Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vajan arvamusi !
#1
Kuidas 162 kw kolmesed mootorid ka vastu peavad, või on äkki mingeid tüüpvigu? On nagu plaan endale soetada selline.
Vasta
#2
Mul peab väga hästi vastu, juba 185kW`seks moditud, pähe saand mu käest nii, et vähe pole.
Edit: Ahjaa, E klass käib ka 3.0-24V kohta. Minu kogemused 3.2 mootoriga, aga eks nad suht samad ole. Üks siis uuema mootori juhtimisega (süüde+toide).

Tegelt on asi nii, et pea iga mootor peab suht hästi vastu kui õigel ajal õlisid ja filtreid vahetatakse. Kes vahetab 100k km`i tagant, kes aga 10k km`i vahelt, mina siis olen see viimane. Odavam on vahetada õli kui mootori detaile. Kel on alumiiniumist plokid ja kaasaaegsem tehnika PEAKSID vahetama ca 10k km´i tagant vähemalt mootoriõli.
Vasta
#3
hents99 Kirjutas:Mul peab väga hästi vastu, juba 185kW`seks moditud, pähe saand mu käest nii, et vähe pole.
Edit: Ahjaa, E klass käib ka 3.0-24V kohta. Minu kogemused 3.2 mootoriga, aga eks nad suht samad ole. Üks siis uuema mootori juhtimisega (süüde+toide).

Tegelt on asi nii, et pea iga mootor peab suht hästi vastu kui õigel ajal õlisid ja filtreid vahetatakse. Kes vahetab 100k km`i tagant, kes aga 10k km`i vahelt, mina siis olen see viimane. Odavam on vahetada õli kui mootori detaile. Kel on alumiiniumist plokid ja kaasaaegsem tehnika PEAKSID vahetama ca 10k km´i tagant vähemalt mootoriõli.
Tegid aju tuuningut, et 185 kw kätte said?
Vasta
#4
Jep, eelkõige enda oma.
Vasta
#5
selle mootori kõige suurem vaenlane on kõrge temperatuur ja sellest tulenevad jamad.
Vasta
#6
Aga millest kõrge temp tuleb? Mul näiteks on temp 80 kandis, seistes suvel kipub 88-ni minema ja 88-kraadi pealt käivian el. ventika(10 tolli), mis jälle tempi maha rahustab.

Piitsa andes läheb 90-ni maksimum, siis juba 2 venti järel.

Kas asi võib olla kondi radika asetusest tingitud?

Ma ise muidugi leidsin, et plokikaane tihendi vee avad on liialt väiksed, kanalid ise suht OK`d.
Mul teise mootoriga muidugi plaanid kogu(kaas+plokk) jahutussüsteemi up-grade`da.

Ralaki E`l pole kah tempiga probleeme.
Vasta
#7
kõigil tehaseseades mootoritel on probleeme. ja kui ka keegi on oma temperatuurid allapoole reguleerinud, siis paratamatult varasemad omanikud pole nii teinud. aga ega sealt midagi hullu ei juhtu. kui eelmine omanik pole teinud, siis vahetad kõik rullikud välja. kui õigel ajal jaole saad pole ka vaja kaant lihvida, piisab tihendi vahetamisest. plokikaane tihend läheb kõrgete temperatuuridega plastikuks ja hakkab lekkima. mina nt oma kupeel tegin kaane ka vähe kurjemaks kui juba lahti oli. seda alati tegema küll ei pea.
Vasta
#8
Probleemne ka 7 ja 8 silinder...Sad
Vasta
#9
Xloaded Kirjutas:Probleemne ka 7 ja 8 silinder...Sad

Pole silindrit, pole probleemiIcon_biggrin
Vasta
#10
Xloaded Kirjutas:Probleemne ka 7 ja 8 silinder...Sad

Rolleyes Icon_twisted Rolleyes
Vasta
#11
Neid polegi selles ongi PROBLEEM Big GrinBig Grin
Vasta
#12
Ma ütlen ausalt, et selle mootori puhul pole 6-silindrit vähe. Seda on tehasest deforsseeritud.
Tuleks teha lühem sisselase (ma juba teen) ja torukollektorid, suuremad pihustid (stock`is juba käivad 100% lahti). Siis saab kindlasti sama palju kätte kui E34 M5 väiksemas mootoris jõudu liitri kohta. ITB`sid polegi vaja.
Vasta
#13
hents99 Kirjutas:Ma ütlen ausalt, et selle mootori puhul pole 6-silindrit vähe. Seda on tehasest deforsseeritud.
Tuleks teha lühem sisselase (ma juba teen) ja torukollektorid, suuremad pihustid (stock`is juba käivad 100% lahti). Siis saab kindlasti sama palju kätte kui E34 M5 väiksemas mootoris jõudu liitri kohta. ITB`sid polegi vaja.


WOW, äkki teeks selle teema jaoks eraldi koha? ja ehk oled nii lahke ja jagad seal rohkem infot. Sooviks ka midagi aretama hakata Smile
Mingi närused 165 kw mind nüüd küll ei rahulda...
Vasta
#14
Närused 165kw?!? Äkki ostaks siis suurema mootoriga auto kui ei rahulda need närused,mul näiteks pakkuda 240 kw Icon_twisted
Vasta
#15
Karl Kirjutas:Närused 165kw?!? Äkki ostaks siis suurema mootoriga auto kui ei rahulda need närused,mul näiteks pakkuda 240 kw Icon_twisted

Heh mul olid kindlad soovid ennem kui ostsin,
1. mootoril peab rammu olema.
2. Suur ja mugav.
3. 4WD!
4. Kliima.
5. Nahk sisu.
6. Automaat.
_______________________
Ja selel pärtast võtsingi E320 4 matic. Muidugi kui saaks tõesti korraliku E500 4matik siis võtaks selle kohe [eeldusel et masin enne ära kontrollitakse!]
Vasta
#16
Xloaded Kirjutas:
hents99 Kirjutas:Ma ütlen ausalt, et selle mootori puhul pole 6-silindrit vähe. Seda on tehasest deforsseeritud.
Tuleks teha lühem sisselase (ma juba teen) ja torukollektorid, suuremad pihustid (stock`is juba käivad 100% lahti). Siis saab kindlasti sama palju kätte kui E34 M5 väiksemas mootoris jõudu liitri kohta. ITB`sid polegi vaja.


WOW, äkki teeks selle teema jaoks eraldi koha? ja ehk oled nii lahke ja jagad seal rohkem infot. Sooviks ka midagi aretama hakata Smile
Mingi närused 165 kw mind nüüd küll ei rahulda...
sina räägid siin V6 mootorist 165kw aga teised R6 162 kw
Vasta
#17
Mulle soovitati igatahes V6, pidavat olema vastupidavam ja parema minekuga nii, et julgen seda ka teema algatajale soovitada.
Muidugi kui rahakott kanatab siis tasuks võtta V8 Smile Samas omal on V6 ja liigub küll hästi.
Saan jah aru, et sai teemast mõõda pandud.
Vasta
#18
Teemast mööda, aga huvitav lugeda vähemalt.

Ma arvan, et põhiline tüüpviga on esimese simmerlingi lekkimine, see muidugi enamuse vanakooli ridamootorite viga.
Vasta
#19
Xloaded Kirjutas:Mulle soovitati igatahes V6, pidavat olema vastupidavam ja parema minekuga nii, et julgen seda ka teema algatajale soovitada.
Muidugi kui rahakott kanatab siis tasuks võtta V8 Smile Samas omal on V6 ja liigub küll hästi.
Saan jah aru, et sai teemast mõõda pandud.

Kust otsas parema minekuga? Ei ole see nii. V6-d võtavad käigukast "S" asendis paigalt esimesega, see teeb küll stardi erksamaks, kuid 100-ni pole mingit vahet kas V6 või R6, ka tehasenumbrid samad. Ise ka pidanud mõlemit mootorit... tihedate silindrite ja käigukasti puhul pole küll mingit tõmbe vahet. Ühed püssid mõlemad.
Vasta
#20
ralak Kirjutas:
Xloaded Kirjutas:Mulle soovitati igatahes V6, pidavat olema vastupidavam ja parema minekuga nii, et julgen seda ka teema algatajale soovitada.
Muidugi kui rahakott kanatab siis tasuks võtta V8 Smile Samas omal on V6 ja liigub küll hästi.
Saan jah aru, et sai teemast mõõda pandud.

Kust otsas parema minekuga?  Ei ole see nii. V6-d võtavad käigukast "S" asendis paigalt esimesega, see teeb küll stardi erksamaks, kuid 100-ni pole mingit vahet kas V6 või R6, ka tehasenumbrid samad. Ise ka pidanud mõlemit mootorit... tihedate silindrite ja käigukasti puhul pole küll mingit tõmbe vahet. Ühed püssid mõlemad.

96a vananema kerega E320 R6 tagavedu ka automaat[sõbra oma sammuti hästi hooldatud ei suutnud minu kurvasilmsest E320 V6 4wd liikurist mööda saada ei 100-200 ega ka mitte 250-mne pealt![proovitud lennuväljal nii, et pole mõttet hakkata pahandama] vaheks kujunes kuni 100 3m 200 6-8m ~250 ei oska pakkuda aga vahe suurenes. Võimalik, et ta auto mootor polnud lihtsalt korras kuigi tean, et mees väga hoiab oma liikurit.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Vajan abi MBE290 2 2,228 21-02-2014, 01:11 AM
Viimane postitus: MBE290
  Vajan W123 elektriskeemi, suusabaas 2 2,531 12-01-2010, 11:30 AM
Viimane postitus: mb123
  Vajan W123 sissepritse elektriskeeme. suusabaas 0 1,447 05-04-2009, 07:02 PM
Viimane postitus: suusabaas
  Vajan nõu W124 pidurid iff74 4 4,112 14-12-2008, 02:01 PM
Viimane postitus: taanneell
  vajan abi e220 qwertyui 1 1,631 24-10-2007, 09:01 AM
Viimane postitus: qwertyui



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne