Postitused: 619
Teemad: 22
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
Koha peal seistes rooli keerates, kui mootor töötab on kerget loksu tunda. (kui mootor ei tööta on teda veel rohkem tunda)
Millest see võib tulla, kas tõesti hakkab roolilatt otsa saama või on lootust, et mõni vähemkallis jupp on kulunud (roolivardad, rooliotsad jne)?
Teada on, et eest on hoob ja puksid läbi - see ilmselt rooli ei puuduta?
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
enne lase ikka töökojas asjatundjal esisild ülevaadata ja siis hakka muule närve kulutama. ÜV punkt ei suuda isegi täiesti läbi silda tuvastada. jaanuaris puhtalt ÜV läbinud w201'l sai mõned nädalad hiljem põhimõtteliselt terve esi- ja tagasild uute lemförderitega asendada kuna oli selline tunne, et midagi kukub kohe alt ära. kolises muidugi juba enne ÜV'le minekut.
sellest tulenevalt ma üldse ei imesta, et enamus avariidest on tingitud auto väga viletsast seisukorrast!
Postitused: 619
Teemad: 22
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
marek Kirjutas:enne lase ikka töökojas asjatundjal esisild ülevaadata ja siis hakka muule närve kulutama. ÜV punkt ei suuda isegi täiesti läbi silda tuvastada. jaanuaris puhtalt ÜV läbinud w201'l sai mõned nädalad hiljem põhimõtteliselt terve esi- ja tagasild uute lemförderitega asendada kuna oli selline tunne, et midagi kukub kohe alt ära. kolises muidugi juba enne ÜV'le minekut.
sellest tulenevalt ma üldse ei imesta, et enamus avariidest on tingitud auto väga viletsast seisukorrast!
sul on mingisugused selgeltnägija omadused vist
ma küsingi eelkõige sellepärast, et ÜV on järgmine kuu, puksid ja amordid jms vahetan eest ära, aga kui on vaja ka roolilatile hakata mõtlema, siis vaja vist soome maasikaid korjama minna...
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
voodoo Kirjutas:ma küsingi eelkõige sellepärast, et ÜV on järgmine kuu, puksid ja amordid jms vahetan eest ära, aga kui on vaja ka roolilatile hakata mõtlema, siis vaja vist soome maasikaid korjama minna... ilmselt pead ennast ka mõnele paksule soome mutile müüma hakkama, kuna tavaline latt ca 45k ja kiirusetundlik ca 50k. aga tegelt on olemas ka taastatud latid jne.
amortidega on mul ka ÜV'ga hea "nali". nimelt autol (vist oli w124) olid amordid nii läbi, et kurvis ei tahtund enam suuremal kiirusel (70-80 äkki) tagaots maas püsida ja kohapeal kõigutades käis lahti lastes 2-3x edasi. ÜV arvas et täiesti normaalsed. loomulikult läksid kohe pärast ÜV'd vahetusse.
kujuta nüüd ette liikluses selliseid autosid...
Postitused: 619
Teemad: 22
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
11-05-2009, 04:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-05-2009, 04:45 PM ja muutjaks oli voodoo.)
Aga, et nüüd ma rahu natukene saaks, siis ei pruugi loks olla üldsegi roolilatist... ja kui isegi on, siis mis võiks olla minimaalne summa, millega hakkama saaks? 40-50k on selgelt palju.
Natuke uurisin seda asja, vaatasin et autoladu.ee's on roolilatt 10k, see on siis mis jubin? (kindlasti b-varuosa aga tehtud on ta siis plastmassist ? )
Kahtlane ikkagi, sest mul on tuttav, kes teab raudpolt väita, et taoline loks on tingitud vaid roolilatist. Ma leian, et tiba kahtlane lähenemine asjale. Kas on teadjamaid mehi, kes teavad millest veel võib loks rooli sisse tulla? See on võib olla, et iseenesest mõistetav teema kellegi jaoks, aga minu puhul on tegu täieliku võhikuga, samuti on see mu 1. enda auto, mida ma praegu vaikselt avastan...
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
mine silberisse või hort autosse ja las vaatavad üle (või tee veermiku täielik kontroll), neil peaks vast kogemusi olema. kohvipaksult pole mõtet ju ennustada. vabalt võivad olla ka sisemised rooliotsad läbi, ma ei taha uskuda, et latt läbi on... mis läbisõit on?
välimised orig. rooliotsad: vasak 663kr ja parem 955kr
sisemised orig. 445kr/tk
pilt juurde siis saad aimu:
Postitused: 384
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
voodoo Kirjutas:Aga, et nüüd ma rahu natukene saaks, siis ei pruugi loks olla üldsegi roolilatist... ja kui isegi on, siis mis võiks olla minimaalne summa, millega hakkama saaks? 40-50k on selgelt palju.
Natuke uurisin seda asja, vaatasin et autoladu.ee's on roolilatt 10k, see on siis mis jubin? (kindlasti b-varuosa aga tehtud on ta siis plastmassist ? )
Kahtlane ikkagi, sest mul on tuttav, kes teab raudpolt väita, et taoline loks on tingitud vaid roolilatist. Ma leian, et tiba kahtlane lähenemine asjale. Kas on teadjamaid mehi, kes teavad millest veel võib loks rooli sisse tulla? See on võib olla, et iseenesest mõistetav teema kellegi jaoks, aga minu puhul on tegu täieliku võhikuga, samuti on see mu 1. enda auto, mida ma praegu vaikselt avastan... mul ühel sõbral oli w203 sama jama.remonditud latt maksis vist kuskil 8000 ja kui soovid enda oma rem. maksis kuskil 6500. koht asus vist magasini tänaval
Postitused: 619
Teemad: 22
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
Läbisõit on 190000km ja on originaal, sest 160 peal on veel silberis märkmed ja peale seda ongi vist äripäeva taga korra käidud ja ise olen nüüd hort autos käinud. Veermiku kalad on seal (2 puksi, 1 raudhoob ja 1 amort ka kergelt läbi, mis eeldab seda et vahetan 2tk korraga ja uute vastu) ka diagnoositud aga asi on praegu kergelt soiku jäänd. No 6500 lati remondi eest elaksin üle. Samas ma ei ole ka väga kuulnud, et roolilatiga neil pillidel suuremaid muresid oleks olnud... loodame parimat.
|