Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
rihm katki
#21
ei tea kas selline oigamine ja undamine kapoti alt võib ka rihmapinguti süü olla. mul kutsikal on selline häda kui gaasi vajutad siis kostab kapoti alt nagu oigaks või undaks keegi seal.tegemist siis mb 190d.tänan ette kui keegi oskab miskit tarka öelda
Vasta
#22
rihmapinguti ju ka vahetatud.igaljuhul asi nii,et kui annan gaasi ja koormus taga siis rihm ei jõua niikiiresti ringi käia kui vaja.külmamootoriga tühikäigul ei vilista ja kui gaasianda siis viiliseb.soojamootoriga asi vastupidi.midagi takkistab rihmaliikumist aga huvitav mis???eelmise rihmaga polnud mingitjama niikaua kuni ta kestis.
Vasta
#23
Vaata igaks juhuks korra üle veel, kas ikk jookseb nii nagu pildil näidatud.
Genekale annab rihma panna kahte moodi ja tulemuseks ongi vilin kohe kui pööret anda. Omal oli kunagi sama jama.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#24
to Laur

mis mõttes seda rihma sinna genekale kahte moodi saab panna? Kuidas sul see asi seal siis oli? rihm läheb ju nagu geneka rulliku alt vasakult küljelt piltlikult..... et kuidas siis veel.....?

Tänud....
Vasta
#25
kui "õieti" mäletan siis sedamoodi vist ulatas ka peale ja vilises.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#26
OK, tänud Confusedmile:

Rihm peaks ikkagi selle originaalskeemi järgi olema, aga lähen võtan ikkagi korra täitsa maha ja panen kõik uuesti, eks siis õhtul paistab, mis sai!
Vasta
#27
oligi mul rihm valesti peal!oh milline häbi mulle!!!nagu skeemilt näha siis vale variandi puhul käib väntvõlli rullik tühja ja sellest ka see vile.

SUURED TÄNUD TEILE KELLEST ABI OLI!!!!!!
Vasta
#28
Markko Kirjutas:saab küll ise vahetada, enda autol läks ka pooleks pikkupidi oli ainult kolme soonega. Helistasin siis autoabisse seal öeldi et ei seda pole võimalik vahetada peab teenendusse minema. Siiski otsustasin ise vahetada ja koos garaazi sisse välja ajamisega võttis rihmavahetus aega 15 minutit.

Tere, endal ka MB 300 D (w124), ja rihm näib juba üsna räbal. Kui ise vahetama hakata mida silmas pidada (a la pingutamine jne.) ja mida tegelikult lahti kiskuda peab/võib, sest ruumi näib seal suht napilt olevat.

Hüva nõu eest Tänud

Jätkuks...autoosad annavad valikusse 3 rihmapikkust: 2080 mm-generaatorile, roolivõimule, 1015 mm-generaatorile ja 2145 mm genekale, roolivõimule ja kondile (konti pole seega langeb viimane vist kohe ära:tongueSmile, ise arvan, et esimene valik oleks õige aga...milline siis ikkagi. sry vbl väga asjatundmatu küsimus aga pärast tagasi ka viima ei taha/viitsi hakata. Samuti kas vahetada kohe ka rullik ja pingutusamort (üks vahetamine).
Vasta
#29
Lahti tuleb kiskuda:Ventilaatori koda, jääb ventika peale lahtiselt siis saad lahti keerata ventilaatori poldi, nüüd tuleb koda koos ventikaga ära.
Järgmiseks lased lahti pingutusvedru ülemise otsa ja saad rihma kätte.
Kontrollida tuleks kas pingutuse rull pöörleb ilusti ilma kõrinata ja ega ei loksu rull ise ja kogu rulli krempel ploki küljes, ning seda pisikest amorti, et kas liigub tihkelt, kui tühjad kohad vahel tuleks vahetada. Kui jätta vahetamata lõhub rihm vibraga ära roolivõimendi pumba kinnitused. Nyyd uus rihm õiti peale, asjad tagasi ja tuld!UZI
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  110cdi.... pihustipolt.... läks katki.... jansatrt 0 2,062 07-10-2014, 01:33 PM
Viimane postitus: jansatrt
  Nivoo katki Pets77 1 2,262 09-03-2008, 02:28 PM
Viimane postitus: Rolz
  Geneka rihm sassjass 3 3,063 05-03-2008, 11:17 PM
Viimane postitus: sassjass



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne