Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w126 märgutuled läksid hulluks.
#1
Juhtus nii et eile hommikul kooli sõites panin tähele et märgutuled spidoka küljes läksid hulluks. Täpselt toimub asi nii et kui jalg piduril või auto Parkis siis hõõguvad kergelt kõik v.a. seisupiduri tuli ( üks veel ei põlenud, ei meenu milline ), kui aga gaasi anda siis lähevad järjest eredamaks. Kõige eredamalt põleb akutuli. Bensunäidiku juures olev kolmnurk kah vilgub. Selle tegin juba ära et vahetasin geneka küljes selle regulaatorasjanduse ära, öeldi et harjad võivad kulunud olla, ei tea miks just seda võis siis vaja olla vahetada, aga soovitusel tegin ära. Midagi paremaks ei läinud. Pärast vahetamist  läks kell segi ja kompuuter lõpetas näitamise. Kaitsmed kõik terved.

Palun pakkuge milles võib asi olla, närv jumala krussis.  
#2
Elektroonika koha pealt ei oska aidata, paistab ikka laadimine tuksis olema, miks muidu akutuli särab. Kuid kui kella ja ja kompuutrit ei oska paika ajada, siis saan aidata. Omasin kuute sellise kompuutriga ja mäletan vist küll kuidas paika saada.

http://ardoholts.com/cars/mb420sel/pages/DSC_2672.htm
#3
omal läksid kõik tuled mis armatuuris leiduvad põléma kui geneka rihm läks,arvatavalt on probleem liig madalas laadimispinges või laadimise puudumises
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
#4
Mul juhtus ka korra maanteel nii, et peale kickdowniga möödasõitu läksid kõik tuled põlema. Algul ei saan mitte midagi aru, pärast vaatasin kapoti all olid rihma tükid laiali. Said enamus rihmad vahetatud.

Sinu puhul suht kahtlane, et just kui gaasi annad lähevad eredamaks...kui oleks laadimise kala siis peaksid just kustuma.
#5
KarlSuur Kirjutas:...
Selle tegin juba ära et vahetasin geneka küljes selle regulaatorasjanduse ära, öeldi et harjad võivad kulunud olla, ei tea miks just seda võis siis vaja olla vahetada, aga soovitusel tegin ära.
... 

Miks Sa vahetasid pingeregulaatori ilma laadimispinget eelnevalt mõõtmata? Sitemal juhul lasid uue regulaatori kah läbi, kui genekas on sobiv rike...

Kui regulaator maas oli, siis mis nägu olid kontaktrõhgad? Soontega, katki, õlised, tolmused,...?

Kui suur on laadimispinge tühikäigul ja nii 3000 pöörde juures, nii koormusega kui koormuseta? Need numbrid näitavad, millist tükki kahtlustada.

Kaitsmed võid ju profülaktikaks universaalõliga üle käia, need kipuvad oksüdeeruma. Ja armatuuri taga oleva kereühenduse. Puudulik mass võib kah aeg-ajalt huvitavaid nähtusi põhjustada.
#6
Generaatori laadimis pinge kas madal või puudub üldse.Vaata kas auto jääb käima kui aku pealt + klemmi ära võtad?Arvan ,et mitte.
1)Osta korralik kasutaud genekas hind ca 500-800.-
2)Remondi see genekas (ilmselt on viga dioodi plokis) korralik rem. 600-900.-
#7
4506,9 Kirjutas:Generaatori laadimis pinge kas madal või puudub üldse.Vaata kas auto jääb käima kui aku pealt + klemmi ära võtad?Arvan ,et mitte.
...

Kuidas MB süütekommutaator sellele reageerib? Fordil igatahes põles maha...

Kas poleks lihtsam laadimispinget mõõta?
#8
Mulle tundub et te natuke hindate üle mu teadmisiIcon_biggrin
Kust ma muidu selle kereühenduse täpselt leian ja kas WD-40 kõlbab sinna pealelaskmiseks?

v6sa Kirjutas:Kui regulaator maas oli, siis mis nägu olid kontaktrõhgad? Soontega, katki, õlised, tolmused,...?
Ma oletan et jutt käib nendest, kui jah siis sellised nad on (e. siis tolmused, soontega ja tundub et väga veidike ka õlised):
[Pilt: img2320pf6.jpg]
#9
4506,9 Kirjutas:Generaatori laadimis pinge kas madal või puudub üldse.Vaata kas auto jääb käima kui aku pealt + klemmi ära võtad?

Kas vastutad ka oma soovituse eest sellise tegevuse suhtes?
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
#10
Kas vastutad ka oma soovituse eest sellise tegevuse suhtes?

jah vastutan küll ,sest 126 pole sellist elektroonikat mis annaks otsad kui akut vahel pole.uuematel MB -del ei soovita ,sest elektroonikat on liiga palju.
Mis võib siis 126 juhtuda?
#11
4506,9 Kirjutas:Generaatori laadimis pinge kas madal või puudub üldse.Vaata kas auto jääb käima kui aku pealt + klemmi ära võtad?Arvan ,et mitte.
1)Osta korralik kasutaud genekas hind ca 500-800.-
2)Remondi see genekas (ilmselt on viga dioodi plokis) korralik rem. 600-900.-

Ma olen nüüd vahepeal uurind ja asi ikkagi on generaatoris jah, aga küsiks kust sellised hinnad on võetud? Sellega mis mina kuulnud olen ei kattu kumbki nendest variantidest. MB romulast öeldi et genekas 1000 kuni 1500. Käisin MelasiAutos ja ka seal kõrval töökojas, mõlemas umbes nii et kui geneka ise maha võtad siis 450kr plus materjalid, kui nemad maha võtavad siis topelt.
#12
Asi lahendatud ! Käisin artelli tänaval seal Melasiauto kõrval töökojas, pandi uus mähis külge ja vool jälle normaalne.
#13
Lõpp hea, kõik hea, lukku.


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Probleem W126 420SEL mootoriga Hunt 3 299 02-01-2024, 01:50 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W126 pliidinuppude pirnid, temperatuurirullide kleepsud MeelisN 2 369 26-02-2023, 10:18 AM
Viimane postitus: Karl
  W126 SE madaldus/ koobaste rullimine Akohin 6 1,279 29-04-2022, 04:51 PM
Viimane postitus: MAV
  W126 280 SE AnarJaanus 0 555 12-01-2022, 07:27 PM
Viimane postitus: AnarJaanus
  W126 500 gen1 kJet lambdasond (hapnikuandur, lambda-andur) dinowalk 31 2,861 27-12-2021, 10:56 PM
Viimane postitus: kaupo51
  W126 esitiivad brunosacco 2 1,018 20-08-2021, 01:02 PM
Viimane postitus: brunosacco
  W126 Juhipoolse ukse lukustussüsteemi eemaldamine helitehnik 1 652 06-07-2021, 11:56 AM
Viimane postitus: v6sa
  W126 kliima lisamine Akohin 7 2,558 03-02-2021, 10:00 AM
Viimane postitus: v6sa
  w126 1990a katuseluuk ei tööta MasterEgO 9 6,352 06-06-2018, 10:56 PM
Viimane postitus: Rolz
  W126 1990 digitaalne kell MasterEgO 2 3,177 02-06-2018, 11:26 PM
Viimane postitus: MasterEgO



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne