Et pihusteid maha saada, kas peab palju lammutama ?
Saab lehtvõtmega lahti keerata ? Või on mingit spets pikka padrunit vaja ?
(mis suurus võti?)
Või kui muidu ei saa, siis neid on vist võimalik kaheks osaks ka võtta ? Kas see on üldse võimalus, või keerab midagi reguleeringus peesse ?
Kui keegi viitsib, siis laiali kakkumise kiire step-by-step ülevaade ei tee paha.
Tartus diisli pihustite kontrolli ja vajadusel vahetust? OÜ Kattel-Diisel ? Veel mõni ?
1. Võta lahti küttetorude plastikust klambrid- ettevaatlikult....võivad terveks jääda või pudenevad laiali....(kuumaga plastik rabedaks muutunud)
2. Vaja 13 või 14mm lehtvõtit- keera lahti küttetorud pihustiotstest ja painuta ettevaatlikult pihustitest kõrvale.
3. Vaja 27mm toruvõtit ja keera pihustid välja...
Pihustite otsi pole ise mõtet torkima hakata... (kogemused omastkäest ) kui ise otsad muretsed siis karla autos 150-200 pihustite regull
(uue pihustiotsa hind kuskil 200)
Kui tagasi hakkad panema siis soovitavalt oleks vaja veel ära vahetada pihustite all olevad seibid... ja tagasi kokku vastupidises järjekorras...
jõudu tööle...
PS. jäi veel lisamatta, et kütuse tagasivoolu voolikud oleks ka hea enne eemaldada... ja kui tagasi paned siis võiksid uutega asendada, maksab kuskil 50 eeku meeter
See 27'ne toruvõti võib probleemiks osutuda
Plaan ongi pihustid maha kakkuda, kontrolli viia. (ise ei näpi) Millised töötavad, millised mitte. Mittetöötavad otsad välja vahetada ja regullida lasta (ka teised).
Salome's oli pihustiots mingi ~150 kanti tänase päeva seisuga.
Kustkohast on saada neid seibe ? Voolikut on igas autokaupade poes või peab otsima??
Seibe peaks olema saada samas poes kus müüaks pihusti otsi. "27" toruvõti pole mingi probleem.
Kõik pihustite jaoks vajalikud vidinad olen saanud: http://www.mbvaruosad.ee/kontakt.html
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Tartus selline koht nagu http://www.diisel.ee/ ise ostsin sealt, peaks kohe riiulist võtta olema, ja seibid ka sealt... salome - kui vähegi võimalik siis suure kaarega sealt mb varuosadesse.... ringtee tänavale..
27ne pikk padrunvõti maksis ehituspoes 100krooni. umbes 2 kuud tagasi ostsin endale. ja saba(vist oli 3/4) peaks ikka igaühel juba kodus olemas olema, aga vajadusel saad selle ka osta juurde)Musta värvi padrun oli. kroomitud maksis umbes 300eeq. Seibe saad ilmselt ainult sealt kuhu pihustiotste vahetuseks pihustid viid. vaevalt et tavalised autopoed neid laos hoiavad. ilmselt leiad kuskilt diislikeskustest vms. kohtadest. need on spetsiaalsed seibid(ei ole tavalised vaskrõngad).
ja ülevooluvoolikut saad enam vähem igast autopoest. ja osta uus pime ka viimase pihusti ülevoolule.
ja 14 lehtvõti torude jaoks. ja pikendust ka vaja, et kõrgemalt keerata saaks. klapikambrikaane ligidalt on vähe jõudu et keerata. mina pidin veel vist ligi meetrise toru sabale järgi panema kuna muidu ei jõudnud pihusteid lahti keerata.
aga jäta meelde, et pikka padrunit vaja sul. lühikesega keerad ülevooluotsad puruks
Laur Kirjutas:Seibe peaks olema saada samas poes kus müüaks pihusti otsi. "27" toruvõti pole mingi probleem.
Kõik pihustite jaoks vajalikud vidinad olen saanud: http://www.mbvaruosad.ee/kontakt.html
kusjuures salome ei paku seibe... otsi pakkusid ka kolme päevase ooteajaga...
Wiha Kirjutas:kusjuures salome ei paku seibe... otsi pakkusid ka kolme päevase ooteajaga...
Tallinnas mersuvarusadel ka kohapeal polnud, ooteaeg oli ca. 35 min.
kutt käis ja tõi kuskilt kesklaost.
Seibid ja ülevoolu voolik oli letis.
Klubikaardiga sai arvestatava ale ka!
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Tänud abistajatele
Väiksemad võtmed ikka leiab . Naaber ka traktorist. Kahepeale ikka lahti saab. 27 pikka (lühikest leiab kindlasti) padrunit peab veidi otsima ainult.
Hommik õhtust targem vist. Eks siis vaatab, kuidas nad lahti ja kontrollitud ja vahetatud saab koos seibide ja teiste jubinatega.
ahjaa, tuli veel meelde V6sa viimasest kogemusest.
Kui pihustid peale tagasi monteerid vaata, et torud pinge alla ei jää.
Painuta enne paikka, et toru enam-vähem pesas istub, muidu tänu vibratsioonile läheb natukese aja pärast puruks.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Nii.
Terve päev kulus sellele, et pihustid pealt kätte saada :S
Algul müüdi mulle vale võti, mis ei istunud korralikult pihustite peale, siis tark tehnikamees/müüja oli kindel, et mul läheb 28 võtit vaja. Sellega sain hädapärast ühe pihusti lahti, kuna see ei mahtunud seina paksuse poolest pihusti ja kollektori vahele. Kolmandal korral võtsin pihusti kaasa. Siis vahetas õige nr 27 võtme vastu välja asja.
See selleks.
Küsimusi tekitas viienda ja kuuenda silindri pihustid, mille otsad olid täiesti õlised. ????
Ja millised need seibid on mis sinna alla lähevad. Kas see terve pesa, kus pihusti sees istub ? Või on seal all mingi väike ümmargune seib ? Pealt vaadates on näha ümber pihusti mingite lõhedega (nagu kruvikeerajale sobilik, kuid hästi suur) värgeldust. Kui kogu see asi on see "seib", siis mismoodi ma nad kätte saan ?
Homme saan pihustid kontrolli viia, siis selgub palju töötavad.
seib on kaussjas. seibi keskel on umbes 5 - 6mm suurune auk läbi, mille serv on kõrgem. auk on nii suur kui pihustiotsal näha olev tahmane rõngas, samuti on seibi välisäär kõrgem. ja seib on sama suur, kui on pihusti ots. ja asub täpselt pihusti all. mina sain kätte nii, et keerasin pihusti ära ja ajasin peente otstega näpitsad sealt keskmisest august sisse mis pihustipesas on. tõmbasin näpitsate otsad laiali ja tõstsin niimoodi seibid välja. seibi iseenesest seal põhjas niisama lihtsalt näha ei ole, sest ta ümbritsevaga ühte värvi. aga võid ka ju koputada pihustipesa põhja välisserva peale torni ja haamriga.
üks variant on veel, mida isiklikult ja poolkogemata katsetasin. nimelt kui pihustid maas, siis andsin starterit paar ringi. aga pärast kõiki vanu seibe üles ei leidnudki.
ja kas need otsad ei võinud seepärast õlised olla, et pihustipesa oli õli täis. ntx klapikambrikaane tihendi vahelt lekkinud?
Ei.
Lõpuks sain ikka tavalise 27 padruni pikemat sorti. 12 kanti sees.
Alguses anti mingi nimetuse järgi õlirõhuanduri padrun. Pidavat sobima auto kallal tegutsemiseks, kuid seal sees olid servad, mis jäid pihusti ääre taha kinni. Ehk ei läinud lõpuni otsa.