11-05-2006, 08:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-05-2006, 08:36 PM ja muutjaks oli criss.)
Ostisn hiljuti oma esimese auto: MB C220 110kW 2,2L bensiin 95a.
Kuna ise olen alles suht võhik autode teemal mõtlesin teie käest abi küsida.
Nimelt hakkas mul viimasel ajal auto välja surema suvaliste kohtade pealt, kippus vahest isegi paukuma ja muid trikke tegema. Esimene kord juhtus see sõidu pealt ja ma mõtlesin et bensiin hakkab otsa saama aga ei saanud.
Aga hiljem tundus et probleem on hakkanud tõsisemaks muutuma pärast auto käivitamist kui mootor pole veel soe. Asi läheb hullemaks siis kui gaasi juurde vajutada.
Sai siis teeninduses käidud ja vahetatud ära õhu ja bensu filter(mida makahtlustasingi). Need olid väga umbes olnud.
Peale selle üteldi et ksukil 2500-3000 pöörde juures kaob jõud ebanormaalselt ära ja summuti kuumeneb väga üle selle tõttu ning seepärast on summuti tagumine osa suht auklikuks põlenud. Et mingi süüte relee või midagi võib korrast ära olla. Arvutit külge pannes aga nad infot autost kätte ei saanud. Lõpptulemusena ei osanud nad täpselt ütleda mis viga on.
Nüüd peale filtrite vahetamist enam ärasuremist esinenud ei ole kuid summuti kipub ikka paukuma (bensiin ei põle lõpuni ära) ja jõud kaob ka 2500-3000 pöörse juures kus peaks olema just kõige magusam ala
Seega kas keegi oskaks midagi soovitada, milles võiks viga olla ja kuhu ma peaks pöörduma diagnostikasse/remonti ???
:help:
Kuna ise olen alles suht võhik autode teemal mõtlesin teie käest abi küsida.
Nimelt hakkas mul viimasel ajal auto välja surema suvaliste kohtade pealt, kippus vahest isegi paukuma ja muid trikke tegema. Esimene kord juhtus see sõidu pealt ja ma mõtlesin et bensiin hakkab otsa saama aga ei saanud.
Aga hiljem tundus et probleem on hakkanud tõsisemaks muutuma pärast auto käivitamist kui mootor pole veel soe. Asi läheb hullemaks siis kui gaasi juurde vajutada.
Sai siis teeninduses käidud ja vahetatud ära õhu ja bensu filter(mida makahtlustasingi). Need olid väga umbes olnud.
Peale selle üteldi et ksukil 2500-3000 pöörde juures kaob jõud ebanormaalselt ära ja summuti kuumeneb väga üle selle tõttu ning seepärast on summuti tagumine osa suht auklikuks põlenud. Et mingi süüte relee või midagi võib korrast ära olla. Arvutit külge pannes aga nad infot autost kätte ei saanud. Lõpptulemusena ei osanud nad täpselt ütleda mis viga on.
Nüüd peale filtrite vahetamist enam ärasuremist esinenud ei ole kuid summuti kipub ikka paukuma (bensiin ei põle lõpuni ära) ja jõud kaob ka 2500-3000 pöörse juures kus peaks olema just kõige magusam ala
Seega kas keegi oskaks midagi soovitada, milles võiks viga olla ja kuhu ma peaks pöörduma diagnostikasse/remonti ???
:help: