Rolz Kirjutas:Õhul on ikka endiselt komme kõrgemasse punkti ronida ja kui Sa autot pole just tagurpidi keeranud, siis ronib õhk kapoti alt õlianumast välja
Las ma arvan, nüüd on vedrustus nii hea ja paigas, et ei tunne enam autot ära?
et siis õlisurve surub õhu samast torust kust ise sisse läheb, välja?
aga sõitu ootan huviga...proovima pääsen kui auto kokku saan
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
auto nüüd koos ja esimesed sõidud tehtud - on ikka mõnus küll taas V8 nurrumise saatel kulgeda...
Garaazihooajal sai tehtud järgmist: stanged ja küljeplastid värvitud, samuti kapott ja pagasiluuk , vahetatud nivoopaunad, kõrvaldatud kogu leitud rooste ja eemaldatud mõned kasutuna kaasasõitnud lisad. Plokikaaned ja veel nii mõndagi jäävad järgmisi garaazihooaegu ootama.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
26-05-2009, 08:09 PM (Seda postitust muudeti viimati: 26-05-2009, 08:12 PM ja muutjaks oli secman.)
Sai siin jälle mõnusalt aega kanali peal veedetud, et auto ikka paremaks saaks. Auto tegi nimelt pidurdamisel ja kohalt võtmisel sellist häält, nagu oleks keegi auto all miskit pidi kuskil vahel. Peale pisukest urgitsemist-kangutamist oli ka süüdlane leitud - tagumise pidurisadula
kanduri laager oli nii roostes kui Teise ilmasõjaaegne tank peale metsast leidmist. Ega midagi - sammud Silberisse laagrit ostma, hind mis seal öeldi, pani kohe alternatiive otsima ( Karl oli juba õnneks eeltöö ära teinud ) , läksin sellisesse kohta nagu Kavial, meister võttis kohe riiulist sobiva laagri ja raha vahetas omanikku. Muidu hea laager aga kitsavõitu, treial ulatas siis oma abistava käe ja paari päeva pärast oli komplekt koos, ja 4 x odavamalt kui Silberi lett. Mõnede 126 omanikega vesteldes tundub, et kuigi see laager seal ei pöörle, läbi läheb ta ikkagi. Nagu vana asja lahti võttes tihti juhtub, midagi lõhud ise ja midagi kulunut avastad töö käigus. Tuli siis mitmeid palverännakuid Silberisse teha, enne kui kõik vajalik käes.
Nüüd on auto taas koos ja kulgeb oi kui vaikselt. Sõidurõõm, kui tsiteerida üht teist marki.
Enne selle laagri juurde jõudmist sai uuendatud palju - palju muudki.
Põhimõtteliselt kõik mis on auto põhja all on, on nüüd põhjalikult kontrollitud või siis uus.
Kes nüüd siiani viitsis lugeda, sellele selline tarkuseiva oma kogemusest:
Kui auto läheb kuumaks, niisama või siis ummikus istudes - pese jahutusradikast ( väljastpoolt ) aastakümnete pikkune kõnts välja, et ribide vahelt jälle õhk läbi pääseks. Ise tegin seda ja nüüd ei liigahta temp andur ka pikimas ummikus seistes, õige temp. tõttu on auto erksam, suitseb vähem ( mul on muidugi klapisääretihendid ka läbi, aga ikkagi ) ,
võtab vähem õli ja pentsu.
Ja paari nädala jooksul saavad esiistmed uued nahad peale...
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Esitoolid nüüd käes ja sees, päris buenod said, lisaks pealse-külgede nahkadele said pingid ka uued poroloonid, lisaks vahetati juhi ja kõrvalistuja pinkide sisud omavahel ära.
Istud ikka nagu täitsa uues istmes kohe
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Karl Kirjutas:Millega sul see laupäevane jama lõppes?
Laupäeval teel Haapsallu sai siis teele jäädud jah. Viga peitus immo
kaabelduses mis on sellel autol tehtud tõeliselt "meisterlikult".
Pool tundi pusimist praktiliselt ilma tööriistadeta ja immost sai mööda mindud. Kuna tegu oli teist korda sama veaga siis oli õnneks meeles kuidas see käib.
Nüüd on hulk juhtmeid seal vahetatud ja immo jälle töös.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Täna sai käigukastivahetusega punkt pandud kogu suve rikkunud käigukastiprobleemidele. Alla sai originaalkast koodiga 722.350 mis toimetab igati tublisti. Tunduvalt tublimalt kui seni allolnud, Märjamaal kapitaalremondi läbinud kast mis kandis koodi 722.356, seda kes ja millal selle sinna toppis, mina kahjuks ei tea.
Nüüd siis saab lõpuks korralikku minekut ka nautida enne kui auto taas 6 kuuks garaazi läheb...
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
secman Kirjutas:Täna sai käigukastivahetusega punkt pandud kogu suve rikkunud käigukastiprobleemidele. Alla sai originaalkast koodiga 722.350 mis toimetab igati tublisti. Tunduvalt tublimalt kui seni allolnud, Märjamaal kapitaalremondi läbinud kast mis kandis koodi 722.356, seda kes ja millal selle sinna toppis, mina kahjuks ei tea.
Nüüd siis saab lõpuks korralikku minekut ka nautida enne kui auto taas 6 kuuks garaazi läheb...
No tore kuulda, eks peame nö kokku hoidma, et viimasedki kaunitarid meie Eestimaa teedelt ära ei kaoks....
Eks vaheta siis kenasti mahlad ning filtrid ära et uus hooaeg võiks edukalt alata!
(06-10-2010, 08:54 AM)v6sa Kirjutas: Selline auto võtab kõik, mida raatsid paaki kallata.
Ehk palgasaajale pühapäevaauto. Igapäevaautona saab siis kasutada, kui kütusearved pole teemaks...
Palju sel suvel kilomeetreid tulnud on?
See hooaeg tuleb üks 3500km ära, mis teeb ~10000eeki kütuse eest , nii et palgasaajate pühapäevaauto on täiesti kohane nimetus...
Õnneks sõitis auto peaaegu probleemideta, nii et bensukulu oligi suurim kulu see aasta. Kevadel ehmatas korra sädeme kadumine ( süütepool andis otsad ) ja suve lõpul said ka küünlad-juhtmed profülaktika mõttes vahetatud.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Kurbusega peab nentima , et ees on jälle need 6 kuud aastast, mil autot saab vaid garaazis vaatamas-putitamas käia
Õnneks saab meenutada suvel muredevabalt läbitud 4000km, mille jooksul tuli osta vaid kütet ja ka mõni liiter mootoriõli, sest mootori tihendite vahetus on teadmata ajaks edasi lükkunud. Üldiselt esimene aasta nelja aasta jooksul mil ei esinenud ühtegi riket peale kevadist süütepooliehmatust. Autosse investeeritud lugematud kroonid hakkavad lõpuks vilja kandma
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe