Postitused: 37
Teemad: 8
Liitus: Jul 2008
Maine:
0
Tere,
selline mure, katsun kirjeldada: alguses tekis alates 80km/h kiirendamisel vibra sisse. Arvati, et tekis käigukastis emulsioon. Valati käigukasti õli välja (õli sai vahetatud koos filtriga 15000km tagasi), ei mingit jälge emulsiooni tekkimisest – õli puhas ja ilus.
Kõik buksid/padjad kontrolliti üle – kõik ok. Igaks juhuks vahetati filter ära. Järgmine samm – kompuuter järgi – näitas tõesti el.ajudes (käigukastis) vead. Kustutati. Proovisõit – vibra ikka alles. Olemas oli vanemat 98a käigukasti mehhaaniline ajuplokk. Vahetasime ära. Proovisõit – peale 3 käigu korraks kadusid kõik käigud ära, käsitsi sai tagasi. Sõitsin ca 50 km, 100km/h oli 2100 phm pöörded mis on liiga kõrged, vanasti oli sama kiiruse juures ca 1900 phm. Tagasi töökota, pandi minu vana oma tagasi. Proovisõit – vibra kadus ära, kuid suurendatud pöörded jäid alles. Kompuuter taha.. – tõesti näitas vea – käikude ladustamise ja mootori pöörete vale suhe. Kustutati vead ära.
Hetkel sõidan ja pöörded on ikka veidi suured 100km/h puhul 2100. Katsetasin ka suuremate kiiruste pealt 200km/h pöörded 4000, vanasti sama pöörete arv oli ca 240km/h juures. Arvutiga kontrolliti ka muud asjad üle (turbot, düüse jne.) kõik ok. Ise seisin kõikide tööde juures kõrval.
Autoks on MB E270CDI 2003a. 130kW. W211 kere.
Küsimus: odavam ja samas ka mõistlik lahendus.
Tänud ette!
Postitused: 967
Teemad: 28
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
13-04-2009, 02:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-04-2009, 02:35 PM ja muutjaks oli eDiCk.)
mul 3.2cdi-l
sinu omad on normis
Postitused: 37
Teemad: 8
Liitus: Jul 2008
Maine:
0
Tänud kiirele vastusele!
Normis? Ei taha nõustuda, sest nagu juba varem sai öeldut, et enne vahetamist/katsetamist olid 1900 pöörded 100km/h juures. Nüüd aga sama kiiruse juures 2100 pööret! Ja küte kulu pealt on ju kah kohe näha. ca 1l rohkem sööb 100 km peale. Varem 6,0-6,4 sõites 100-110km/h. Nüüd aga 7,4-7,6. Miski on mäda. (:
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
on ikka kindlalt 5. käik sees?
Postitused: 37
Teemad: 8
Liitus: Jul 2008
Maine:
0
marek Kirjutas:on ikka kindlalt 5. käik sees?
Tere Mrek!
Oli ka selline mõte. Proovisin sedasi: sõites D peal vajutan "-" 100km/h juures, tunnen, et käik läks madalamasse ja pöörded 2600. Siis "+" peale toob ette "D" käik nagu vahetub korraks ca 1900 ja siis ronib tagasi ca 2100 peale.
Silber muidugi ütles, et tule testima. ca 1000 kuni 1600.- vea otsimiseks. Suht kirves. Ei taha ju raha tühjalt maksta.. .
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Kõigepealt kes sul seda "rasedustesti" kastile tegi (emulsioonitest)? Kas Silber vastava komplektiga või keegi muu lihtsalt silma järgi arvas et õli on puhas?
Kui käigukasti kiirus ei ole juhtpliki arvates õige siis kahtlustaksin mina trahvo lukustust!
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
Guess Kirjutas:katsun kirjeldada: alguses tekis alates 80km/h kiirendamisel vibra sisse. Arvati, et tekis käigukastis emulsioon. Valati käigukasti õli välja (õli sai vahetatud koos filtriga 15000km tagasi), ei mingit jälge emulsiooni tekkimisest – õli puhas ja ilus.
Autoks on MB E270CDI 2003a. 130kW. W211 kere. mis kuust auto pärit on? 09/2003 edasi peaks olema see radika probleem lahendatud.
kusjuures just selliste sümptomitega hakkabki kogu jama pihta. radikas lekib, mahlad segamini ja turbiin kutu.
Guess Kirjutas:Silber muidugi ütles, et tule testima. ca 1000 kuni 1600.- vea otsimiseks. Suht kirves. Ei taha ju raha tühjalt maksta.. . ma arvan, et sul valikut pole... pole ju mõtet lambist ka asju vahetama hakata (radikas 3k, turbiin 10k, kastipesu jne).
Postitused: 37
Teemad: 8
Liitus: Jul 2008
Maine:
0
R129 Kirjutas:Kõigepealt kes sul seda "rasedustesti" kastile tegi (emulsioonitest)? Kas Silber vastava komplektiga või keegi muu lihtsalt silma järgi arvas et õli on puhas?
Kui käigukasti kiirus ei ole juhtpliki arvates õige siis kahtlustaksin mina trahvo lukustust!
Nimesi ei tahaks avalikustada.. (:. Kuid siit foorumist nende kohta vihjeid ka leidsin. Aga jah, valati kasti õli välja ja tõesti oli puhas.Kui tekkiks emuls.. kas õli ei peaks valgeks minema?
Trahvo lukustust..???
Postitused: 37
Teemad: 8
Liitus: Jul 2008
Maine:
0
marek Kirjutas:Guess Kirjutas:katsun kirjeldada: alguses tekis alates 80km/h kiirendamisel vibra sisse. Arvati, et tekis käigukastis emulsioon. Valati käigukasti õli välja (õli sai vahetatud koos filtriga 15000km tagasi), ei mingit jälge emulsiooni tekkimisest – õli puhas ja ilus.
Autoks on MB E270CDI 2003a. 130kW. W211 kere. mis kuust auto pärit on? 09/2003 edasi peaks olema see radika probleem lahendatud.
kusjuures just selliste sümptomitega hakkabki kogu jama pihta. radikas lekib, mahlad segamini ja turbiin kutu.
Guess Kirjutas:Silber muidugi ütles, et tule testima. ca 1000 kuni 1600.- vea otsimiseks. Suht kirves. Ei taha ju raha tühjalt maksta.. . ma arvan, et sul valikut pole... pole ju mõtet lambist ka asju vahetama hakata (radikas 3k, turbiin 10k, kastipesu jne).
Auto on 07.2003..
Tõesti, ise kah otsustasin minna siiski Silberisse.. Homme aeg. Siis paistab mis värk on..
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Guess Kirjutas:R129 Kirjutas:Kõigepealt kes sul seda "rasedustesti" kastile tegi (emulsioonitest)? Kas Silber vastava komplektiga või keegi muu lihtsalt silma järgi arvas et õli on puhas?
Kui käigukasti kiirus ei ole juhtpliki arvates õige siis kahtlustaksin mina trahvo lukustust!
Nimesi ei tahaks avalikustada.. (:. Kuid siit foorumist nende kohta vihjeid ka leidsin. Aga jah, valati kasti õli välja ja tõesti oli puhas.Kui tekkiks emuls.. kas õli ei peaks valgeks minema?
Trahvo lukustust..???
Piisab juba suht väikesest kogusest jahutusvedelikust (mida silmaga ei näe) et pidurid/sidurid üle pundkuksid.
Trahvo - hüdromuhv kasti eesotsas; libiseb alguses vaikselt sõites läbi kuid suure hooga peab ära lukustama ennast. Maanteel 100ga sõites ja gaasi andes ei tohi olla automaadilikku tuuri tõusmist ja libisemist vaid peab peaaegu nagu manuaalkast käituma.
Postitused: 37
Teemad: 8
Liitus: Jul 2008
Maine:
0
Tere,
no nii siis. kellele huvi pakub..
käisin eile Silberis diagnoostika + adaptsioon = 1700.- Tulemus: 80% et hüdromuhv (lukusti ei tööta korrektselt, pinge korras) korrast väljas. Ja 20% et hüdroplokk on pees. Silberi soovitus: esmaselt vahetada hüdromuhv ca 15K kui ei aita siis hüdroplokk ca 13K. kokku siis 30K
Minu plaanid: lasen Silberis "rasedustesti" ära teha. Siis selge, kas radikas on pees või ei ole. Kui ei siis hakan otsima kus hüdromuhvi saab remontida.
On kellelgi head/konstruktiivsed mõted/soovitused?
R129 - sul oli 100% õigus asjades. Oskad midagi soovitada?
Tänud kõigile ette!
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Hm selle vastu aitab võibolla üks asi (kui muhv liiga kulunud pole): Kasti pesemine spetsiaalse ainega ja "tehnoloogiaga".
Eestis seda praegu pole. Saksamaal on asi juba suht levinud. Plaanisin ise seda riistapuud osta, aga muud kulud on praegu veits liiga suured seoses projektiautoga.
Kahjuks peavad eestlased 4000 (selline hind ilmselt kujuneks) kroonist kasti pesu ilmselt liiga kalliks (arvestades praegust maj seisu ka). Kuigi selle raha eest käib protsessis ka kasti õli vahetus (liitri hind ca 200 krooni * x ca 7-8 liitrit). Ning pesu tulemusena eemaldatakse kogu süsteemist emulsioon ning 97 % vanast õlist ning loomulikult kogu muu ollus samuti mis ajapikku ketaste ning vaheseibide kulumisest tekkinud.
Aga kui foorumis/klubi on vähemalt ca 10 inimest kes oma 722.6 (5 käiguline automaat) ära tahaks pesta siis võiks täitsa mõelda (noh et saaks enamus kulusid tagasi). Igatahes kui lugesin kümnete saksa taksojuhtide kommentaare asjale, kus xxx tuhat km läbinud lõhkuv kast peale pesu nagu uueks muutus, siis AINULT SUPER sõnad sellele tööle. Saksas juba esindused "soovitavad" kliendile, et laske kasti pesta, on kokkuvõttes odavam. Seal oli hind vist ca
Kogu selle asja väljamõtleja soovitab 120 000 km järel pesu teha ja siis iga 60 000 km järel hakatagi pesema. Siis pidi kast TÕESTI eluaegne olema. Selle vältimiseks (et kastid kauem kestaksid) plaanib MB tulevikus spetsiaalse filtri kastile lisaga mis analoogselt õlifiltriga peent ollust välja filtreerib.
Tõesti kui muhv on seest juba liiga ära kulunud siis enam ei aita, kuid sellisele poolpidusele asjale pidi see nagu rusikas silma auku olema.
Aga nagu öeldud kui rahval huvi on, siis võiks muretseda, ja klubilistelt küsiks muidugi väiksemat hinda (mingi kate ilmselt ikkagi jääks külge).
Postitused: 37
Teemad: 8
Liitus: Jul 2008
Maine:
0
To: R129.
No.. jah.. 4000.- parem kui 6000.- (hüdromuhvi remont). Oleksin isegi nõus 4000.- maksma kui sa veel sinna saaksid ära mahudada ka kas muhv on liiga kulunud või mitte. Muidu viska 4000.- kah õhku.
Tuli üks asi meelde. Et kui esmaselt lahti võtsime ja õli maha kallasime oli küll kohati kiht sellist tumedamat värvi (tumehall) nagu pasta möksi. Ja kui vanemat hüdroploki kasutasime, siis peale selle mahavõtmis kasti põhjas oli mingi valge plöga. Arvasime, et õli peksis seda plöga vana plokist välja. Seega, kui ma nüüd laseksin "rasedus testi" teha, siis võimalik, et näitabki, et on "rase". Samas ei pruugi olla ju.. vana ploki plöga. Oleks olnud muidugi tark tegu peale seda õli äravahetada aga ei.
Kokkuvõteks:
1. sinu pakutud kasti pesu (kui see sobib).
2. vajadusel "rasedus test"
Küsisin Silberist, et kas nad ka teevad kastipesu.. ütlesid, et teevad.. aga missugust ei tea (mina ei tea). Ei ole vist päris see millest sina R129 räägid.
Ok, ootan su kommentaare.
NB! Mul üldse selline tunne, et ka vibra tegelikult tekkis kr..ma, et kast oli lihtsalt plöga täis...
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Praeg on võimalik Eestis kasti pesu niimoodi teha, et kogu ssüsteem võetakse maha (kast, muhv jne). Vaja kindlasti lahti võtta ja konkreetselt asi oma käte vahel ära puhastada.
Kui Silber räägib seda juttu, et me paneme uue õli sisse, siis sõitad veidike ja siis laseme õli välja ja nii kasvõi X korda ei aita. Esiteks läheb suure õlikoguse tõttu asi kallimaks, teiseks (mis peamine) seda jahutusvedelikku niimoodi eemaldada ei saa. Põhjus lihtne - tosool ei lahustu õlis (vt pilt - mõlemas on samapalju tosooli sees, kuid vasakpoolses on ka pesuaine). Ehk võib vana õli välja lasta ja uue sisse pumbata, kuid tosool jääb ikkagi kuhugi niiöelda pidama. Selleks ongi vaja spets pesuainet kasutada mis tosooli ära seob ja välja pumpamine peab toimuma niiöelda hooga (kasti enda pumpa abil), mitte ühest otsast uut õli lihtlabaselt sisse surudes.
Õige ja korralik pesu näeb selline välja kus väikene aparaat kasti ja kogu süsteemi külge ühendatakse. Pannakse pesuaine sisse ja siis sõidab auto kohapeal rattad õhus mingi aeg. Edasi lastakse õli ühest otsast välja nii et auto ise (kastis olev pump) pumpab. Seejärel mingi kogus uut õli sisse - ja protseduuri korratakse. Lõpuks täiesti uus õli sisse. Loomulikult saab seda "välitda" ja kasti ja kogu süsteemi koos radikaga manuaalselt läbi pesta, aga see kestab ikka hulgema aja. Ning kui kast niiöelda käte vahel ära puhastada siis üks nõrk koht on ikkagi - hüdromuhv. See ei käi nimelt lahti. MB on küll vanade muhvide jaoks spets riist olemas mille paneb akudrelli otsa ja siisöelda annab sellega muhvi sees olevaid osi pöörlema saada (uutematel ei tea). Kuid uutamatel muhvidel on sisse pandud vedelikku raske kätte saada ja seetõttu ma ei kujuta ette mitu korda seda protseduuri tegema peaks, et ta puhtaks saaks.
Kuid kui teha nii nagu ma enne kirjeldasin - siis on muhvi puhastamise võime tunduvalt parem, sest kasti pump ise lööb õli koos pesuainega muhvi ühest otsast (tegelikult mööda võlli) sisse ja teisest (samuti võll) välja. Kogu jama uhutakse kaasa.
Ma ei tea kui puru sul see muhv juba on. Võimalik (saksast sõidukijuhtide kommentaare lugedes sai ka väga hullus korras asjad töökorda) et pesu aitab. Pesu soovitati just kasti lukustuse mittetoimimise tõttu. Samas näiteks kui 1->2 vahetus on löögiga siis on hoopis vabajooksusidur katki ja loomulikult ei aita siis paljas pesu enam midagi.
Selle radika soovitan välja vahetada ikkagi. B varuosa (Valeo omaa ei tohiks võtta, sest MB originaalid olid sama masti) kõlbab väga hästi Nisseni oma.
Selge on aga see, et kui sa selle autoga edasi sõitad siis tuleb sul kindlapeale uus hüdromuhv osta, või siis taasta saasta programmi abil lasta ta lahti lõigata ja remontida.
PS vibratsioon viitab just hüdromuhvi lukustuse mittetoimimisele (läbilibisemisele)
öl.bmp (Suurus: 369.26 KB / Tõmbamised: 30)
Postitused: 37
Teemad: 8
Liitus: Jul 2008
Maine:
0
Ok. Silber ei rääkinud kuidas ja mitu korda ta asja peseb.
Mida sa siis pakkud?
Radikas vahetada + uus hüdromuhv + kasti pesu? Ehk ideaalis 3500.- + 15000.- + 4000.- = 22500.-
Või..?? radikas + rem.muhv + kasti pesu = 3500 + 6000 + 4000 = 13500.-
Saan ma õieti aru?
Küsimus ka selles kui võrd võrreldav on uus ja remonditud muhvid? Sest samas ju mõni remonditud asi võib ettem olla kui uus. Seoses sellega tekib järgmine küsimus, et on meil Eestis mõned tegijad sellel alal? Kahte venda ma tean (sh. soovitati) - üks on Ilmar Märjamaalt (Imre soovitas) ja teine on Heigo Tallinnast (Silberis soovitati).
Oskad sa veel kedagi soovitada? Ja kuidas SINUGA lood on? Paistab, et asjalik vend oled.. (: Äkki oleks mõtekas juba kokku saada, rääkida, proovid oma kääega sõita jne?
NB! Autod ei raatsiks veel mahamüüa..
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Kõigepealt ma ei sõidaks selle autoga niikaua kuni asi mingigi lahenduse saanud. Kui vähegi võimalik siis laena kellegilt autot või sõida bussiga või käi jala. TÕSISELT, oleneb millal sul see asi pihta hakkas ja kaua tega juba retsinud oled - heal juhul võib veel asja saada (ei garanteeri muidugi).
Ma ise ei asu praegu Eestis vaid aprilli viimasel päeval puudutavad mu jalad alles kodumaad. Nii, et seejärel saaksin nõu ja jõuga võibolla abiks olla.
Otsin ka endale praegu garaaži ning üks koht on leitud Rakvere lähedal (kuna ise seal pärit). Pole veel otsustanud kas ostan selle süsteemi või mitte (20 kilo ikkagi koos kõigi MB otsikutega).
See hüdromuhvi remontimine - jah Eigo on neid teinud, aga see on ikka selline taasta saasta ettevõtmine. Lõigab treipingiga lahti ja seejärel keevitab kokku. Mingist tasakaalustamisest pole juttugi minuteada. Samas pole kuulnud et muidugi kast vibratsiooni tõttu õhtale oleks lennanud või et vibratsiooni üldse tunda oleks olnud - aga hea ta kindlasti ei ole ja seetõttu prooviks ikka vana muhviga veel niikaua kuni asja saab.
Mina soovitan kõigepealt radika ära vahetada (Nisseni omad on OK ja võibolla odavam kui originaal) ja seejärel prooviks kasti pesta. Isegi kui seeläbi asi ei õnnestu (muhv on juba liiga kulunud) on sul ikkagi korras ja puhas kast + korras radikas. Ainukese asjana jääb siis muhvi kallale minna. Isegi seda õli saad uuesti kasutada sest ta on puhas. Nii et see oleks minu nõuanne sulle.
Postitused: 352
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Kas Sa oled mingi pädeva kastiremontijaga ka konsulteerinud? (no offence R129)
Lukustuv hüdromuhv(elektroonsed kastid) tekitab jõnksutamist, mitte vibrat.
Märjamaa kastiremontija pakkus - 6k. eek-i, muhv lõigatakse lahti, vahetatakse kettad, balanseeritakse, kokku. Tehakse väljaspool Eestit e. kvaliteetselt+garantii antakse ka(ei mäleta, kui pikk, aga oli pikk).
Mis veakoodid kastil on?
Omal u. aastane hoolduspoole kogemus ühelt teiselt margilt, kuid kastitootja sama, mis MB-ZF?
Neil uuematel kastidel ei lähe läbilibisemise puhul viimane käik sisse-pöörded kõrgemad maantee kiirustel.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
martiini Kirjutas:Kas Sa oled mingi pädeva kastiremontijaga ka konsulteerinud? (no offence R129)
Lukustuv hüdromuhv(elektroonsed kastid) tekitab jõnksutamist, mitte vibrat.
Märjamaa kastiremontija pakkus - 6k. eek-i, muhv lõigatakse lahti, vahetatakse kettad, balanseeritakse, kokku. Tehakse väljaspool Eestit e. kvaliteetselt+garantii antakse ka(ei mäleta, kui pikk, aga oli pikk).
Mis veakoodid kastil on?
Omal u. aastane hoolduspoole kogemus ühelt teiselt margilt, kuid kastitootja sama, mis MB-ZF?
Neil uuematel kastidel ei lähe läbilibisemise puhul viimane käik sisse-pöörded kõrgemad maantee kiirustel. Nii ta paraku on, et ma tõesti pole spetsialist. Elust ainult 3-4 korda kasti lahti kiskunud. Seetõttu martiini soovitus asjalik. Kuid ikkagi - ei soovita autoga sõita sest äkki saab ka muudmoodi korda kui muhvi lahti lõigates.
Sõbral oli räpselt sama auto mis sul ja analoogsed sümpomid. Käiku vahetusel tekkis imelik vibra (nagu kardaani tugilaager oleks läbi olnud) - rasedustest kinnitas kahtlusi - RASE raibe.
Postitused: 33
Teemad: 6
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
R129 Kirjutas:Samas näiteks kui 1->2 vahetus on löögiga siis on hoopis vabajooksusidur katki ja loomulikult ei aita siis paljas pesu enam midagi. Omal just sama mure, et esimeselt teisele vahetab löögiga, W seades vahetab ilusti, samas kui seisult(vaikselt sõites) järsult startida(kiirendada) on sealgi lööki tunda. Ega ei oska umbkaudset hinda vabajookusiduri probleemile öelda? Rasedustest ja õlivahetus uuel kuul plaanis, et siis teaks kõiksugu üllatustega arvestada.
Postitused: 639
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
15
Ebakorrektselt lukustuv hüdrotrafo lukusti teeb 100% vibra. Olen neid kaste küll ja küll oma tagumiku all tundnud. Või väita: teienkord on selline tunne, et tee on õrnalt treppis .Vaadake oma tahokat. Kas ei ole märki selle kõikumisest ca 100 km/h sõites. Kui sõita korras kastiga ja vaadelda trahfo läbilibisemist, siis tegelikult trafot libistataksegi pidevalt ca 10% läbi. Ilmselt kasti insenärid nägid asjas mootori väntvõlli ebaühtlase pöörlemise leevendamise võimalust. Mida võimsama mootoriga masin, seda rutem ja konkreetsemalt kast trafot lukustab.(et teda kaitsta). Kui aga kasti probleemid on seotud temterauurist( külmast ei tee ja soojast teeb,,,, või vastupidi) siis on olnud 90% kastil jahutusvedeliku probleem või selle tagajärg.
1. Tee kindlasti GLÜCO test silberis ära.Siis saad teada, kas on vaja uut radiaatorit.
2. Kasti läbi pesu hetkel eestima võimaluste piires :-D + radikas, kui esimene punkt seda nõuab.
3. Kui see ka ei aidanud, siis mõtleme midagi välja.
|