Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
84a 3.0D aut S-klass
#1
Tere

Oskab keegi kommenteerida, kuidas sellise auto kütusekulu ja vastupidavus on? Samuti kas remont on juba vanaduse tõttu problemaatiline ja mis seal tavaliselt kirstunaelaks saab?

Muuseas, mida arvata sellest, kui _tundub_, et kast vahetaks nagu liiga suurtelt pööretelt? On see normaalne või on see reguleeritav või näitab see, et kast on läbi? Olen harjunud oma manuaaliga  ('92 e-klass) tuksuma kuskil 1500 ja 2000 pöörde vahel, sellel automaadil aga kui vähegi kiirendada, põristab kuskil 3000 juures.
Vasta
#2
jkristjan Kirjutas:Tere

Oskab keegi kommenteerida, kuidas sellise auto kütusekulu ja vastupidavus on? Samuti kas remont on juba vanaduse tõttu problemaatiline ja mis seal tavaliselt kirstunaelaks saab?

Muuseas, mida arvata sellest, kui _tundub_, et kast vahetaks nagu liiga suurtelt pööretelt? On see normaalne või on see reguleeritav või näitab see, et kast on läbi? Olen harjunud oma manuaaliga  ('92 e-klass) tuksuma kuskil 1500 ja 2000 pöörde vahel, sellel automaadil aga kui vähegi kiirendada, põristab kuskil 3000 juures.

Kui kiirendamise ajal on 3000 siis minu meelest pole hullu, kui aga kiirus noh ütleme 110-120 ja siis on  3000 P/min on ikka diisli jaoks väga palju
Parandage mind palun, kui ma eksin härrasedIcon_redface

Vana S-klasse, alati tahab raha, kui on anda ja vahel tahab ka siis, kui pole andaUnibrow
Vasta
#3
eriti hull on vanade s-ide juures rooste just karpide tagumised otsad ,poolraamid ja esisilla kinnitused nuradest kütet peaks nad võtma keskmiselt 10 kas linn või maantee vahet pole
Rendin pukseerimishaagist Pärnus !!!
56765050 pukseerimishaagis@hot.ee
Vasta
#4
Isearetatud auto (vaevalt USA versioon), tont teab mis ja kuidas tehtud, ülekanded jne.
Vasta
#5
No ilmselt siis vana kooli 2,8 bena välja visatud ja r5 disla vahele pandud.Harju ära sellega, vanakesega üle 120km/h sõita suht ebamugav.Pöörded bensumootoril juba 100km/h juures ~3000
Dislal niisamuti. On küll 4k atm kast aga maanteel jahh pööre üleval, ning linna ja trassi kulul erilist vahet ei tule.
Vastu peab hästi. Kehtib ikka sama reegel-mida vanem Mercedes-Benz, seda tugevam.
W123 230E igapäevatöös.

Sigmar Avald
56 913 150
Vasta
#6
Kast peaks ju vahetama pöörete ja kasutatava jõu järgi, mitte diffri? St. kui differ aeglane, siis viimase käiguga sõites on pöörded sellevõrra suuremad, aga käiku vahetama peaks ta siis ju vastavalt madalamatel kiirustel. Kas vana Mercedes-Benz kasti saab reguleerida selles osas, et kui palju piinatakse mootorit kas siis pööretega või vastupidi punnitamisega?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  s klass tagatuli bon 4 3,537 29-10-2019, 09:11 AM
Viimane postitus: bon
  2001 s-klass kuidas saada aux sisend kõige kergemini. mbkasutaja 9 4,505 24-06-2019, 05:15 PM
Viimane postitus: mbkasutaja
Information W221 s-klass facelift tulede paigaldus e220 1 3,656 09-06-2017, 04:53 PM
Viimane postitus: kaido
  Mercedes-Benz S-Klass 560 SEL 140KW 0 2,881 22-03-2016, 05:09 PM
Viimane postitus: 140KW
  W222 uus S-klass 15.05.2013 Saksamaal nostromo 1 3,023 23-02-2013, 11:53 PM
Viimane postitus: Mike22
  Probleem w126 aut kastiga Majori 6 4,762 18-10-2011, 02:06 PM
Viimane postitus: Majori
  w140 aut.käigukast liiv 4 4,331 22-10-2009, 12:48 AM
Viimane postitus: kait



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne