Postitused: 167
Teemad: 53
Liitus: Apr 2007
Maine:
0
15-03-2009, 09:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-03-2009, 11:16 PM ja muutjaks oli urraa.)
82 aasta automaat 280SE w126 hoiab sooja mootoriga pöördeid jube madalal (D ja P mõlemad 490 ja alla veel) ning sureb siis välja.
Hiljuti vahetatud küünlad ja õli. Õhulugejat on reguleeritud vms 1 kuu tagasi.
Hull toore hais käib ka üle pea.
Kiirendades puterdab. Bensupumba hääl on ka suht vali. Sügisel küll öeldi et see on ok.
Postitused: 108
Teemad: 9
Liitus: Jul 2008
Maine:
0
Pihustid ei või umbes olla?
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Juhtrõhuregulaator on suurima tõenäosusega Su kurjajuur
Postitused: 143
Teemad: 25
Liitus: Dec 2008
Maine:
1
Hmm kas vaakum voolikutes ei või asi olla?tean et ühel isendil oli selline jama olnud, et hoidis pöördeid madalal ja suri ära, see võib olla jube mikroauk ja ongi pees........
Võin väga vabalt eksida.....pead ei anna
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
sellel mootoril pole õhukoguse lugejat - tegelt see junn on tavaline solenoid õhuklapp.
Õhukoguse lugeja on uuematel autodel õhufiltri ja sisselaske vahel, mis mõõdab siseneva õhu kogust, isegi temperatuuri. Sinu junn aga annab õhku peale tühikäigul töötades, kuna K-Jetronic on nõnda ehitatud, et tühikäigul mujalt õhku ei saa. Kui see solenoidklapp tiba väsinud on, või sul annab ka seda kruviga kruttida, siis tõenäoliselt ei saa ta piisavalt õhku peale ja ei toimi.