kas S350 TD 96a. roolivõimu,geneka ja vurri rihma vahetust ise ka saab teha v on vaja teeninduse abi?nimelt lõi rihmal tüki välja ja nüüd teeb seal imelikku häält.kas on tark sõita remondikohani või keerab see veel midagi hullemaks.
altsxxx Kirjutas:kas S350 TD 96a. roolivõimu,geneka ja vurri rihma vahetust ise ka saab teha v on vaja teeninduse abi?nimelt lõi rihmal tüki välja ja nüüd teeb seal imelikku häält.kas on tark sõita remondikohani või keerab see veel midagi hullemaks.
Mingi raketiteadus rihma vahetus just pole. Kui tegija oleks siis ei küsiks juilly:
Sõita võid vabalt, kui armatuuris kontroll lambid süttivad siis järelikult rihm lendas ja edasi sõita ei tohi.
Pingutus sellel mu teada automaatselt, vedruga.
Igaksjuhuks mitte eriti pöördesse ajada ja lühemat teed servisesse.
Veepump ka sama rihmapealt jahh.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
saab küll ise vahetada, enda autol läks ka pooleks pikkupidi oli ainult kolme soonega. Helistasin siis autoabisse seal öeldi et ei seda pole võimalik vahetada peab teenendusse minema. Siiski otsustasin ise vahetada ja koos garaazi sisse välja ajamisega võttis rihmavahetus aega 15 minutit.
saab küll valesti panna mingis asendis jääb pikaks, mingis asendis jääb selline nagu on ja nagu ei ole ka, joonistasid ennem ikka rihma asetuse paberile.
altsxxx Kirjutas:pildi järgi on kõik õige aga ikka viliseb.mis seal saab valesti panna kui rihm on ilusti soontes ja norm pingul täpselt nagu joonisel.mõstus otsas!!!
sama probla ees seisnud.tasub seda pingutit kontrollida oli samamoodi et kõik üles joonistatud ja rihm õieti peal aga ikka vilistab.imre kadakalt vahetas pinguti ära asi korras.
altsxxx Kirjutas:pildi järgi on kõik õige aga ikka viliseb.mis seal saab valesti panna kui rihm on ilusti soontes ja norm pingul täpselt nagu joonisel.mõstus otsas!!!
124 300D purunes uus rihm peale 20000km. Ja peale uue paigaldust vilises ka, uurimisel selgus et rihma pingutus laager oli läbi ja hoidis lausa viltu, sellest ka rihma purunemine ja vilin. Uus pingutus laagr külge ja vilin kadus.
asi võib küll selles olla aga ise mõtlen et äkki hoopis geneka laager teeb häält kuna rihma vahetuse aeg sai mootort ka pestud ja genekas sai hulga vett kaela.
Ise pakun ka ,et rihmapinguti.Enda 190-l tuli ka vilin külla ,ise ei osanud ka asjast midagi arvata,aga õnneks Imre mehed kogemata pöörasid vilinale tähelepanu ja mis tuli välja ,et rihmapinguti oli suhteliselt räbal.Nii,et tänud meestele