28-01-2009, 06:24 PM
Stage 1!
Tosool ja kastiõli jooksid kokku, väidetavalt tüüp viga.
Lahendus : vahetati Radiaator, osad torud ja tehti kastipesu.
Lahendus kestis ca. 7 päeva siis ei vahetanud enam sooja õliga käike
(töö teostas Mustakivi auto)
Stage 2!
Masin läks treileripeal märjamaale Kõutsi juurde (Kuna siin foorumis kiidetakse kui ainus koht eestis kuhu üldse viia saab!)
Viga: kuna kast oli kehvasti pestud siis olid leotunud ketaste katted lahti ja läbi oli ka mingi turbiin.
Vahetati kettad ja turbiin käis saksas remondis.
Lahendus kestis ca 8 päeva.
Stage 3!
Jälle läks kast lolliks ning vahest ei vahetanud 4 sisse ja foori tagant ei saanud ka minema kuna iga 2 katse mõtles käiku sisse ca 10-30 sec!
Vead: Kasti õlipumba mingi tihend/laager läbi ja tänu sellele viskas kogu üli kastist välja!
Lahendus: läks uus õlipump kuna millegipärast ei saanud tihendit vahetatud või mis iganes mureks ka oli.
Lahendus kestis 40 km. Märjamaal õhtul autosse istudes tundsin kül kui kohalt liikusin väikest nõksu aga eeldasin, et see juhus! Tallinna äärde jõudes 50 alas ei saanud enam peale esimeselt ristilt liikuma hakkamist ühtegi käiku sisse. Mitte miski peale Parking ei reageerinud!
Stage 4!
Auto uuesti kõutsi juures ja mingil põhjusel oli karsti õlipumba kettal hambad ära lõhkunud.
Kõuts arvas, et äkki on see sama turbiin kehva mida sakslased remontisid.
Turbiini nõue pidavat olema vibreerimisel mingi 0.7 ja peale testimist tuli vällja , et antud turbiinil oli see 0.4 seega 5+!
Lahendus: Siiani teadmatu, Kõutsil ka ideed otsad :S
Keegi siit oskab pakkuda? igasugune idee teretulnud kuna kurvasilmne Mercedes-Benz teeb hetkel oma omanikku ka väga kurvaks!
Tosool ja kastiõli jooksid kokku, väidetavalt tüüp viga.
Lahendus : vahetati Radiaator, osad torud ja tehti kastipesu.
Lahendus kestis ca. 7 päeva siis ei vahetanud enam sooja õliga käike
(töö teostas Mustakivi auto)
Stage 2!
Masin läks treileripeal märjamaale Kõutsi juurde (Kuna siin foorumis kiidetakse kui ainus koht eestis kuhu üldse viia saab!)
Viga: kuna kast oli kehvasti pestud siis olid leotunud ketaste katted lahti ja läbi oli ka mingi turbiin.
Vahetati kettad ja turbiin käis saksas remondis.
Lahendus kestis ca 8 päeva.
Stage 3!
Jälle läks kast lolliks ning vahest ei vahetanud 4 sisse ja foori tagant ei saanud ka minema kuna iga 2 katse mõtles käiku sisse ca 10-30 sec!
Vead: Kasti õlipumba mingi tihend/laager läbi ja tänu sellele viskas kogu üli kastist välja!
Lahendus: läks uus õlipump kuna millegipärast ei saanud tihendit vahetatud või mis iganes mureks ka oli.
Lahendus kestis 40 km. Märjamaal õhtul autosse istudes tundsin kül kui kohalt liikusin väikest nõksu aga eeldasin, et see juhus! Tallinna äärde jõudes 50 alas ei saanud enam peale esimeselt ristilt liikuma hakkamist ühtegi käiku sisse. Mitte miski peale Parking ei reageerinud!
Stage 4!
Auto uuesti kõutsi juures ja mingil põhjusel oli karsti õlipumba kettal hambad ära lõhkunud.
Kõuts arvas, et äkki on see sama turbiin kehva mida sakslased remontisid.
Turbiini nõue pidavat olema vibreerimisel mingi 0.7 ja peale testimist tuli vällja , et antud turbiinil oli see 0.4 seega 5+!
Lahendus: Siiani teadmatu, Kõutsil ka ideed otsad :S
Keegi siit oskab pakkuda? igasugune idee teretulnud kuna kurvasilmne Mercedes-Benz teeb hetkel oma omanikku ka väga kurvaks!