31-08-2009, 11:14 PM
Mure järgmine,mis võiks põhjustada mootori edasitöötamist peale süüte väljakeeramist.Auto aastast 1987 mootor 2,0.Töötab ehk kusagil 2 -3 tsüklit edasi ja seda mitte alati.
W124 mootor käib edasi peale süüte väljakeeramist
|
31-08-2009, 11:14 PM
Mure järgmine,mis võiks põhjustada mootori edasitöötamist peale süüte väljakeeramist.Auto aastast 1987 mootor 2,0.Töötab ehk kusagil 2 -3 tsüklit edasi ja seda mitte alati.
01-09-2009, 02:39 AM
Mis mootor ja mis auto(1987 ja 2,0 on lai mõiste)
01-09-2009, 08:10 AM
Ma ei ole kindel, kas sul on see veel vaakumsuretiga - kui tegu siis diisliga. Sellisel juhul võib vaakum lekkida ning ei suudeta koheselt "kraane" kinni keerata.
01-09-2009, 03:41 PM
2,0 ja 77 kw bensiinimootor on sellel isendi peal
01-09-2009, 06:29 PM
Zebra Kirjutas:Mure järgmine,mis võiks põhjustada mootori edasitöötamist peale süüte väljakeeramist.Auto aastast 1987 mootor 2,0.Töötab ehk kusagil 2 -3 tsüklit edasi ja seda mitte alati. See põle midagi, mul oli üks Jeep 5,2l bensukas, 93a. vist. See loom otsustas ka, pärast süüte väljakeeramist ja võtme süütelukust eemaldamist edasi töötada. Vot see on häving, kui selline jõuallikas enam seisma ei taha jääda, ma ehmatasin alul päris ära kohe, mine või tuppa ja võta kaasa!? Lõpuks sai selgeks, et tuled maha keerata ja masin lakkab töötamast. Ei saanudki teada, mis viga tal oli, sain ta müüdud ja ostjalt ei tulnud ka küsimusi??
01-09-2009, 09:52 PM
Kunagi sai koolis käidud ja sealt mäletan,miskit säärast,et kui peale pikemat sõitu säärane asi juhtub,siis klapid ja kolvipõhjad vajavad puhastamist.Vene autode kohta käis küll säärane lugu rohkem ,kuna seal oli meh.kütuse etteanne ja segu süütas seesama klappidele ja kolvipõhjale tekkinud nn. tahm(ei mäleta päris täpselt seda terminit enam).
01-09-2009, 10:12 PM
sellest järeldus- mine talla veits gaasi kuskil rajapeal, ehk aitab
05-09-2009, 08:53 AM
Siis kui tahm on kogunenud siis peaks tetoneerima jääma(lonkama),sama ka vale süüte puhul. Kui mootor jääb käima soravalt siis peaks otsima viga mujalt.Mine peenesta korralikult kuskil kus seda võib ja õige koht on.
05-09-2009, 09:09 AM
Käima jääb ta jah pisut longates.Kuid seda süüteprobleemi kahtlustan isegi pisut,kuna eelmine omanik on selle jagajakaane ja juhtmed küünlad ära vahetanud seoses tühikäigupöörete kõikumisega.Ma pole veel aega saanud kaant maha katkuda ja vaadata mis seal all on kui kontaktidega süüde siis otsin viga kõigepealt sealt.Veel üks kummaline lugu oli jagaja keeramisega tahtsin ükspäev proovida,kas süüde on hetkel varaseks või hiliseks keeratud aga kummalisel kombel jagajat keerates ei olnud vähemalt kõrvaga kuulates ühtegi erinevust ,käis täpselt samas tempos,klõbinaid ei tekkinud ja vahelejätmist ka ei tulnud.
06-09-2009, 10:58 AM
Neljale polegi vist mehaanilist jaoturit pandudki - süütekommutaatorit juhitakse hoorattalt võetud asendiimpulsside alusel.
Mis nägu on küünlad? Tahmased või vale hõõgarvuga küünlad võivad edasi hõõguda ja põhjustada käimajäämist.
07-09-2009, 09:34 PM
Küünlad on küll äsja vahetatud,kuid peale 400 kilomeetri läbimist on küünlad haruldaselt puhtad(küünlad vahetas eelmine omanik),isolaator oli täiesti valge ja küünla ringil oli vaid 75 prossa ulatudes põlemisjääke,mis on minu silma jaoks väga haruldane eriti nii vana auto puhul.Toon siin ära ka küünlamargi:NGK BP 6EFS.Kas see ka õige ei tea.Jagaja kaas on ka uus ,kuid seespoolt vaadates on imelikud "kortsud " keskmise klemmi suunalt äärmiste poole.Mõra moodi paistavad välja,kuid mõrad nagu ka ei ole ,sest nn värv on neil peal.Kui nyyd keegi sellest jutust miskit aru saabViimased võivad vabalt mingid pressimisjäljed olla.(kuigi pole sellist asja kunagi kohanud)
04-11-2010, 03:37 PM
+1 sama probleem.Kas siis süüdet ei saagi sättida või mis?
(05-09-2009, 09:09 AM)Zebra Kirjutas: Käima jääb ta jah pisut longates.Kuid seda süüteprobleemi kahtlustan isegi pisut,kuna eelmine omanik on selle jagajakaane ja juhtmed küünlad ära vahetanud seoses tühikäigupöörete kõikumisega.Ma pole veel aega saanud kaant maha katkuda ja vaadata mis seal all on kui kontaktidega süüde siis otsin viga kõigepealt sealt.Veel üks kummaline lugu oli jagaja keeramisega tahtsin ükspäev proovida,kas süüde on hetkel varaseks või hiliseks keeratud aga kummalisel kombel jagajat keerates ei olnud vähemalt kõrvaga kuulates ühtegi erinevust ,käis täpselt samas tempos,klõbinaid ei tekkinud ja vahelejätmist ka ei tulnud.
04-11-2010, 04:07 PM
Siin võiks nüüd mõni lahustipõletajaga Sina peal olev kodanik vastata, kas mul on õigus. Aga mulleon jäänud mulje, et süütehetke tavapärasel viisil tõepoolest reguleerida ei anna. Küll on olemas too keeratav takistiplokk S/N/1..5, mis väidetavalt ka süütehetke nihutab.
Kuidas lekkiv vaakumvoolik kommutaatori tööd mõjutab? |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|