27-04-2009, 12:54 PM
Viisin auto remonti. Kuna karter oli viga saanud, siis tuli viimine teha treileriga. Neljapäeva õhtul peale tööd, ootasin pikkisilmi G-klassi Mercedest vastava atribuutikaga, et saaks kuue Orto territooriumile kuljetada.
No ja siis ei tulnudki G, vaid hoopis mingi teine maastur. Suhteliselt absurdne masin, minumeelest peaks sellisel olema puhkeaega lugev ketas tahhomeetri all.
Lõbusas seltskonnas vintsisime auto kiiresti treilerisse ja sõit Tallinna ringteele algas. Sõit oli 70-80km/h seega pidime aegaajalt kiiremaid rekkasi mööda laskma, muid viperdusi ette ei tulnud. Autojuht ja kõrvalistuja vaidlesid ainult teemal, kumb on kõvem hevimees olnud. GPS kaardi Imre (mitte enam nii uuest asukohast) olin siit foorumist juba välja printinud ja angaar 8 leidsime sama kergelt üles, kui põline Tallinnlane Raekoja platsi.
Kaader voolas õue traktorit uurima.
Reedel võtsin veel Imrele peale viit kõne, vandus, et kuidas see karter nii lömmis sai olla ja siis ütles, et auto töötab ja lasevad mootorit soojaks, et vaadata ega õli uuesti tilkuma ei hakka. Ma loodan, et saan täna õhtul juba S-ga kulgeda.
No ja siis ei tulnudki G, vaid hoopis mingi teine maastur. Suhteliselt absurdne masin, minumeelest peaks sellisel olema puhkeaega lugev ketas tahhomeetri all.
Lõbusas seltskonnas vintsisime auto kiiresti treilerisse ja sõit Tallinna ringteele algas. Sõit oli 70-80km/h seega pidime aegaajalt kiiremaid rekkasi mööda laskma, muid viperdusi ette ei tulnud. Autojuht ja kõrvalistuja vaidlesid ainult teemal, kumb on kõvem hevimees olnud. GPS kaardi Imre (mitte enam nii uuest asukohast) olin siit foorumist juba välja printinud ja angaar 8 leidsime sama kergelt üles, kui põline Tallinnlane Raekoja platsi.
Kaader voolas õue traktorit uurima.
Reedel võtsin veel Imrele peale viit kõne, vandus, et kuidas see karter nii lömmis sai olla ja siis ütles, et auto töötab ja lasevad mootorit soojaks, et vaadata ega õli uuesti tilkuma ei hakka. Ma loodan, et saan täna õhtul juba S-ga kulgeda.