Postitused: 164
Teemad: 13
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
Peaks olema suht pommikindel isend nagu 124 ikka. 100 kW viitaks küll 24-klapilisele vabalthingavale mootorile aga seda hakati panema alles miski 1993 keskel (auto on 1992?). Turbodiisel oli 108 kW...
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Kuidas sa pildi järgi turbodiisli ära tunned?
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 164
Teemad: 13
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
Minu auto 100 kW vabalthingav aga ribid esitiivas ikka olemas...
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Joonas Kirjutas:Karl Kirjutas:Kuidas sa pildi järgi turbodiisli ära tunned?
minu teadmist mööda peaks turbodiislile vihjama see, et tal on paremal esitiivas need õhuvõtuavad nagu antud pildilgi.
Seda arvamust ootasingi.Ma olen ka koguaeg teadnud,et ribid viitavad turbole....... Tuleb välja,et see nii ei ole,nagu hiljuti selgus.
Kuid auto kohta:kena sisu,lisasi võiks rohkem olla (püsikiirushoidja ja kliima ntx.) ja uuema tüübi välimus võiks kahh olla selle raha eest.Aga nohh,palju asju võiks......
illy:
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 164
Teemad: 13
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
Samas 1992 ei olnud veel seda 606.910 mootorit ja vanema tüübi vabalthingav oli miski 83 või 89 kW, turbodiisel 108 kW. Tegelikult vahet pole - olgu ta see või teine, osta kannatab ikka. Kui tsiteerida hr v6sa, siis kolmene diisel on ilmselt "piisav" antud kaubalifti liigutamiseks...
... nii turboga kui turbota :biggrin:
Postitused: 198
Teemad: 20
Liitus: Jan 2006
Maine:
1
kuid kui suur vahe on turbo ja non turbo vahel ning mis nende kütekulud on
----------------------------------------------------
Lesven OÜ Mercedes-Benz autode remont , hooldus ja diagnostika Suur-Sõjamäe 30f Tallinn 39-€/h.
www.lesven.ee
5232198