| 
		
	
	
	
		
	Postitused: 28 
	Teemad: 2 
	Liitus: Jun 2009
	
 Maine: 
0 
	
	
		Tere härrad! 
Seda juba lugenud et antud mootoriga masin mugav, suur ja vastupidav. Müüa sõnul on ta saanud auto millegi vahetuse teel. Pole tal mingeid raamatuid ega ajalugu auto kohta...pikalt tel. ei rääkinud. Sisu pidi terve olema, tahab keemilist saada, veermik vaikne, mootor kuiv, tahmab minimaalselt, konditsioneer külma ei puhu(olevat radikas eest ära olnud ja torud lahtisena, lappas ise kokku, nüüd pidavat vaid ära täitma.) Airbagi tuli põleb(arvas et peaks esindusest läbi minema ja ära kustutama-ise mõtlen et miks ta seda juba teinud pole    ) 
Kas on mõtet sellist õnnetuse hunnikut kaela võtta või mitte. Enne muidugi korralikult üle vaatama, kuid 7-s meel ütleb et see kuidagi kahtlane auto. Mida kommenteerite?
 
Auto ise selline: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html 
	
	
	
		
	Postitused: 877 
	Teemad: 17 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
4 
	
	
		RSgoods Kirjutas:Tere härrad!Seda juba lugenud et antud mootoriga masin mugav, suur ja vastupidav. Müüa sõnul on ta saanud auto millegi vahetuse teel. Pole tal mingeid raamatuid ega ajalugu auto kohta...pikalt tel. ei rääkinud. Sisu pidi terve olema, tahab keemilist saada, veermik vaikne, mootor kuiv, tahmab minimaalselt, konditsioneer külma ei puhu(olevat radikas eest ära olnud ja torud lahtisena, lappas ise kokku, nüüd pidavat vaid ära täitma.) Airbagi tuli põleb(arvas et peaks esindusest läbi minema ja ära kustutama-ise mõtlen et miks ta seda juba teinud pole
  ) Kas on mõtet sellist õnnetuse hunnikut kaela võtta või mitte. Enne muidugi korralikult üle vaatama, kuid 7-s meel ütleb et see kuidagi kahtlane auto. Mida kommenteerite?
 
 Auto ise selline: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
 
Nahkpolster millest ühegi foto pole... no ja veel classic variant, ilmselt mitte midagi enamat kui nö "taksovakstu" materjal. 
Niisama pildi järgi ilmselt meil siin kellelgi heietada polegi mõtet, kuna tegemist on punnsilmsega soovitan soojalt kusagil nurga peal mitte kaupa teha - eelnev kere vaatlus alt poolt tuleb kindlasti kasuks ning VIN koodi uurimine puurimine.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 28 
	Teemad: 2 
	Liitus: Jun 2009
	
 Maine: 
0 
	
		
		
		04-07-2009, 02:48 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 04-07-2009, 02:49 PM  ja muutjaks oli RSgoods.)
	
	 
		Eks kokku saades tuleks kindlasti kuskil lasta ära kontrollida, kuid kui inimene on saanud selle vahetuse kaudu ja hind nii odav siis arvata võib et seal koorub midagi välja....seda ma ei loodagi et äkki ikka pole midagi viga. Iseasi kui suured-kulukad need vead on. Ise olen Viljandis-müüa Tallinnas...ega meist kumbki ei taha oma kuludega lambist nii kaugele sõita. Ta olevat nõus tulema poolele teele, kuid kus Tallina-Viljandi vahepeal võiks saada auto tehnilist seisukorda kontrollida?Oot..aga kust selline arvamus et see takso olla võib? Vaatad lambist peale ja see on takso? No on sul aga hea silm selle peale...peaks su nr. võtma ja alati kui autot plaanin osta lasen sul pilte vaadata kas on olnud takso või mitte!
 Sisust kahjuks pilte pole ttõesti tehtud, kuid pidi terve olema.... Ja mida sa vakstu all mõtlesid? Kust välja loed et Classic?
 
	
	
	
		
	Postitused: 877 
	Teemad: 17 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
4 
	
	
		RSgoods Kirjutas:Eks kokku saades tuleks kindlasti kuskil lasta ära kontrollida, kuid kui inimene on saanud selle vahetuse kaudu ja hind nii odav siis arvata võib et seal koorub midagi välja....seda ma ei loodagi et äkki ikka pole midagi viga. Iseasi kui suured-kulukad need vead on. Ise olen Viljandis-müüa Tallinnas...ega meist kumbki ei taha oma kuludega lambist nii kaugele sõita. Ta olevat nõus tulema poolele teele, kuid kus Tallina-Viljandi vahepeal võiks saada auto tehnilist seisukorda kontrollida?Oot..aga kust selline arvamus et see takso olla võib? Vaatad lambist peale ja see on takso? No on sul aga hea silm selle peale...peaks su nr. võtma ja alati kui autot plaanin osta lasen sul pilte vaadata kas on olnud takso või mitte!
 Sisust kahjuks pilte pole ttõesti tehtud, kuid pidi terve olema.... Ja mida sa vakstu all mõtlesid? Kust välja loed et Classic?
   
Ei viitsi praegu lahti selletada mis on classic ja mis mitte, vaata loe rubriigist "Ostuabi - w210" või mõne teise mudelikirjelduse alt, saad juba tükkmaad targemaks. 
2,2 diisel ja 220 cdi on kõige levinumad taksisti tööloomad, classic viitaks nagu kokkuhoiule ning kena süsimusta värvkatte all võis varasemalt olla helebeež või valge - paljude Euroopa riikide taksod. Tõenäosus on üsna suur, siiski midagi lõplikult väita ei saa.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 28 
	Teemad: 2 
	Liitus: Jun 2009
	
 Maine: 
0 
	
	
		ralak Kirjutas:RSgoods Kirjutas:Eks kokku saades tuleks kindlasti kuskil lasta ära kontrollida, kuid kui inimene on saanud selle vahetuse kaudu ja hind nii odav siis arvata võib et seal koorub midagi välja....seda ma ei loodagi et äkki ikka pole midagi viga. Iseasi kui suured-kulukad need vead on. Ise olen Viljandis-müüa Tallinnas...ega meist kumbki ei taha oma kuludega lambist nii kaugele sõita. Ta olevat nõus tulema poolele teele, kuid kus Tallina-Viljandi vahepeal võiks saada auto tehnilist seisukorda kontrollida?Oot..aga kust selline arvamus et see takso olla võib? Vaatad lambist peale ja see on takso? No on sul aga hea silm selle peale...peaks su nr. võtma ja alati kui autot plaanin osta lasen sul pilte vaadata kas on olnud takso või mitte!
 Sisust kahjuks pilte pole ttõesti tehtud, kuid pidi terve olema.... Ja mida sa vakstu all mõtlesid? Kust välja loed et Classic?
 
   
 Ei viitsi praegu lahti selletada mis on classic ja mis mitte, vaata loe rubriigist "Ostuabi - w210" või mõne teise mudelikirjelduse alt, saad juba tükkmaad targemaks.
 2,2 diisel ja 220 cdi on kõige levinumad taksisti tööloomad, classic viitaks nagu kokkuhoiule ning kena süsimusta värvkatte all võis varasemalt olla helebeež või valge - paljude Euroopa riikide taksod. Tõenäosus on üsna suur, siiski midagi lõplikult väita ei saa.
 
Klassik on ju säästu varustusega...see ei tundu just väga kesise varustusega olevat.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 134 
	Teemad: 9 
	Liitus: Sep 2006
	
 Maine: 
-1 
	
	
		Foto peal nagu juhipoolne tuli paigast ära - tea kas on kellegagi ootamatult tuttavaks saanud.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 387 
	Teemad: 56 
	Liitus: Jan 2008
	
 Maine: 
0 
	
	
		ralak Kirjutas:RSgoods Kirjutas:Tere härrad!Seda juba lugenud et antud mootoriga masin mugav, suur ja vastupidav. Müüa sõnul on ta saanud auto millegi vahetuse teel. Pole tal mingeid raamatuid ega ajalugu auto kohta...pikalt tel. ei rääkinud. Sisu pidi terve olema, tahab keemilist saada, veermik vaikne, mootor kuiv, tahmab minimaalselt, konditsioneer külma ei puhu(olevat radikas eest ära olnud ja torud lahtisena, lappas ise kokku, nüüd pidavat vaid ära täitma.) Airbagi tuli põleb(arvas et peaks esindusest läbi minema ja ära kustutama-ise mõtlen et miks ta seda juba teinud pole
  ) Kas on mõtet sellist õnnetuse hunnikut kaela võtta või mitte. Enne muidugi korralikult üle vaatama, kuid 7-s meel ütleb et see kuidagi kahtlane auto. Mida kommenteerite?
 
 Auto ise selline: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
 Nahkpolster millest ühegi foto pole... no ja veel classic variant, ilmselt mitte midagi enamat kui nö "taksovakstu" materjal.
 Niisama pildi järgi ilmselt meil siin kellelgi heietada polegi mõtet, kuna tegemist on punnsilmsega soovitan soojalt kusagil nurga peal mitte kaupa teha - eelnev kere vaatlus alt poolt tuleb kindlasti kasuks ning VIN koodi uurimine puurimine.
 ˇtundub Rootsi takso olema,siis ei aita vin koodi uurimine ka midagi
	 
	
	
	
		
	Postitused: 514 
	Teemad: 12 
	Liitus: Dec 2006
	
 Maine: 
3 
	
	
		Esimesi udutulesid pole, esituli imelikult, ilmselt kondi radika vahetus tehtud, padi (padjad) ka ilmselt lahti lennanud- eks see esiotsa laksu järele lõhnab. Nii et kontrolli hoolikalt, mis veel puudu või kõver.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 967 
	Teemad: 28 
	Liitus: Feb 2007
	
 Maine: 
0 
	
	
		auto oli tervelt värvitud ja ma ei kahtle et vin koodi järgi see on takso variant
	 
	
	
	
		
	Postitused: 3,908 
	Teemad: 80 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
9 
	
	
		Senise info põhjal mina ei ostaks seda autot.
	 
M.O.T.TIf you want to make God laugh, tell him your future plans
 
	
	
	
		
	Postitused: 967 
	Teemad: 28 
	Liitus: Feb 2007
	
 Maine: 
0 
	
		
		
		05-07-2009, 03:10 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 05-07-2009, 03:30 PM  ja muutjaks oli eDiCk.)
	
	 
		VIN 	WDB2102061B015464Model 	E 220 CDI
 Chassis 	2102061B015464
 Engine 	611961 30 164204
 Transmission 	722699 01 795596
 Order 	0 9 569 83411
 Delivery date 	12.10.99
 Dealer 	Sweden (569)
 Interior 	mb-tex java (154)
 Paint
 040 	black (T) (с 01.01.1963)
 Options
 236 	special lamp switching - daytime running lamps (с 01.04.1985)
 special light wiring for Norway and Sweden
 260 	elimination of model designation on rear lid (с 01.05.1968)
 293 	trunk set, 3-piece
 sidebag in rear left and right (с 01.01.1995)
 342 	connection for taxi roof sign (с 01.07.1978)
 404 	left front seat with multiple contour backrest (с 01.01.1996)
 423 	5 speed automatic transmission / nag (с 01.03.1994)
 450 	International taxi (с 01.09.1972)
 480 	self-levelling suspension (с 01.03.1965)
 600 	headlamp wiper/washer (с 01.08.1971)
 668
 673 	high-capacity battery (с 01.01.1964)
 756 	radio MB Audio 10 CD with vk and RDS (с 31.10.1996)
 800 	Change of year of model, last figure shows new model year
 825
 873 	seat heater for left and right front seats (с 01.02.1984)
 877 	reading lamp in the rear (с 01.11.1963)
 984 	elimination of ownership certificate but with coc papers (с 01.06.1993)
 
	
	
	
		
	Postitused: 877 
	Teemad: 17 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
4 
	
	
		Tubli eDiCk!
 Alati alustada kõige lihtsamatest asjadest...
 
	
	
	
		
	Postitused: 28 
	Teemad: 2 
	Liitus: Jun 2009
	
 Maine: 
0 
	
	
		Asi selge. Siin pikka juttu pole    Huvitav kas eelnev info tuli reg. nr kaudu läbi häkkeri käe?    
	
	
	
		
	Postitused: 967 
	Teemad: 28 
	Liitus: Feb 2007
	
 Maine: 
0 
	
	
		RSgoods Kirjutas:Asi selge. Siin pikka juttu pole  Huvitav kas eelnev info tuli reg. nr kaudu läbi häkkeri käe?  
info tuli omanikult, kes andis vin koodi
	 
	
	
	
		
	Postitused: 367 
	Teemad: 20 
	Liitus: Dec 2008
	
 Maine: 
0 
	
	
		Et sa saaks aega säästa siis soovitan soojalt kohe mitte edasi mõelda kui:a) auto number on peidatud.
 b) vin koodi ei ole.. õigem on see kui WIN on otse müügi kuulutuses!
 TÄnapoäeval väga elementaarsed asjad.
 
	
	
	
		
	Postitused: 28 
	Teemad: 2 
	Liitus: Jun 2009
	
 Maine: 
0 
	
	
		läheb E220 CDI-st küll vähe mööda, kuid ka sellel autol on kuidagi kahtlaselt väike hind, vin koodi ka kuulutuses pole, kuid reg. pole varjatud. http://www.ekspressauto.ee/est/details/?id=264880 
Kas nii võimsa mootoriga isendit on siis raskem müüa ja tehakse odavam hind?    Saksast ilmselt veel odavamalt kätte tulnud. Lisasi ka nagu oleks. 
Olen siin mõtteid mõlgutanud suuremast MB-st (praegu A160)....
	 
	
	
	
		
	Postitused: 367 
	Teemad: 20 
	Liitus: Dec 2008
	
 Maine: 
0 
	
	
		RSgoods Kirjutas:läheb E220 CDI-st küll vähe mööda, kuid ka sellel autol on kuidagi kahtlaselt väike hind, vin koodi ka kuulutuses pole, kuid reg. pole varjatud. http://www.ekspressauto.ee/est/details/?id=264880Kas nii võimsa mootoriga isendit on siis raskem müüa ja tehakse odavam hind?
  Saksast ilmselt veel odavamalt kätte tulnud. Lisasi ka nagu oleks. Olen siin mõtteid mõlgutanud suuremast MB-st (praegu A160)....
 
1. rooste näen seal täppe ja kobrutamist.. kui see aasta mitte ette võtta siis järgmine aasta on lood juba päris kehvad! eest pauga on ta ka arvatavasti saanud. 
2. 4 matic? tead kui sa pole talvel Mercedes-Benz 4 matikuga sõitnud siis unusta see kohe ära... See ei ole 4x4 meie mõistes nagu see on BMW audi ja muudel loomadel. Võid vabalt ja kindlasti ka jääd lumme kinni nii et ainult tagumised käivad ringi aga esimesed ei liigu mitte üks millimeeter. Omale kunagi ostsin ka suure huraaga MB 4.4 aga see on lihtsalt nattuke parem kui veojõukontrolll ei midagi erilist. Pigem pettumus. aa jah roolivarda otsad ja kõik muud silla juppid on 2-3 korda kallimad kui tagaveolisel.. emm roolivarda üks ots maksis vist mingi 1200 või 1800 eeki MB varuosades.. nii et mõtle korra ja siis mõtle korra  veel. 
Linnas sõidad sellega 15-17 keskmine ja ega maantel alla 10 nii naljalt ei saagi!
	 
	
	
	
		
	Postitused: 28 
	Teemad: 2 
	Liitus: Jun 2009
	
 Maine: 
0 
	
	
		   ok ok....3.2 on võibolal natuke liiast(hooldus ja muu)...aga lustida oleks tore   
Aga milline MB oleks sobilik inimesele kes tahaks sõita vahest härrade autoga, kuid ei taha auto ori olla(pidevalt remontida). Sellesk tuleks muidugi korralik isend osta ja rohkem raha välja käia. Natuke loll küsimus kuid millisel MB mudelil on vastupidavuse-hoolduse-soetushinna hinnasuhe paigas?
	 
	
	
	
		
	Postitused: 367 
	Teemad: 20 
	Liitus: Dec 2008
	
 Maine: 
0 
	
		
		
		06-07-2009, 03:04 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 06-07-2009, 03:05 PM  ja muutjaks oli Ardo.)
	
	 
		RSgoods Kirjutas: ok ok....3.2 on võibolal natuke liiast(hooldus ja muu)...aga lustida oleks tore  Aga milline MB oleks sobilik inimesele kes tahaks sõita vahest härrade autoga, kuid ei taha auto ori olla(pidevalt remontida). Sellesk tuleks muidugi korralik isend osta ja rohkem raha välja käia. Natuke loll küsimus kuid millisel MB mudelil on vastupidavuse-hoolduse-soetushinna hinnasuhe paigas?
 MB lippu all? Tartus üks lumeinime omas ühte MB-d mis võtis vähe küttet ja peaaegu üldse ei lagunenud ja kui siis juppid kohe kindlasti midagi ei maksnud. 
Kui raha pole ja ise just suuremasi asjaarmastaja pole siis osta hyundai või midagi... vähemalt pole karta et keegi sulle 10 aastat vanale hyundaile 50-60.000 remondiarve silme ette lajatab.. kui sama raha eest saad juba 2 hyundaid tagavara osadeks    
	
	
	
		
	Postitused: 877 
	Teemad: 17 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
4 
	
	
		RSgoods Kirjutas: ok ok....3.2 on võibolal natuke liiast(hooldus ja muu)...aga lustida oleks tore  Aga milline MB oleks sobilik inimesele kes tahaks sõita vahest härrade autoga, kuid ei taha auto ori olla(pidevalt remontida). Sellesk tuleks muidugi korralik isend osta ja rohkem raha välja käia. Natuke loll küsimus kuid millisel MB mudelil on vastupidavuse-hoolduse-soetushinna hinnasuhe paigas?
 
W124!
	 |