01-07-2009, 01:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-07-2009, 02:00 PM ja muutjaks oli jkristjan.)
Tere
Oskab keegi kommenteerida, kuidas sellise auto kütusekulu ja vastupidavus on? Samuti kas remont on juba vanaduse tõttu problemaatiline ja mis seal tavaliselt kirstunaelaks saab?
Muuseas, mida arvata sellest, kui _tundub_, et kast vahetaks nagu liiga suurtelt pööretelt? On see normaalne või on see reguleeritav või näitab see, et kast on läbi? Olen harjunud oma manuaaliga ('92 e-klass) tuksuma kuskil 1500 ja 2000 pöörde vahel, sellel automaadil aga kui vähegi kiirendada, põristab kuskil 3000 juures.
Oskab keegi kommenteerida, kuidas sellise auto kütusekulu ja vastupidavus on? Samuti kas remont on juba vanaduse tõttu problemaatiline ja mis seal tavaliselt kirstunaelaks saab?
Muuseas, mida arvata sellest, kui _tundub_, et kast vahetaks nagu liiga suurtelt pööretelt? On see normaalne või on see reguleeritav või näitab see, et kast on läbi? Olen harjunud oma manuaaliga ('92 e-klass) tuksuma kuskil 1500 ja 2000 pöörde vahel, sellel automaadil aga kui vähegi kiirendada, põristab kuskil 3000 juures.