Küsimus E220 CDI 105kw - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Ostuabi (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=110) +--- Teema: Küsimus E220 CDI 105kw (/showthread.php?tid=13501) Lehed:
1
2
|
Küsimus E220 CDI 105kw - RSgoods - 04-07-2009 Tere härrad! Seda juba lugenud et antud mootoriga masin mugav, suur ja vastupidav. Müüa sõnul on ta saanud auto millegi vahetuse teel. Pole tal mingeid raamatuid ega ajalugu auto kohta...pikalt tel. ei rääkinud. Sisu pidi terve olema, tahab keemilist saada, veermik vaikne, mootor kuiv, tahmab minimaalselt, konditsioneer külma ei puhu(olevat radikas eest ära olnud ja torud lahtisena, lappas ise kokku, nüüd pidavat vaid ära täitma.) Airbagi tuli põleb(arvas et peaks esindusest läbi minema ja ära kustutama-ise mõtlen et miks ta seda juba teinud pole ) Kas on mõtet sellist õnnetuse hunnikut kaela võtta või mitte. Enne muidugi korralikult üle vaatama, kuid 7-s meel ütleb et see kuidagi kahtlane auto. Mida kommenteerite? Auto ise selline: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/706/auto_php-id=610706-www_auto24_ee.html RE: Küsimus E220 CDI 105kw - ralak - 04-07-2009 RSgoods Kirjutas:Tere härrad! Nahkpolster millest ühegi foto pole... no ja veel classic variant, ilmselt mitte midagi enamat kui nö "taksovakstu" materjal. Niisama pildi järgi ilmselt meil siin kellelgi heietada polegi mõtet, kuna tegemist on punnsilmsega soovitan soojalt kusagil nurga peal mitte kaupa teha - eelnev kere vaatlus alt poolt tuleb kindlasti kasuks ning VIN koodi uurimine puurimine. RE: Küsimus E220 CDI 105kw - RSgoods - 04-07-2009 Eks kokku saades tuleks kindlasti kuskil lasta ära kontrollida, kuid kui inimene on saanud selle vahetuse kaudu ja hind nii odav siis arvata võib et seal koorub midagi välja....seda ma ei loodagi et äkki ikka pole midagi viga. Iseasi kui suured-kulukad need vead on. Ise olen Viljandis-müüa Tallinnas...ega meist kumbki ei taha oma kuludega lambist nii kaugele sõita. Ta olevat nõus tulema poolele teele, kuid kus Tallina-Viljandi vahepeal võiks saada auto tehnilist seisukorda kontrollida? Oot..aga kust selline arvamus et see takso olla võib? Vaatad lambist peale ja see on takso? No on sul aga hea silm selle peale...peaks su nr. võtma ja alati kui autot plaanin osta lasen sul pilte vaadata kas on olnud takso või mitte! Sisust kahjuks pilte pole ttõesti tehtud, kuid pidi terve olema.... Ja mida sa vakstu all mõtlesid? Kust välja loed et Classic? RE: Küsimus E220 CDI 105kw - ralak - 04-07-2009 RSgoods Kirjutas:Eks kokku saades tuleks kindlasti kuskil lasta ära kontrollida, kuid kui inimene on saanud selle vahetuse kaudu ja hind nii odav siis arvata võib et seal koorub midagi välja....seda ma ei loodagi et äkki ikka pole midagi viga. Iseasi kui suured-kulukad need vead on. Ise olen Viljandis-müüa Tallinnas...ega meist kumbki ei taha oma kuludega lambist nii kaugele sõita. Ta olevat nõus tulema poolele teele, kuid kus Tallina-Viljandi vahepeal võiks saada auto tehnilist seisukorda kontrollida? Ei viitsi praegu lahti selletada mis on classic ja mis mitte, vaata loe rubriigist "Ostuabi - w210" või mõne teise mudelikirjelduse alt, saad juba tükkmaad targemaks. 2,2 diisel ja 220 cdi on kõige levinumad taksisti tööloomad, classic viitaks nagu kokkuhoiule ning kena süsimusta värvkatte all võis varasemalt olla helebeež või valge - paljude Euroopa riikide taksod. Tõenäosus on üsna suur, siiski midagi lõplikult väita ei saa. RE: Küsimus E220 CDI 105kw - RSgoods - 04-07-2009 ralak Kirjutas:RSgoods Kirjutas:Eks kokku saades tuleks kindlasti kuskil lasta ära kontrollida, kuid kui inimene on saanud selle vahetuse kaudu ja hind nii odav siis arvata võib et seal koorub midagi välja....seda ma ei loodagi et äkki ikka pole midagi viga. Iseasi kui suured-kulukad need vead on. Ise olen Viljandis-müüa Tallinnas...ega meist kumbki ei taha oma kuludega lambist nii kaugele sõita. Ta olevat nõus tulema poolele teele, kuid kus Tallina-Viljandi vahepeal võiks saada auto tehnilist seisukorda kontrollida? Klassik on ju säästu varustusega...see ei tundu just väga kesise varustusega olevat. RE: Küsimus E220 CDI 105kw - jaanmb - 04-07-2009 Foto peal nagu juhipoolne tuli paigast ära - tea kas on kellegagi ootamatult tuttavaks saanud. RE: Küsimus E220 CDI 105kw - liiv - 04-07-2009 ralak Kirjutas:ˇtundub Rootsi takso olema,siis ei aita vin koodi uurimine ka midagiRSgoods Kirjutas:Tere härrad! RE: Küsimus E220 CDI 105kw - hellrix - 04-07-2009 Esimesi udutulesid pole, esituli imelikult, ilmselt kondi radika vahetus tehtud, padi (padjad) ka ilmselt lahti lennanud- eks see esiotsa laksu järele lõhnab. Nii et kontrolli hoolikalt, mis veel puudu või kõver. RE: Küsimus E220 CDI 105kw - eDiCk - 04-07-2009 auto oli tervelt värvitud ja ma ei kahtle et vin koodi järgi see on takso variant RE: Küsimus E220 CDI 105kw - Laur - 04-07-2009 Senise info põhjal mina ei ostaks seda autot. RE: Küsimus E220 CDI 105kw - eDiCk - 05-07-2009 VIN WDB2102061B015464 Model E 220 CDI Chassis 2102061B015464 Engine 611961 30 164204 Transmission 722699 01 795596 Order 0 9 569 83411 Delivery date 12.10.99 Dealer Sweden (569) Interior mb-tex java (154) Paint 040 black (T) (с 01.01.1963) Options 236 special lamp switching - daytime running lamps (с 01.04.1985) special light wiring for Norway and Sweden 260 elimination of model designation on rear lid (с 01.05.1968) 293 trunk set, 3-piece sidebag in rear left and right (с 01.01.1995) 342 connection for taxi roof sign (с 01.07.1978) 404 left front seat with multiple contour backrest (с 01.01.1996) 423 5 speed automatic transmission / nag (с 01.03.1994) 450 International taxi (с 01.09.1972) 480 self-levelling suspension (с 01.03.1965) 600 headlamp wiper/washer (с 01.08.1971) 668 673 high-capacity battery (с 01.01.1964) 756 radio MB Audio 10 CD with vk and RDS (с 31.10.1996) 800 Change of year of model, last figure shows new model year 825 873 seat heater for left and right front seats (с 01.02.1984) 877 reading lamp in the rear (с 01.11.1963) 984 elimination of ownership certificate but with coc papers (с 01.06.1993) RE: Küsimus E220 CDI 105kw - ralak - 05-07-2009 Tubli eDiCk! Alati alustada kõige lihtsamatest asjadest... RE: Küsimus E220 CDI 105kw - RSgoods - 06-07-2009 Asi selge. Siin pikka juttu pole Huvitav kas eelnev info tuli reg. nr kaudu läbi häkkeri käe? RE: Küsimus E220 CDI 105kw - eDiCk - 06-07-2009 RSgoods Kirjutas:Asi selge. Siin pikka juttu pole Huvitav kas eelnev info tuli reg. nr kaudu läbi häkkeri käe? info tuli omanikult, kes andis vin koodi RE: Küsimus E220 CDI 105kw - Ardo - 06-07-2009 Et sa saaks aega säästa siis soovitan soojalt kohe mitte edasi mõelda kui: a) auto number on peidatud. b) vin koodi ei ole.. õigem on see kui WIN on otse müügi kuulutuses! TÄnapoäeval väga elementaarsed asjad. RE: Küsimus E220 CDI 105kw - RSgoods - 06-07-2009 läheb E220 CDI-st küll vähe mööda, kuid ka sellel autol on kuidagi kahtlaselt väike hind, vin koodi ka kuulutuses pole, kuid reg. pole varjatud. http://www.ekspressauto.ee/est/details/?id=264880 Kas nii võimsa mootoriga isendit on siis raskem müüa ja tehakse odavam hind? Saksast ilmselt veel odavamalt kätte tulnud. Lisasi ka nagu oleks. Olen siin mõtteid mõlgutanud suuremast MB-st (praegu A160).... RE: Küsimus E220 CDI 105kw - Ardo - 06-07-2009 RSgoods Kirjutas:läheb E220 CDI-st küll vähe mööda, kuid ka sellel autol on kuidagi kahtlaselt väike hind, vin koodi ka kuulutuses pole, kuid reg. pole varjatud. http://www.ekspressauto.ee/est/details/?id=264880 1. rooste näen seal täppe ja kobrutamist.. kui see aasta mitte ette võtta siis järgmine aasta on lood juba päris kehvad! eest pauga on ta ka arvatavasti saanud. 2. 4 matic? tead kui sa pole talvel Mercedes-Benz 4 matikuga sõitnud siis unusta see kohe ära... See ei ole 4x4 meie mõistes nagu see on BMW audi ja muudel loomadel. Võid vabalt ja kindlasti ka jääd lumme kinni nii et ainult tagumised käivad ringi aga esimesed ei liigu mitte üks millimeeter. Omale kunagi ostsin ka suure huraaga MB 4.4 aga see on lihtsalt nattuke parem kui veojõukontrolll ei midagi erilist. Pigem pettumus. aa jah roolivarda otsad ja kõik muud silla juppid on 2-3 korda kallimad kui tagaveolisel.. emm roolivarda üks ots maksis vist mingi 1200 või 1800 eeki MB varuosades.. nii et mõtle korra ja siis mõtle korra veel. Linnas sõidad sellega 15-17 keskmine ja ega maantel alla 10 nii naljalt ei saagi! RE: Küsimus E220 CDI 105kw - RSgoods - 06-07-2009 ok ok....3.2 on võibolal natuke liiast(hooldus ja muu)...aga lustida oleks tore Aga milline MB oleks sobilik inimesele kes tahaks sõita vahest härrade autoga, kuid ei taha auto ori olla(pidevalt remontida). Sellesk tuleks muidugi korralik isend osta ja rohkem raha välja käia. Natuke loll küsimus kuid millisel MB mudelil on vastupidavuse-hoolduse-soetushinna hinnasuhe paigas? RE: Küsimus E220 CDI 105kw - Ardo - 06-07-2009 RSgoods Kirjutas: ok ok....3.2 on võibolal natuke liiast(hooldus ja muu)...aga lustida oleks toreMB lippu all? Tartus üks lumeinime omas ühte MB-d mis võtis vähe küttet ja peaaegu üldse ei lagunenud ja kui siis juppid kohe kindlasti midagi ei maksnud. Kui raha pole ja ise just suuremasi asjaarmastaja pole siis osta hyundai või midagi... vähemalt pole karta et keegi sulle 10 aastat vanale hyundaile 50-60.000 remondiarve silme ette lajatab.. kui sama raha eest saad juba 2 hyundaid tagavara osadeks RE: Küsimus E220 CDI 105kw - ralak - 06-07-2009 RSgoods Kirjutas: ok ok....3.2 on võibolal natuke liiast(hooldus ja muu)...aga lustida oleks tore W124! |