Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
C220 110kW mootori probleemid - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: C-klass, 190E, 190D (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=105)
+--- Teema: C220 110kW mootori probleemid (/showthread.php?tid=1600)



C220 110kW mootori probleemid - criss - 11-05-2006

Ostisn hiljuti oma esimese auto: MB C220 110kW 2,2L bensiin 95a.
Kuna ise olen alles suht võhik autode teemal mõtlesin teie käest abi küsida.

Nimelt hakkas mul viimasel ajal auto välja surema suvaliste kohtade pealt, kippus vahest isegi paukuma ja muid trikke tegema. Esimene kord juhtus see sõidu pealt ja ma mõtlesin et bensiin hakkab otsa saama aga ei saanud.
Aga hiljem tundus et probleem on hakkanud tõsisemaks muutuma pärast auto käivitamist kui mootor pole veel soe. Asi läheb hullemaks siis kui gaasi juurde vajutada.

Sai siis teeninduses käidud ja vahetatud ära õhu ja bensu filter(mida makahtlustasingi). Need olid väga umbes olnud.

Peale selle üteldi et ksukil 2500-3000 pöörde juures kaob jõud ebanormaalselt ära ja summuti kuumeneb väga üle selle tõttu ning seepärast on summuti tagumine osa suht auklikuks põlenud. Et mingi süüte relee või midagi võib korrast ära olla. Arvutit külge pannes aga nad infot autost kätte ei saanud. Lõpptulemusena ei osanud nad täpselt ütleda mis viga on.

Nüüd peale filtrite vahetamist enam ärasuremist esinenud ei ole kuid summuti kipub ikka paukuma (bensiin ei põle lõpuni ära) ja jõud kaob ka 2500-3000 pöörse juures kus peaks olema just kõige magusam ala

Seega kas keegi oskaks midagi soovitada, milles võiks viga olla ja kuhu ma peaks pöörduma diagnostikasse/remonti ???

:help:




RE: C220 110kW mootori probleemid - Truck - 11-05-2006

Vaatab teeb diagnosti ära.
Ei ole midagi erilist vajab nati ülevaatamist.

Helista 50 63 179 lepime ajad kokku vaatame üle.


RE: C220 110kW mootori probleemid - criss - 10-06-2006

Kuna keegi mind lõppude lõpuks diagnosti võta ei tahtnud sai siis ära käidud Silberis.

Nende arvamuse kohaselt selgus, et kõikide eelpool mainitud probleemide põhjustajaks on õhukulumõõtja (000 094 00 48), mis tuleb siis välja vahetada. Samuti ei pidanud õigesti töötama ja pidi kõva müra tegema nukkvõllimuundur (111 050 04 47). Nii nagu alati pakkutakse Silberis nendele juppidele müstiliselt suuri hindu. :tongue:

Kuna teema kisub hetkel rohkem ärafoorumi poole siis tekitasin selle kohta uue teem õigesse foorumusse, sest vanat teemat ei tahaks ennem ära lõpetada kui asjad korda saab. (äri teemad ikka äri foorumisse ConfusedmileSmile

uus teema siis aadrsssil:
http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=1877