Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w126 ja w124 differentsiaalide sobivus
#1
Tere, w126-l differ kutu. Ülekanne on 3.27 ja kuskilt saada ei ole õige ülekandega teist difrit. Kas on võimalik et sinna sobib w124 sama ülekandega(3.27) differentsiaal? Tean et w124 on poolteljed nõksa lühemad, aga kas sinna külge 126 poolteljed istuvad ja kas difri korpustel on mingid erinevad kinnitused kah (augud, kuju) või on välimuselt sama kõik ja erinevus aind pooltelgedest. Lammutusest öeldi et muud vahet ei ole. On see tõsi?

Aitäh
Vasta
#2
Korpused on erinevad, W124`l on vähemalt kardaanipoolses otsas 1 kinnitus, W126`l 2tk

Diferentsiaal ise küll vahetatav, kuid korpuse peaksid samaks jätma, teo ja taldriku lööd ringi.

Edit: Mis sul juhtus difriga?
Vasta
#3
kui õieti mäletan siis 123 differ läks 126-le alla, aga seda ülekannet ma ei tea kas see õige
Vasta
#4
No ei oskagi tegelikult öelda kas ta nüüd päris surnud onIcon_neutral. Kirjeldan võimalikult täpselt: Undamine kuskil 80-90 km/h, vabahooga väiksel kiirusel sõita kostub kahinat/raginat aga seda aind külmalt sõites, 20-0km/h vabahooga aeglustades kostub vahel ühtlast häält (tõkk, tõkk, tõkk). kui auto juba palju sõitnud siis jääb hääl väiksemaks aga kuulda ikkagi, järsult keerates ja samal ajal gaasi andes kostub selline suurem pauk. Gardaanist käega keerates on loks kah liialt suur. See viitab ka sellele et P pealt R käik panna siis kostub kah selline lõtku hääl. Kui tagumisest rattast autot kõvasti raputama hakata siis kostub kah suhteliselt suurt loksumis või paukumis häält. kardaani tugilaager on vahetatud, pooltelje kummid on terved. Differ minu käes kuivaks pole jäänud. Kuna pole veel vana alt ära võtnud ei oskagi mingisugust diagnoosi panna Smile
Vasta
#5
Raske nii öelda jah, kas asi on difris või milleski muus.
Seal sees satelliitide all on plastist taldrikud, mis kipuvad juppeks minema, pärast kõik differ seest puru täis. Hambumus võib paigast minna.
Mul üks differ miskipärast paukus ka vahel "driftides", seal olid ka need plast taldrikud juppeks.
Vasta
#6
hents99 Kirjutas:Korpused on erinevad, W124`l on vähemalt kardaanipoolses otsas 1 kinnitus, W126`l 2tk

Diferentsiaal ise küll vahetatav, kuid korpuse peaksid samaks jätma, teo ja taldriku lööd ringi.

Edit: Mis sul juhtus difriga?

Oled kindel, et sisu on vahetetav, kas keegi on vahetanud ka? Siis peaks tigu ja taldrik W123-le ka sobima.
Vasta
#7
Taldrik oli 123 koodi algusega.
Mina vaatasin W126 vabadifrit. Ja see läheb põhimõtteliselt pythoni EVO alla.
Aga W126 V8 differ on juba teine teema ilmselt, suurem.



V126 Kirjutas:
hents99 Kirjutas:Korpused on erinevad, W124`l on vähemalt kardaanipoolses otsas 1 kinnitus, W126`l 2tk

Diferentsiaal ise küll vahetatav, kuid korpuse peaksid samaks jätma, teo ja taldriku lööd ringi.

Edit: Mis sul juhtus difriga?

Oled kindel, et sisu on vahetetav, kas keegi on vahetanud ka? Siis peaks tigu ja taldrik W123-le ka sobima.
Vasta
#8
Unustasin öelda et tegu ongi V8 mootor autoga (380se)
Vasta
#9
Leidsin netist - Saksas ametlik Mercedes-Benz varuosade firma (kust meie klubi liige ka alla peaks saama) :3,46, EZ: 1988, 151621 km, SN: AG10000943 HIND: 828 €
Vasta
#10
Sinna sobib ka 3,8 (84 a-85/07 a) ja ka 5,0 (...-85/07) diffrid...
See su praegune on neist kõige "mõttetum", kohaltvõtt küll tiba erksam, kuid mnt-l on pööre jube kõrge... Kui leiad ühe neist nimetatuist siis pööre langeb mnt kiiruse juures meeletult.

W123 2,8 ja w126 2,8 diffrid olid ainult samad mudelitel.


MA olen küll 99% kindel, kuid keegi 100% kindel on, võiks mind värskendada - w126 I ja II gen sillatala diffri kinnitus oli ju erinev? ja seeläbi ka diffri korpus?
Vasta
#11
Jah tõsi ta on 3.27l on maanteel nats kõrged pöörded, ja pakutud 3.47 teeks asja veel hullemaks. Niiet hea oleks kui kuskilt saaks sebida natukene kiirema ülekandega difri. Olen ise ka kuulnud et II gen omad ei sobi I gen-ile.
Vasta
#12
Minu 88a. 300SE diffril on 124 koodiga see suur hammasratas.
Vasta
#13
hents99 Kirjutas:Edit: Mis sul juhtus difriga?

Ise just lahendasin pmst sellise probleemi.

Üks päev ammu....Lihtsalt lambist Sauel keeramise ja gaasiga võttis hetkeks diffri täiesti kinni hetkeks (keset ristmiku) ja siis taas liikus,see ilge kolakas käis ka.Siis ma sõidsin kaks päeva veel ja siis hommikul panin käigu sisse hoidsin pidurit all, käis mõnus kolks ja lõi diffri korpusest suure tüki välja(pool sisu jookis välja).Arvatavasti selle pärast et pooltelje diffri poolne kinnitus splint tuli küljest ära(lahti võttes oli ühe pooltelje splint diffri põhjas ja kõver)
Käis siis kogu möllu vahelt läbi ehk....
Mina vahetasin diffri ära ja kõik on korras.
Vasta
#14
Seda kolksu võib teha jah kurvis pehme vedrustusega. Ma ise sõidan ilma splintideta. Tavakasutuses on splindid kohustuslikud !
Vasta
#15
hmmm...ma ei saa päris täpselt aru mis splindid? Icon_redface Kas need mis pooltelge kinni hoiavad et nad ei loksuks edasi tagasi?
Vasta
#16
jap need hoiavad kinni pooltegesid diffris sees.Mul alguses hakkas ka kolksuma igat pidi....otsi uus differnja vaheta ära....

Mina vahetasin ja saan jälle mõnusalt enda S-iga sõitaThumbsup
Vasta
#17
Nojah, eks ma võtan täna kaane maha ja uurin mis seal sees on Smile õli oli igatahes metalliosadega pooleks Sad
Vasta
#18
Nende splintide mõte polegi nii väga hoida pooltelgi kinni, vaid pooltelg hoiab satelliite kinni, muidu satelliidid käivad edasi-tagasi piki pooltelje nuuti.
Splint hoiab sateliiti vasta korpust ja ei lase satelliidil risti minna korpuse pesa pinna suhtes.
Vasta
#19
Nonii, sai täna kaas kiiruga maha võetud ja kiirelt sisse kiigatud. Pilt ei olnud kõige hullem, pealt vaadates ei saa küll seisukorra kohta midagi öelda aga nägin järgmist: satelliitide kahvli vahel on üks võll mille otstes on mingisusgused pisemad hammasrattar. See võll loksub seal päris räigelt pesas ja augud olid päris suured. Loogika järgi mõtlesin et see sama asi äkki põhjustabki kõiki neid undamisi ja kolinaid sest kui see võll seal loksub siis ju hambumus ja kõik muu tähtis igatpidi kõver ja vale :S ei tea nüüd mida edasi teha, kas saan abi mõne treiali käest või pean ikka vägisi mingi doonor diffri otsima Sad
Vasta
#20
Tootsil juhtus midagi sarnast. Tal vist jäid satikad võlli peale kinni, no suht sama asi.

Korpusesse ehk puksid sisse treida ja tööpinnad õigesse mõõtu.

Kallid kaasvõitlejad, vahetage tihedamini õli!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Probleem W126 420SEL mootoriga Hunt 3 411 02-01-2024, 01:50 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W126 pliidinuppude pirnid, temperatuurirullide kleepsud MeelisN 2 590 26-02-2023, 10:18 AM
Viimane postitus: Karl
  W126 SE madaldus/ koobaste rullimine Akohin 6 1,569 29-04-2022, 04:51 PM
Viimane postitus: MAV
  W126 280 SE AnarJaanus 0 620 12-01-2022, 07:27 PM
Viimane postitus: AnarJaanus
  W126 500 gen1 kJet lambdasond (hapnikuandur, lambda-andur) dinowalk 31 3,716 27-12-2021, 10:56 PM
Viimane postitus: kaupo51
  W126 esitiivad brunosacco 2 1,139 20-08-2021, 01:02 PM
Viimane postitus: brunosacco
  W126 Juhipoolse ukse lukustussüsteemi eemaldamine helitehnik 1 723 06-07-2021, 11:56 AM
Viimane postitus: v6sa
  W126 kliima lisamine Akohin 7 2,852 03-02-2021, 10:00 AM
Viimane postitus: v6sa
  Amortide sobivus. Harrikald 3 3,168 02-07-2018, 07:54 PM
Viimane postitus: Harrikald
  w126 1990a katuseluuk ei tööta MasterEgO 9 6,751 06-06-2018, 10:56 PM
Viimane postitus: Rolz



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne