Postitused: 56
Teemad: 2
Liitus: Oct 2007
Postitused: 932
Teemad: 20
Liitus: Sep 2006
Maine:
9
See nö. interface on väljanägemiselt justkui mingi väike helivõimendi- kaabel sisse(nagu arvuti kuvari oma, sisend), teisel pool kaabel välja, sissellülitamis nupp ja kolm indikaator tulukest vastavate toimingute jaoks, et kõik sujuks.
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
carsoft on 1 viletsamaid. see "vahekarp" ei ole interface vaid multiplex. mersul tuleks kasutada ikka sds'i.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Ju siis asi lihtsalt kasutamises. Umbkaudu nagu linux vs windows.
Meil lihtsalt küürakas tehti carsoftiga korda, kõik soft kirjutati üle jne.
Ka ainuke asi, mis seda autot diagnostis. Muidugi esinduses on õigem tehnika, aga noh, talupoeg nagu ma olen, ei jõua üle auto turuhinna remonti teha. Seega sai praktiliselt "niisama" auto korda just sellesama programmiga.
Interface - no ma ise elektriga nii sina peal pole, aga see, kes mul seda elektriasja teeb/tegi, ütles, et see on interface.
Star`i tahtsin mingi aeg osta. 10k kanti oli ca aasta tagasi hind koos softiuuendustega. Aga siis läksin VEMSi teed.
Postitused: 2
Teemad: 0
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
08-02-2009, 02:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-02-2009, 03:04 PM ja muutjaks oli kivialune.)
Carsoftile on nii interface, kui kallim multiplexer.
Pole kumbagi ise kasutanud, kuid natuke tarkust ehk oskan jagada.
Näiteks 38 pin connectori puhul on ajud (abs. mootor airbag jne) jaotatud oma 20 erineva otsa vahel. Multiplexer teebki seda tööd, et lülitab sind õigele otsale.
Kui üldiselt rääkida, siis lahendusena töötab ümberlülitamine kõige paremini, kas releedega või käsitsi lülitustega.