Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Vajan arvamusi ! - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106)
+--- Teema: Vajan arvamusi ! (/showthread.php?tid=10407)

Lehed: 1 2


Vajan arvamusi ! - herkki - 09-11-2008

Kuidas 162 kw kolmesed mootorid ka vastu peavad, või on äkki mingeid tüüpvigu? On nagu plaan endale soetada selline.


RE: Vajan arvamusi ! - hents99 - 09-11-2008

Mul peab väga hästi vastu, juba 185kW`seks moditud, pähe saand mu käest nii, et vähe pole.
Edit: Ahjaa, E klass käib ka 3.0-24V kohta. Minu kogemused 3.2 mootoriga, aga eks nad suht samad ole. Üks siis uuema mootori juhtimisega (süüde+toide).

Tegelt on asi nii, et pea iga mootor peab suht hästi vastu kui õigel ajal õlisid ja filtreid vahetatakse. Kes vahetab 100k km`i tagant, kes aga 10k km`i vahelt, mina siis olen see viimane. Odavam on vahetada õli kui mootori detaile. Kel on alumiiniumist plokid ja kaasaaegsem tehnika PEAKSID vahetama ca 10k km´i tagant vähemalt mootoriõli.


RE: Vajan arvamusi ! - Xloaded - 10-11-2008

hents99 Kirjutas:Mul peab väga hästi vastu, juba 185kW`seks moditud, pähe saand mu käest nii, et vähe pole.
Edit: Ahjaa, E klass käib ka 3.0-24V kohta. Minu kogemused 3.2 mootoriga, aga eks nad suht samad ole. Üks siis uuema mootori juhtimisega (süüde+toide).

Tegelt on asi nii, et pea iga mootor peab suht hästi vastu kui õigel ajal õlisid ja filtreid vahetatakse. Kes vahetab 100k km`i tagant, kes aga 10k km`i vahelt, mina siis olen see viimane. Odavam on vahetada õli kui mootori detaile. Kel on alumiiniumist plokid ja kaasaaegsem tehnika PEAKSID vahetama ca 10k km´i tagant vähemalt mootoriõli.
Tegid aju tuuningut, et 185 kw kätte said?


RE: Vajan arvamusi ! - hents99 - 10-11-2008

Jep, eelkõige enda oma.


RE: Vajan arvamusi ! - marek - 10-11-2008

selle mootori kõige suurem vaenlane on kõrge temperatuur ja sellest tulenevad jamad.


RE: Vajan arvamusi ! - hents99 - 10-11-2008

Aga millest kõrge temp tuleb? Mul näiteks on temp 80 kandis, seistes suvel kipub 88-ni minema ja 88-kraadi pealt käivian el. ventika(10 tolli), mis jälle tempi maha rahustab.

Piitsa andes läheb 90-ni maksimum, siis juba 2 venti järel.

Kas asi võib olla kondi radika asetusest tingitud?

Ma ise muidugi leidsin, et plokikaane tihendi vee avad on liialt väiksed, kanalid ise suht OK`d.
Mul teise mootoriga muidugi plaanid kogu(kaas+plokk) jahutussüsteemi up-grade`da.

Ralaki E`l pole kah tempiga probleeme.


RE: Vajan arvamusi ! - Andres - 10-11-2008

kõigil tehaseseades mootoritel on probleeme. ja kui ka keegi on oma temperatuurid allapoole reguleerinud, siis paratamatult varasemad omanikud pole nii teinud. aga ega sealt midagi hullu ei juhtu. kui eelmine omanik pole teinud, siis vahetad kõik rullikud välja. kui õigel ajal jaole saad pole ka vaja kaant lihvida, piisab tihendi vahetamisest. plokikaane tihend läheb kõrgete temperatuuridega plastikuks ja hakkab lekkima. mina nt oma kupeel tegin kaane ka vähe kurjemaks kui juba lahti oli. seda alati tegema küll ei pea.


RE: Vajan arvamusi ! - Xloaded - 10-11-2008

Probleemne ka 7 ja 8 silinder...Sad


RE: Vajan arvamusi ! - marko600 - 10-11-2008

Xloaded Kirjutas:Probleemne ka 7 ja 8 silinder...Sad

Pole silindrit, pole probleemiIcon_biggrin


RE: Vajan arvamusi ! - Karl - 10-11-2008

Xloaded Kirjutas:Probleemne ka 7 ja 8 silinder...Sad

Rolleyes Icon_twisted Rolleyes


RE: Vajan arvamusi ! - Xloaded - 10-11-2008

Neid polegi selles ongi PROBLEEM Big GrinBig Grin


RE: Vajan arvamusi ! - hents99 - 10-11-2008

Ma ütlen ausalt, et selle mootori puhul pole 6-silindrit vähe. Seda on tehasest deforsseeritud.
Tuleks teha lühem sisselase (ma juba teen) ja torukollektorid, suuremad pihustid (stock`is juba käivad 100% lahti). Siis saab kindlasti sama palju kätte kui E34 M5 väiksemas mootoris jõudu liitri kohta. ITB`sid polegi vaja.


RE: Vajan arvamusi ! - Xloaded - 10-11-2008

hents99 Kirjutas:Ma ütlen ausalt, et selle mootori puhul pole 6-silindrit vähe. Seda on tehasest deforsseeritud.
Tuleks teha lühem sisselase (ma juba teen) ja torukollektorid, suuremad pihustid (stock`is juba käivad 100% lahti). Siis saab kindlasti sama palju kätte kui E34 M5 väiksemas mootoris jõudu liitri kohta. ITB`sid polegi vaja.


WOW, äkki teeks selle teema jaoks eraldi koha? ja ehk oled nii lahke ja jagad seal rohkem infot. Sooviks ka midagi aretama hakata Smile
Mingi närused 165 kw mind nüüd küll ei rahulda...


RE: Vajan arvamusi ! - Karl - 10-11-2008

Närused 165kw?!? Äkki ostaks siis suurema mootoriga auto kui ei rahulda need närused,mul näiteks pakkuda 240 kw Icon_twisted


RE: Vajan arvamusi ! - Xloaded - 10-11-2008

Karl Kirjutas:Närused 165kw?!? Äkki ostaks siis suurema mootoriga auto kui ei rahulda need närused,mul näiteks pakkuda 240 kw Icon_twisted

Heh mul olid kindlad soovid ennem kui ostsin,
1. mootoril peab rammu olema.
2. Suur ja mugav.
3. 4WD!
4. Kliima.
5. Nahk sisu.
6. Automaat.
_______________________
Ja selel pärtast võtsingi E320 4 matic. Muidugi kui saaks tõesti korraliku E500 4matik siis võtaks selle kohe [eeldusel et masin enne ära kontrollitakse!]


RE: Vajan arvamusi ! - marko600 - 10-11-2008

Xloaded Kirjutas:
hents99 Kirjutas:Ma ütlen ausalt, et selle mootori puhul pole 6-silindrit vähe. Seda on tehasest deforsseeritud.
Tuleks teha lühem sisselase (ma juba teen) ja torukollektorid, suuremad pihustid (stock`is juba käivad 100% lahti). Siis saab kindlasti sama palju kätte kui E34 M5 väiksemas mootoris jõudu liitri kohta. ITB`sid polegi vaja.


WOW, äkki teeks selle teema jaoks eraldi koha? ja ehk oled nii lahke ja jagad seal rohkem infot. Sooviks ka midagi aretama hakata Smile
Mingi närused 165 kw mind nüüd küll ei rahulda...
sina räägid siin V6 mootorist 165kw aga teised R6 162 kw


RE: Vajan arvamusi ! - Xloaded - 11-11-2008

Mulle soovitati igatahes V6, pidavat olema vastupidavam ja parema minekuga nii, et julgen seda ka teema algatajale soovitada.
Muidugi kui rahakott kanatab siis tasuks võtta V8 Smile Samas omal on V6 ja liigub küll hästi.
Saan jah aru, et sai teemast mõõda pandud.


RE: Vajan arvamusi ! - hents99 - 11-11-2008

Teemast mööda, aga huvitav lugeda vähemalt.

Ma arvan, et põhiline tüüpviga on esimese simmerlingi lekkimine, see muidugi enamuse vanakooli ridamootorite viga.


RE: Vajan arvamusi ! - ralak - 11-11-2008

Xloaded Kirjutas:Mulle soovitati igatahes V6, pidavat olema vastupidavam ja parema minekuga nii, et julgen seda ka teema algatajale soovitada.
Muidugi kui rahakott kanatab siis tasuks võtta V8 Smile Samas omal on V6 ja liigub küll hästi.
Saan jah aru, et sai teemast mõõda pandud.

Kust otsas parema minekuga? Ei ole see nii. V6-d võtavad käigukast "S" asendis paigalt esimesega, see teeb küll stardi erksamaks, kuid 100-ni pole mingit vahet kas V6 või R6, ka tehasenumbrid samad. Ise ka pidanud mõlemit mootorit... tihedate silindrite ja käigukasti puhul pole küll mingit tõmbe vahet. Ühed püssid mõlemad.


RE: Vajan arvamusi ! - Xloaded - 11-11-2008

ralak Kirjutas:
Xloaded Kirjutas:Mulle soovitati igatahes V6, pidavat olema vastupidavam ja parema minekuga nii, et julgen seda ka teema algatajale soovitada.
Muidugi kui rahakott kanatab siis tasuks võtta V8 Smile Samas omal on V6 ja liigub küll hästi.
Saan jah aru, et sai teemast mõõda pandud.

Kust otsas parema minekuga?  Ei ole see nii. V6-d võtavad käigukast "S" asendis paigalt esimesega, see teeb küll stardi erksamaks, kuid 100-ni pole mingit vahet kas V6 või R6, ka tehasenumbrid samad. Ise ka pidanud mõlemit mootorit... tihedate silindrite ja käigukasti puhul pole küll mingit tõmbe vahet. Ühed püssid mõlemad.

96a vananema kerega E320 R6 tagavedu ka automaat[sõbra oma sammuti hästi hooldatud ei suutnud minu kurvasilmsest E320 V6 4wd liikurist mööda saada ei 100-200 ega ka mitte 250-mne pealt![proovitud lennuväljal nii, et pole mõttet hakkata pahandama] vaheks kujunes kuni 100 3m 200 6-8m ~250 ei oska pakkuda aga vahe suurenes. Võimalik, et ta auto mootor polnud lihtsalt korras kuigi tean, et mees väga hoiab oma liikurit.