Teema hinnang:
  • 2Hääli - 4 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB, 500 SEC, W126, 1992a - HotPapa
#81
väikemees Kirjutas:Ehk valgustad, mis sellise hinna taga peitub!?

Mingi Hansa aku oli, kuna müüjale program minu auto järgi midagi ei leidnud(soovituslik toode) siis uuriti ja puuriti ning võimsusele vastavalt anti selline soodushinnaga variant.
#82
Imelik odav hind, mul ka akumure......
#83
www.akukeskus.ee läksin kohapeale ja tehti pakkumine.
#84
HotPapa Kirjutas:Mingi Hansa aku oli, kuna müüjale program minu auto järgi midagi ei leidnud(soovituslik toode) siis uuriti ja puuriti ning võimsusele vastavalt anti selline soodushinnaga variant.
mootorratta oma? Icon_eek palju Ah on?
#85
Võin eksida aga 70 peaks olema.
#86
Täna sai siis Võrus käidud masinaga, ühe pädeva mehaaniku juures. Tahtsin uurida, kas mul ikka see roolikarp läbi või miskit muud...Jumalt tänatud, et see polnud karp, vaid sisemine rooliotsBadgrin. Ja suht mõnus vaadata, sõites 110 kmh on pöörded 2000 peal. 90 kmh sõites on 1600. MõnusIcon_cool
#87
Nii vahepeal sai siis õli koos filtritega välja vahetatud. Käigukasti õli pole veel jõudnud. Üleeile mõtlesin, et üle pika aja kuskil nädala võiks ka masinaga tiiru teha, Renks tuli ka Norrast no ja pesime auto ära ja hakkasime linna poole liikuma. Statoils masin tangitud hakkasime ära sõitma kui järsku masin väljasuri keset teed...oi jah. Ja käima ei saanud, ketrasin ja ketrasin aga ei võtnud taha, oi kuidas immo nuppe ja pulti sõtkusime, uks kinni, uks lahti, igast variante proovisime. Immo nagu tuli ära, kuulsin seda klõpsu, kuid no ei lähe käima ja kõik. Siis hakkasime ka natukene ajusid kasutama, nimelt süüdet keerates polnud bensupumba heli kuulda. tegime omad järeldused. Õnneks oli statoil maja läheda, Renks käis võttis kutsika ning tegi kiire ringi benapumba relee järgi, Tänud Lepsile, kes laenas oma sec'ilt. Proovisime siis teine panna...tulemus- sama. Sai siis otsustatud, et omajõul minema ei saa. Tuli siis tross sebida. Kiire kõne Tõnule, kes tõi trossi, samas proovisime ka teised kaitsmed korraks panna, st ehk mõni ikka vigane, ei mõjunud ka see. Sai siis masin ära veetud sealt kust me temaga tulime. Trandspordi käigus tuli ka mõte võta akuklemm maha, sai tehtud, tulemus- sama. Sai siis auto aeda lükatud.
Järgmisel päeval siis Rando'ga(Rando 1) masint uuritud ja benapumpa kontrollitud, tulemuseks saime selle, et vool ei jõua pumbani. No sai siis kapoti alt uuritud ja puuritud, võtsime mõlemad akuklemmid maha, lasime 5 min seista, palusime jumalat ning jumal on olemas, auto läks käimaThumbsup
Ühesõnaga mingi immo kala oliIcon_cool.Suured Tänud seejuures Randole, kes viitsis asjaga tegeledaThumbsup
#88
Hea töö xD
#89
Mõni aeg tagasi sai siis pandud poolsünt mootoriõli sisse+ õli ja õhufilter. Sai ka ostetud karterituulutus filter. Veel pole jõudnud käigukastini aga peaksIcon_confused.

Täna sai siis täidetud kont. TöötabIcon_cool. Sai kreemitatud ka nahka ning võtsin ette mootoripesu, mis sai enam vähem tehtud. Teine kord vaja paremat keemiat, samas noh suurema mustuse sain välja.
#90
Hentsi juures nüüd ka käikari õli vahetatudIcon_cool. Tegelikult oleks vaja ka profülaktika mõttes difri õli vahetada, aga seda vaatab.
#91
Peaks vahetama kindlasti, saab vähemalt kindlapeale õige kogus sisse. Kes teab, kui palju vahepeal välja valgunud on.

Ma ise proovin ilmselt LE 401 õli, kuna friktsioonkettaid sees pole, muidu läheks oluliselt kallim õli sisse.
#92
Nii, Üv tglt juba läbi ja mõtlesin sõita ennem ÜV'st läbi ja heitgaasid ära mõõta, sest vanadel MB'del kipuvad need ikka päris üle normide olema. Õnneks oli kõik tibens-tobens...nüüd süda rahul ja võib üv ära tehaIcon_cool
#93
Ma olen ikkagi seisukohal, et SEC-id tuleks igapäevaliiklusest ära keelata...
Paar nädalat tagasi oleksin peaaegu ühe universaal Citroeni teinud tallinna ringtee foori taga luukpäraks, kuna jäin ühele liiga pikalt järgi vaatamaIcon_biggrin
#94
Täna sai siis auto garaaži ära pandud. Järgmise hooajaniIcon_cool
#95
Mingis mõttes väga kahju, et maha müüsin, kuid lihtsalt liiga palju sai neid autosid õue peale, mis lihtsalt niisama seisavad ja praktilist rakendust ei leia, aga kindlasti kunagi veel SEC'i roolist ma end leianEusa_shhh

Lukku.


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 560SEC W126  90.a. secman 144 148,102 25-09-2024, 10:34 AM
Viimane postitus: secman
  W126 500SEL, 1986 - Ester Ester 271 260,149 15-11-2023, 04:24 PM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes-Benz 500SE W126 Mike22 50 38,709 31-08-2019, 05:31 PM
Viimane postitus: hents99
  Mercedes- Benz 300CE (4,2 v8) C124, 1992a - Majori Majori 94 104,014 14-07-2019, 01:37 AM
Viimane postitus: nostromo
  W126 SDL 3,0TD `86 Janek 126 janek126 14 16,156 06-06-2018, 10:40 AM
Viimane postitus: janek126
  W126 300 SEL 1989 (OM606 projekt) - MBW126 MBW126 156 187,870 18-10-2016, 09:30 PM
Viimane postitus: MBW126
  MB 560SEL 1991 a. W126 HotPapa 115 145,214 23-02-2015, 07:03 PM
Viimane postitus: HotPapa
  MB 260SE 1990a. W126 siimruz 134 125,755 17-08-2013, 12:06 AM
Viimane postitus: siimruz
  MB 560 SEC ´91a C126 piitre 26 26,895 18-06-2013, 08:35 PM
Viimane postitus: cornah
  MB 500SEL 1992a. w140 ce300 16 18,610 19-05-2013, 07:51 PM
Viimane postitus: ce300



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne