Postitused: 436
Teemad: 97
Liitus: Dec 2006
Maine:
4
Viimasel ajal on silma jäänud w215 CL klass. Sisuliselt tegemist Mercedes-Benz omaaegse tippmudeliga, mis tänaseks väga soodsalt müügis. Ilmselt põhiliseks põhjuseks suhtelisele odavusele on ABC, mille remont võib auto soetushinna vääriliseks kujuneda.
Eeldusel, et hetkel ABC töötab, kas olulisem on sõiduki võimalikult väike läbisõit (75k vs 175k) või võimalikult hiline väljalase (kas 2003 faceliftiga läks ABC töökindlamaks)?
Mis läbisõidust võiks ABC ülesütlemise tõenäosus tõusta (ehk on seal mingid läbisõiduga määratud intervallid, millal midagi tuleks süsteemis vahetada)?
Kas on teada, mis tavaliselt põhjustab ABC lagunemise (madal õlitase? liiga kaua sees olnud nö "mustaks läinud" õli? läbisõit? torude korrosioon/kummivoolikute ajaga rabedaks muutumine?)
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
R129 ja wdb240 vist kõige pädevamad vastama, võta nendega ühendust.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 436
Teemad: 97
Liitus: Dec 2006
Maine:
4
02-03-2013, 11:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-03-2013, 11:53 PM ja muutjaks oli Blue Chip.)
Loodan, et härrased näevad ja saavad valgustada . Ilmselt on see info huvitav ka teistele.
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Tegelikult on sellest juttu olnud foorumis mingil määral, otsi ja tuhla.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 274
Teemad: 28
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
ABC on tegelikult päris töökindel, aga seda tuleb loomulikult hooldada, ilmselt kvaliteetseimat hooldust sellele süsteemile teevad juba mainitud härrased.
Põhiliselt annab järgi ABC-pump, mis kipub lekkima, olgu mainitud, et läbi sama pumba toimib ka roolivõim. Pumba hind oli varem ca 1400 euri, millele lisandub vahetus 300-400 uut raha.
Mitte kvaliteetse või vana õli puhul võivad klapid kinni jääda, väiksemateks proleemideks on torude/voolikute defektid. Kui amordid pekkis on, siis on päris paha- loe kallis (!).
W215 soovitan vaadata ainult 500-se mootoriga, mis on üsna pommikindel ja suht odav hooldada.
Veel võib probleeme olla vaakumpumbaga (soft close ei vea uksi kinni), linkidega (keyless-go nupp ära väsinud) ja ka käigukasti aju võib õli sees hulpida.
Enne ostu nagu ikka korralik diagnost ja kontroll, sest selle auto varuosad on teisest klassist.
Postitused: 436
Teemad: 97
Liitus: Dec 2006
Maine:
4
Ville, tänan asjaliku vastuse eest. Kas Mercedes-Benz sellele õlile ka vahetusvälba on määranud?
Soovitad 500st. Ka amg ülepuuritud vabalthingav 550 on oma töökindluselt samast klassist?
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
05-03-2013, 01:07 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-03-2013, 01:13 AM ja muutjaks oli nostromo.)
Mis V12 puutub siis vabalthingav 270kW äärmiselt ebatöökindel.
V12 BiTurbo 368kW 4-koma midagi sekundiga (kiirem kui Ferrari ) aga paugupill-vahepeal jälgisin ise ühte musta facelifti mis eelmisel kevadel auto24-s alla nädalaga ära läks ja uus omanik seda Soomes üritas müüa-sügiseks ei olnud veel lahti saanud kuigi hind langes sisuliselt ostuhinnale ja oli ahvatlevalt odav-miski 12k vist mälu järgi. Hooldusraamat, ilus hele pähkel jne.
Muidu aga jah 5.0 kuldne kesktee nagu ka C140 puhul kuigi tolle V12 palju töökindlam.
Ise eelistaks KINDLASTI facelifti 2003-2006 oma DVD-baasil naviga mis töötab ka Eestis (vana CD baasil mis Eestis ei tööta), suurema ekraaniga ja ilusamate teravamate keskkonsooli nuppudega. Need vanad ümmargused plönnid koos tillukese ekraaniga ikka väga jubedad võrreldes faceliftiga-nagu 2 erinevat sisu.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
ABC vedrustus on hea niikaua kui ta töötab. Läbi võib minna pump (seda saab testriga ostueelses kontrollis hinnata) või hakkavad klapid lekkima (neid saab remontida). Daimler on sellele süsteemile teinud parendatud filtri mis peaks peale õlivahetust süsteemi kauem elus hoidma. Üldiselt on mõistlik läbipesu teha ja uus filter peale panna ning enne ostu pumba tootlikust kontrollida.
Raske öelda kaua süsteem ilma oolduseta vastu peab - seal ei ole mina vähemalt mingit otsest ja kindlat kilometraaži seaduspärasust näinud.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 274
Teemad: 28
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
Ei oska rääkida konkreetsest vabalthingavast AMG-st, aga üldiselt kipub nendega nii olema, et see muudab elu täpselt nii palju kallimaks, kui selles kombinatsioonis on tähti.
Ise tean w215 AMG hindadest nii palju, et kunagi tahtsin osta AMG sumpsiotsikuid (et oleks nö nelja toruga), Silberis uurides leiti mulle algul üles hinnaga 5500 eeki tükk, mul oli hea meel, mõtlesin, et ostan ära. Siis aga selgus, et see hind oli just selle vanema vabalthingava oma, mis on tegelikult sama välimusega, kui tavalised, lihtsalt kiri AMG on peal. Edasi uurides selgus, et facelifti omasid ei saagi eraldi osta, vaid koos pütiga ja ühe püti hind oli 28000 eeki.... Tookord jäi asi pooleli, sest nii palju see ilu minu silmis ka ei maksnud.
Aga tulles ABC juurde, siis mina vahetasin pumba kuskil 175000 pealt, kasutaja Sheik vist mingi 225000 pealt. Autot omasin pea neli aastat, süsteemi hoolduse tegin vaid korra, kuigi nüüd teeksin vast aastas korra. Korralik läbipesu läheb maksma ca 400 euri ma arvan, ABC õlivahetus ca 200.
Minu valikuks oleks ka täna facelift 500 ja seda mitte ainult uue keskkonsooli pärast, vaid 7-G käigukasti pärast, mis teeb auto pisut kiiremaks ka ökonoomsemaks.
Vanematega on nii, et vahet pole, mis mootor peal- kiirendus samma auku ja kütusekulu ka, lihtsalt osasid on tunduvalt kallim pidada.
Postitused: 436
Teemad: 97
Liitus: Dec 2006
Maine:
4
olen kusagilt kuulnud, et 5ne kast pidi olema sujuvam kui 7ne käikude alla vahetamise korral. Et 7ne kast pidi allapoole vahetades jõnksutama. vastab tõele?
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
7-sele tuleb panna uus õli ja teha tarkvara uuendus, siis kaovad jõnksud ära.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
|