Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
15-07-2009, 01:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-07-2009, 01:35 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Autoks 04/1997 CL600
VIN: WDB1400761A358330
Kast: 722621 00 242057
ehk 722.621
mootor 6.0L V12 290kW (ls 128.000km)
Mis oleks parimad õlid neile? Käigukastile vist ainuke variant Dextron 3 aga mootorile täissünt kuid mis firma ja viskoossustega?
Ja kus oleks parem teha-kas Imre juures või Silberis?
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
15-07-2009, 03:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-07-2009, 01:21 AM ja muutjaks oli R129.)
Jah - mootori õli pole ilmselt nii oluline kui kasti õli.
Mootorisse sobivad kõik õlid mis vastavad mercedese kvaliteedinõudele 229.1; 229.3 ja 229.5 Seda kas on pool või täissünt leiad õlipudelilt.
Kasti õliga on aga igasugune kammajaa - DEXTRON III jääb väheseks/lahjaks (ta on ainult MB klvaliteediklass 9). Mercedes-Benz enda kvaliteedinõue ütleb - klass 236.10 oli tal see kui tehasest välja sõitis; seejärel pandi uut klass 236.12 nõetele õli (vana seitsmekäiguliste õli); kuid nüüd SOOVITATAKSE panna klass 236.14 õli (uus parendatud seitsmese õli). Vana 236.10 ja 236.12 on äärmisel juhul remondi ajal lubatud kuid uue õli panemisega on ette nähtud 236.14.
Ei viitsi siin seletada miks uus õli parem on kuid mida võimsam mootor seda enam annab tulevikus rahakotile ning sujuvusele tunda.
10 klass - Shell ATF 3403 M-115
12 klass - ATF 3353
14 klass - ATF 134
722.6 kastil pole võimalik hüdrotrahvot lahti võtta - seega soovitaks teha kasti pesu. Ei viitsi pikal seletada - kui tahad infot siis helista mulle (number andmetes olemas) - aga kasti elu huvides oleks see ilmselt vajalik.
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
22-07-2009, 09:33 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-07-2009, 09:35 AM ja muutjaks oli nostromo.)
See ei häirigi et velg ca 1cm tiivast välja punnitab-sobib just pigem mu meelest. Ning Haapsalus American Car Beauty-l ringi vaadates olid vähemalt pooltel autodel veljed veidi tiivaäärtest väljas-tõsi küll, ka rehvi ja tiivaääre vahe oli ca 5cm-kas sellest siis piisaks ohutuks vaheks? Või peaks ka amordid ära vahetama?
Autot ostes ja hetkel all ET46 18" AMG Monoblock II-d aga tagumiste velgede laiema randiga Carlssonid sobivad sellele autole palju rohkem ja kohe kuidagi ei tahaks neid uuesti müüki panna. Kas pildiloleval R129-l siis tiivad laiemad et Carlssonid ära mahuvad (samas profiilis pilti pole, võib isegi samuti veidi välja punnitada)?
Jätsin tagumised Carlssonid pagassi ja võtan täna Silberisse kaasa-eks näis mis nemad lahenduseks pakuvad.