Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
124 coupe
#1
Tervist

Kas asjatundjamad võivad öelda milles probleem, kui 2.0 mootor 95 a võtab linnas kütust 18-20 liitrit 100-le ja miks mootor tühikäigul vahetevahel puterdab e. ei käi ühtlaselt?
Ise arvan et lamda andur on õhtal, kas keegi võib veel midagi lisada.

Tänud
Vasta
#2
Arvan küll- diagnostikasse tuleb minna ja vahetada vajaminevad osad, või teha vajaminevad reguleerimised. Foorumis arvamismängu mängides eriti hästi seda mootorit jooksma ei saa.Kahjuks.
Vasta
#3
Mul on hetkel peaaegu sama probleem, mootoriks aind 3.0 24 klappi. Kiirendades esimes käiguga(gaasi pedaal põhjas) puterdab alla 2000 pöörde siis võtab elu sisse, samuti on tühikäigul CO mitu korda suurem, laupäeval läheb auto diagnosti...
Vasta
#4
HotPapa kui diagnostis ära käid siis räägi mis viga oli.Nod
Mul sama jama.Angry
Vasta
#5
Mul oli ka see probleem. 2000 pöördest alates hakkas liikuma... Mootoriks vanem 3,0l-ne. Sai pandud sissepritse puhastajat vms, ei olnud abi... Vahetasin küünlajuhtmed ja küünlad, läks natuke paremaks... Ning nüüd töötab korralikult jälle. Probleem ilmnes tegelikult peale ühes automaattanklas tankimist ning hiljem tankisin ainult statis. Ei tea, mis võis selle probleemi lahenduseks täpselt olla...
Vasta
#6
MB300ce Kirjutas:HotPapa kui diagnostis ära käid siis räägi mis viga oli.Nod
Mul sama jama.Angry

Tulemus siis selline, et elekter, andurid, vaakumid kõik töötavad ideaalselt...tundub, et asi pritsepeas, proovin veel migit möga paaki panna ehk aitab.
Vasta
#7
Julgen ka pakkuda katalüsaatorit, sõelad lahti, kat. umbes ja nii ta puterdabki.
Vasta
#8
Renkju Kirjutas:Julgen ka pakkuda katalüsaatorit, sõelad lahti, kat. umbes ja nii ta puterdabki.

Enne kui kati alt minema hakkad peksma, lase üle kontrollida, kas kat on umbes või mitte!

Ühel autol tagusin kati tühjaks niisama, sest üks tark ütles,et selle viga on.
Enam nii loll pole. Mõõtmine peaks olema lihtne. eelmisel autol kontrolliti nii ,et pandi manomeeter lambda pesasse, mis on teatavasti enne katti. Ja auto käima. Kui manomeeter näitab rõhku on järelikult kat umbes ja ta ette tekib rõhk. Korras kat peab normaalselt hingama.
Vasta
#9
raix Kirjutas:
Renkju Kirjutas:Julgen ka pakkuda katalüsaatorit, sõelad lahti, kat. umbes ja nii ta puterdabki.

Enne kui kati alt minema hakkad peksma, lase üle kontrollida, kas kat on umbes või mitte!

Ühel autol tagusin kati tühjaks niisama, sest üks tark ütles,et selle viga on.
Enam nii loll pole. Mõõtmine peaks olema lihtne. eelmisel autol kontrolliti nii ,et pandi manomeeter lambda pesasse, mis on teatavasti enne katti. Ja auto käima. Kui manomeeter näitab rõhku on järelikult kat umbes ja ta ette tekib rõhk. Korras kat peab normaalselt hingama.

Jah, variant kaa...Egasma ei mõelnudki, et kohe nüüd minema peksta
Vasta
#10
HotPapa Kirjutas:
MB300ce Kirjutas:HotPapa kui diagnostis ära käid siis räägi mis viga oli.Nod
Mul sama jama.Angry

Tulemus siis selline, et elekter, andurid, vaakumid kõik töötavad ideaalselt...tundub, et asi pritsepeas, proovin veel migit möga paaki panna ehk aitab.

Kus sa diagnostikas käisid ning palju raha läks? Ma liiklen ka siinkandis.
Vasta
#11
Täna sõitsin tartust võrru. Mootor töötas ilusti aga linna jõudes tundsin, et hakkas puterdama kui pöörded madalamaks lasin. Parkisin masina ära ja kui uuesti käivitasin siis enam käima ei läinud.  
Eelmisel kuul oli mõned päevad sama jama aga kadus ise ära. Käima läks masin alles siis kui maha oli jahtunud. Pisut sõitmist ja jälle sama jama.
Kui kohapealt minema minna siis nagu poob kui gaasi anda. aga kui pöörded juba 2000 kanti siis kõik ok.

lõpuks ei läinud enam üldse käima.

Oskab keegi head nõu anda Eusa_eh

Kas on reaalne, et kat. on suht umbes ja soojenedes läheb täiesti umbeIcon_question
Vasta
#12
Nii sain oma vea teada.Icon_smile
Rootor vajas vahetust. nüüd liigub jälle nagu noor loom.Eusa_dance
Vasta
#13
Endal 300ce. Mul oli alles pea samasugune probleem. Nimelt hakkasin autot aeda ajama, kui tagurdades välja suri ning enam käima ei läinud. Sai siis natuke uuritud ja lõpuks küünlad, jagaja ja rootor vahetatud. Turtsus ennast liigsest kütusest tühjaks ja käima ta läkski.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  124 releed Egoolen 2 2,480 18-04-2016, 10:50 PM
Viimane postitus: Egoolen
  W124 320 Coupe spidomeetri tross ETT89 3 3,728 24-03-2016, 05:38 PM
Viimane postitus: ETT89
  Kuidas saada 124 katuseluuki paika? rroosna 17 9,942 17-11-2015, 03:18 PM
Viimane postitus: arturmalcik
  w124 E 320 Coupe käiguvahetus ETT89 3 3,812 03-11-2015, 05:17 AM
Viimane postitus: ETT89
  mure mb ce300 coupe 1989a mootoriga 132kw erx12 19 13,669 31-08-2013, 05:59 PM
Viimane postitus: erx12
  124 coupe kõik tuled armatuuris põlevad peavalu 7 6,821 10-03-2013, 08:18 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  Küsimus coupe kohta !!! Kristjan19 6 5,126 19-11-2012, 10:20 PM
Viimane postitus: berg
  W124 2.3i 97kw coupe, Armatuuri välitemperatuuri näitik nöbsu 4 4,582 07-10-2012, 09:27 AM
Viimane postitus: nöbsu
  W124 2.3i 97kw coupe, Esi ning tagumine Stanged nöbsu 5 4,326 04-10-2012, 03:58 PM
Viimane postitus: nöbsu
  W124 2.3i 97kw coupe, temperatuuri andurid nöbsu 0 1,878 03-10-2012, 06:04 PM
Viimane postitus: nöbsu



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne