sooja mootoriga mõõtsid toite olemasolu? ECU-st tuleb toide peale ainult külmalt mootori soojenemise ajal, kui on vaja pöördeid stabiilselt mingi aeg kõrgemal hoida ning sooja mootori puhul ainult siis kui sa koormad mootorit, näiteks keerad kohapeal rooli, kasutad elektriakna tõstukit jne Muudel juhul ei tulegi soojalt toidet peale regulaatorisse, kuna pole lihtsalt vajadust.
selge siis,suured tänud sulle igal juhul
Postitused: 59
Teemad: 17
Liitus: Apr 2009
Maine:
0
Laur Kirjutas:See asub 124 aku taga.
Tänud
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
w124 Kirjutas:Sooja mootoriga mõõtsid toite olemasolu? ECU-st tuleb toide peale ainult külmalt mootori soojenemise ajal, kui on vaja pöördeid stabiilselt mingi aeg kõrgemal hoida ning sooja mootori puhul ainult siis kui sa koormad mootorit, näiteks keerad kohapeal rooli, kasutad elektriakna tõstukit jne Muudel juhul ei tulegi soojalt toidet peale regulaatorisse, kuna pole lihtsalt vajadust. sa räägid ju külmkäivituspihustist (mis toimib aint käivitades, muid asju teeb ISAV), tühikäiguklapile tuleb süütega pinge peale ja kaob süüte välja keeramisega. cis-e timmib massiga vastavalt palju õhku vaja on.
Postitused: 115
Teemad: 9
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
marek Kirjutas:w124 Kirjutas:Sooja mootoriga mõõtsid toite olemasolu? ECU-st tuleb toide peale ainult külmalt mootori soojenemise ajal, kui on vaja pöördeid stabiilselt mingi aeg kõrgemal hoida ning sooja mootori puhul ainult siis kui sa koormad mootorit, näiteks keerad kohapeal rooli, kasutad elektriakna tõstukit jne Muudel juhul ei tulegi soojalt toidet peale regulaatorisse, kuna pole lihtsalt vajadust. sa räägid ju külmkäivituspihustist (mis toimib aint käivitades, muid asju teeb ISAV), tühikäiguklapile tuleb süütega pinge peale ja kaob süüte välja keeramisega. cis-e timmib massiga vastavalt palju õhku vaja on.
Ei, Marek, ma ei räägi külmkäivituspihustist. Ma räägin idle speed actuator'ist ehk maakeeli tühikäigumootorist. Ole hea, uuri, milleks see vidin KE-Jet'ile külge on kruvitud ja mis funktsioone ta täidab.
Kõike paremat !
Postitused: 115
Teemad: 9
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
ja veel: Kaljula, ülepingekaitse releest pole mõtet sul tühipööretega seonduvaid vigu otsida, sest kui sul seal kaitse läbi oleks, siis ECU toidet ei saaks ja su auto lippaks ikka vääääägaa kehvasti edasi ehk nii öelda limp home mode'is. Seda oleks kohe tunda ju.
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
w124 Kirjutas:Ei, Marek, ma ei räägi külmkäivituspihustist. Ma räägin idle speed actuator'ist ehk maakeeli tühikäigumootorist. Ole hea, uuri, milleks see vidin KE-Jet'ile külge on kruvitud ja mis funktsioone ta täidab.
Kõike paremat ! mulle tundub, et sa peaksid seda toite asja uurima. osaliselt oli sul õigus, aga natuke panid puusse. tõmba töötaval mootoril pistik lahti, vaata mis juhtub.
Postitused: 59
Teemad: 17
Liitus: Apr 2009
Maine:
0
marek Kirjutas:w124 Kirjutas:Ei, Marek, ma ei räägi külmkäivituspihustist. Ma räägin idle speed actuator'ist ehk maakeeli tühikäigumootorist. Ole hea, uuri, milleks see vidin KE-Jet'ile külge on kruvitud ja mis funktsioone ta täidab.
Kõike paremat ! mulle tundub, et sa peaksid seda toite asja uurima. osaliselt oli sul õigus, aga natuke panid puusse. tõmba töötaval mootoril pistik lahti, vaata mis juhtub.
juhtub aint nii palju,et pööre läheb nati madalamaks ja kõik.
Ei peab diagnosti viima.Ei tea miks ta pöördeid üleval hoiiab.
|