08-11-2008, 09:47 AM
Et siis uuriks vähekene, selle auto head ja vead? Silmapiiril konkreetselt see auto: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
K: cl600 w215
|
08-11-2008, 09:47 AM
Et siis uuriks vähekene, selle auto head ja vead? Silmapiiril konkreetselt see auto: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
08-11-2008, 08:24 PM
üks suur viga on et kaks turbot puudu sellisel vanatüübi mootoril - ise eelistaks sellisel juhul juba CL500
08-11-2008, 08:50 PM
Mille poolest see 500-ne siis parem on? Kahjuks pole hetkel müügis ka seda uuemat tüüpi. Oskab äkki keegi öelda kust oleks võimalik norm hinna eest osta facelifti tulesid (tagumisi).
09-11-2008, 11:36 AM
Ootan endiselt pädevat infot.
09-11-2008, 04:07 PM
kui sul on raha selle ostmiseks siis peab olema veel 100tonni alati kodus hoiukarbis et seda remontida
aga miks küsida kuidas see auto kasutuses, see on Mercedes mis maksis nagu väga moodne 3toaline korter, see on ülihea auto
09-11-2008, 08:42 PM
ville Kirjutas:Mille poolest see 500-ne siis parem on? Kahjuks pole hetkel müügis ka seda uuemat tüüpi. Oskab äkki keegi öelda kust oleks võimalik norm hinna eest osta facelifti tulesid (tagumisi). V8 on parem kuna tal on liikuvaid osi vähem Aga V12 konkreetne mootor - nõrk koht on süütepoolid paremal ja vasakul. Samuti need isendid millel on silindrite välja lülitamise süsteem. Seetõttu eelistakski V8 mootorit mis on kõvasti levinum võrreldes V12 eviva isendiga. Tõmbe poolest - mingi eriline püss see V12 pole ja V8 liigutab seda keret umbes samamoodi.
09-11-2008, 08:59 PM
600 ja 500(>2004a) vahe on jah väga väike ja remondile kulub ka kindlasti vähem plekki(v8).Müügi platsist on ka varem räägitud,et käest äravõetuid autosid on platsil päris palju.Lihtsalt ei jaksta liisinguid maksta,siis mis veel remondist rääkida.Kui muidu auto meeldib ei saa sind keegi takistada.Võta ja pane silberisse aeg ja lase põhjalik test teha.Selle auto varuosad on ikka mega kallid.
Antall sylindre 12 (V) Antall ventiler 36 Boring/slaglengde 84,0 / 87,0 mm Slagvolum 5786 cm3 Kompresjon 10,0 Effekt 367 HK ved 5500 o./min. Dreiemoment 530 Nm ved 4250 o./min. Drivstofftank 88 liter Felger 7 1/2 J x 17 H 2 Dekk 225/55 R 17 97 W Akselerasjon 0-100 km/t 6,1 sekunder Topphastighet 250 km/t Forbruk per 10 km -bykjøring 1,99 liter -langkjøring 0,95 liter -snitt 1,34 liter Antall sylindre 8 (V) Antall ventiler 24 Boring/slaglengde 97,0 / 84,0 mm Slagvolum 4966 cm3 Kompresjon 10,0 Effekt 306 HK ved 5600 o./min. Dreiemoment 460 Nm ved 2700-4250 o./min. Drivstofftank 88 liter Felger 7 1/2 J x 17 H 2 Dekk 225/55 R 17 97 W Akselerasjon 0-100 km/t 6,5 sekunder Topphastighet 250 km/t Forbruk per 10 km -bykjøring 1,94 liter -langkjøring 0,99 liter -snitt 1,34 liter |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
Võimalikud seotud teemad... | |||||
Teema: | Autor | Vastuseid: | Vaatamisi: | Viimane postitus | |
C140 CL600 M120 ost aastal 2017? Kas jupid 10 aasta tagusega endiselt kosmilised? | nostromo | 6 | 5,457 |
17-11-2017, 09:05 AM Viimane postitus: nostromo |
|
w215 cl500 | mb500 | 10 | 8,383 |
17-12-2015, 12:30 AM Viimane postitus: nostromo |
|
w215 ostuabi - ennekõike (kuri)kuulus ABC | Blue Chip | 10 | 7,607 |
06-03-2013, 07:57 PM Viimane postitus: R129 |
|
W215 CL500 2000 a. | Jüri380 | 0 | 2,072 |
15-08-2011, 05:39 PM Viimane postitus: Jüri380 |