Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
tühikäigu mootori toide
#1
tervist oskab keegi üelda kas tühikäigu mootoril on eraldi kaitse kuskil?
nimelt vool ei jookse sinna peale.
Kaitsemekarbis kõik kaitsmed paistavad korras olevat aga voolu sinna peale ei jookse.
Mootoriks 2,3 97kw
Vasta
#2
kaljula Kirjutas:tervist oskab keegi üelda kas tühikäigu mootoril on eraldi kaitse kuskil?
nimelt vool ei jookse sinna peale.
Kaitsemekarbis kõik kaitsmed paistavad korras olevat aga voolu sinna peale ei jookse.
Mootoriks 2,3 97kw
on küll jah, selle nimi on ülepingerelee. seal peal on 10A kaitse.
Vasta
#3
marek Kirjutas:
kaljula Kirjutas:tervist oskab keegi üelda kas tühikäigu mootoril on eraldi kaitse kuskil?
nimelt vool ei jookse sinna peale.
Kaitsemekarbis kõik kaitsmed paistavad korras olevat aga voolu sinna peale ei jookse.
Mootoriks 2,3 97kw
on küll jah, selle nimi on ülepingerelee. seal peal on 10A kaitse.

kas see asub siis katsme karbis???
seal küll ei tundunud ükski kaitse läbi olevatIcon_rolleyes
Vasta
#4
See asub 124 aku taga.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#5
[Pilt: overload_relay.jpg]
Vasta
#6
Sooja mootoriga mõõtsid toite olemasolu? ECU-st tuleb toide peale ainult külmalt mootori soojenemise ajal, kui on vaja pöördeid stabiilselt mingi aeg kõrgemal hoida ning sooja mootori puhul ainult siis kui sa koormad mootorit, näiteks keerad kohapeal rooli, kasutad elektriakna tõstukit jne Muudel juhul ei tulegi soojalt toidet peale regulaatorisse, kuna pole lihtsalt vajadust.
Vasta
#7
w124 Kirjutas:Sooja mootoriga mõõtsid toite olemasolu? ECU-st tuleb toide peale ainult külmalt mootori soojenemise ajal, kui on vaja pöördeid stabiilselt mingi aeg kõrgemal hoida ning sooja mootori puhul ainult siis kui sa koormad mootorit, näiteks keerad kohapeal rooli, kasutad elektriakna tõstukit jne  Muudel juhul ei tulegi soojalt toidet peale regulaatorisse, kuna pole lihtsalt vajadust.

selge siis,suured tänud sulle igal juhulThumbsup
Vasta
#8
Laur Kirjutas:See asub 124 aku taga.

TänudIcon_razz
Vasta
#9
w124 Kirjutas:Sooja mootoriga mõõtsid toite olemasolu? ECU-st tuleb toide peale ainult külmalt mootori soojenemise ajal, kui on vaja pöördeid stabiilselt mingi aeg kõrgemal hoida ning sooja mootori puhul ainult siis kui sa koormad mootorit, näiteks keerad kohapeal rooli, kasutad elektriakna tõstukit jne  Muudel juhul ei tulegi soojalt toidet peale regulaatorisse, kuna pole lihtsalt vajadust.
sa räägid ju külmkäivituspihustist (mis toimib aint käivitades, muid asju teeb ISAV), tühikäiguklapile tuleb süütega pinge peale ja kaob süüte välja keeramisega. cis-e timmib massiga vastavalt palju õhku vaja on.
Vasta
#10
marek Kirjutas:
w124 Kirjutas:Sooja mootoriga mõõtsid toite olemasolu? ECU-st tuleb toide peale ainult külmalt mootori soojenemise ajal, kui on vaja pöördeid stabiilselt mingi aeg kõrgemal hoida ning sooja mootori puhul ainult siis kui sa koormad mootorit, näiteks keerad kohapeal rooli, kasutad elektriakna tõstukit jne  Muudel juhul ei tulegi soojalt toidet peale regulaatorisse, kuna pole lihtsalt vajadust.
sa räägid ju külmkäivituspihustist (mis toimib aint käivitades, muid asju teeb ISAV), tühikäiguklapile tuleb süütega pinge peale ja kaob süüte välja keeramisega. cis-e timmib massiga vastavalt palju õhku vaja on.

Ei, Marek, ma ei räägi külmkäivituspihustist. Ma räägin idle speed actuator'ist ehk maakeeli tühikäigumootorist. Ole hea, uuri, milleks see vidin KE-Jet'ile külge on kruvitud ja mis funktsioone ta täidab.

Kõike paremat !
Vasta
#11
ja veel: Kaljula, ülepingekaitse releest pole mõtet sul tühipööretega seonduvaid vigu otsida, sest kui sul seal kaitse läbi oleks, siis ECU toidet ei saaks ja su auto lippaks ikka vääääägaa kehvasti edasi ehk nii öelda limp home mode'is. Seda oleks kohe tunda ju.
Vasta
#12
w124 Kirjutas:Ei, Marek, ma ei räägi külmkäivituspihustist. Ma räägin idle speed actuator'ist ehk maakeeli tühikäigumootorist. Ole hea, uuri, milleks see vidin KE-Jet'ile külge on kruvitud ja mis funktsioone ta täidab.

Kõike paremat !
mulle tundub, et sa peaksid seda toite asja uurima. Smile osaliselt oli sul õigus, aga natuke panid puusse. tõmba töötaval mootoril pistik lahti, vaata mis juhtub.
Vasta
#13
marek Kirjutas:
w124 Kirjutas:Ei, Marek, ma ei räägi külmkäivituspihustist. Ma räägin idle speed actuator'ist ehk maakeeli tühikäigumootorist. Ole hea, uuri, milleks see vidin KE-Jet'ile külge on kruvitud ja mis funktsioone ta täidab.

Kõike paremat !
mulle tundub, et sa peaksid seda toite asja uurima. Smile osaliselt oli sul õigus, aga natuke panid puusse. tõmba töötaval mootoril pistik lahti, vaata mis juhtub.

juhtub aint nii palju,et pööre läheb nati madalamaks ja kõik.
Ei peab diagnosti viima.Ei tea miks ta pöördeid üleval hoiiab.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  CL500 sport reziim ja mootori tuli ja käigukast CL5002002 2 392 31-03-2024, 08:05 AM
Viimane postitus: v6sa
  W220 S500 mootori diagnostika MAV 20 3,084 07-07-2023, 12:07 PM
Viimane postitus: MAV
  320CDI OM642 mootori õhufiltrite vahetus marek 1 1,299 01-08-2021, 06:53 PM
Viimane postitus: marek
  W126 300SE 1987a. tühikäigu ja käivitusprobleem helitehnik 9 1,272 07-07-2021, 10:00 AM
Viimane postitus: kaupo51
  CDI mootori jahutustorustik ja 220Velektriline eelsoojendus? alambe 5 4,491 31-01-2019, 02:22 PM
Viimane postitus: väikemees
  MB S320 155 kw mootor, keegi selle mootori kohta oskab midagi öelda. comoon 2 2,731 06-08-2018, 07:31 PM
Viimane postitus: .Alar.
  W251 M272 200kw mootori vahetus evetar 0 2,233 11-10-2017, 06:57 AM
Viimane postitus: evetar
  M272 3.5 200kw tühikäigu segu rikas Teet01 1 3,550 14-09-2017, 06:35 PM
Viimane postitus: Teet01
  mootori sobivus. kalvi1991 0 1,717 26-02-2017, 01:05 PM
Viimane postitus: kalvi1991
  mootori sobivus. kalvi1991 0 1,757 22-02-2017, 01:34 PM
Viimane postitus: kalvi1991



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne