Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
124 veab paremale
#1
Tervitus.

Autoks siis S124 300TD 91a

Minu mõistus enam sellest asjast üle ei käi.

Auto nimelt veab paremale. mitte küll eriti palju, aga sõidu ajal häirib ikka omajagu. Teha ei oska ka enam nagu eriti midagi, kuna...

Remonditud nii esi kui tagasild. sildades kindlasti lõtkusid ei esine, samuti vahetatud tagasilla suured talapuksid

Käidud sillastendis 3x. kahes erinevas kohas. viimasel stendimisel seisin ise auto kõrval ja nägin, et kokkujooks olid paigas, külg ja pikikalded sildade ratastel võrdsed kõik nii esi kui tagasillal. viimasel korral ei reguleeritud midagi sest kõik oli paigas. veendusin selles oma silmaga

Autole olen alla proovinud 4 erinevat jooksu velgi/rehve kusjuures üks jooks oli uus, otse poest riiulist võetud tehase rehvid 4tk(ei olnud taastatud)

Rool keerab mõlemale poole ühepalju(vähemalt silma järgi tundub küll)

Kere ka kõver ei ole, sest sillad istuvad ilusasti rööpmes. kõrvalekalle esi ja tagasilla vahel oli praktiliselt olematu

roolikarbis lõtku otsesõites ei ole, rattaid ühele või teisele poole välja keerates tekib lõtk karpi mis läheb suuremaks sellevõrra mida rohkem rattaid välja keerad.

ise siiski hakkan kahtlustama roolikarpi, et see on keskasendist kõrvale viidud ja sõidu ajal lihtsalt keerab ennast keskasendisse tagasi, aga jällegi - rattad keeravad ühepalju ja keskasendis lõtku ei ole.

Ah jaa, ostes oli auto juba sellise veaga

Igasugused ideed teretulnud, sest maha ei tahaks autot veel seepärast müüa. Crybaby
Vasta
#2
pidurid korras?.... peale ei jää?
Vasta
#3
ei, pidurid ei jää peale. korduvalt kontrollitud ja siis veel paar korda igaks juhuks. ega tagadiffer sellist asja ometi ei mõjuta? loll küsimus vist, aga mul asi lootusetu lihtsalt.

ah jaa, rattalaagrid ka kõik vahetatud, esimestes kerged lõtkud sees aga need ka minimaalsed..., tagumised ok.
Vasta
#4
üldiselt Mercedes-Benz esisild ongi nii tehtud, et natuke kisub paremale! ikka selleks kui uni peale tuleb. kui paremale ei kisu, on sild paigast ära. Smile

edit:
muidugi mitte nii, et lased rooli lahti ja kohe kraavis. Badgrin
Vasta
#5
ega seda täpselt oskagi öelda kui ise sõitnud pole... esirataste kokkujooks?
minuteada päris 0 ei tohiks olla peaks ikka natuke kokku jooksma või @minalol Smirk
Vasta
#6
marek Kirjutas:üldiselt Mercedes-Benz esisild ongi nii tehtud, et natuke kisub paremale! ikka selleks kui uni peale tuleb. kui paremale ei kisu, on sild paigast ära. Smile

edit:
muidugi mitte nii, et lased rooli lahti ja kohe kraavis. Badgrin

ära aja siin hirme peale Thumbsdown
käisin proovimas ja kuskile ei kisu.
ÄRA VALETA!

algatajale aga kas rool on üldse sirge peal rattastega tasa?
Vasta
#7
auto Kirjutas:käisin proovimas ja kuskile ei kisu.
kolmerattalist või tõukekat?
Vasta
#8
Ei tea, millal bänn tuleb? Mingi aeg on lahe debiilsuse üle naerda, aga vaikselt viskab üle.
Vasta
#9
olen teisi samasuguseid mersusid proovinud ja need ei ole kusagile vedanud. esirataste kokkujooks oli vist +0,17 minutit, nii nagu stend tehaseandmete järgi näitas ja seal ligiduses reaalselt asi oligi. muidu on nii, et niipea kui rooli lahti lasen keerab rool pisut paremale viltu ja kraav läheneb

hetkel on asi peaaegu normaalne sõidu suhtes. veab õige pisut paremle, aga asi selles et vasakus esirattas rõhk 1,8 ja paremas 3,0 atti. aga ikkagi veab.

või tahan ma liiga palju?

olen ennem liigelnud 85 ja 87 aasta 124jadega ja need ei vedanud kuskile.

lihtsalt käed väsivad ära rooli hoides kui vähegi pikemat maad sõita...

saan aru et osaliselt on tingitud see ka tee kaldest aga vastassuunavööndist tuleb auto ikkagi tagasi kui käed rooli pealt lahti lasta. see ei ole normaalne ju
Vasta
#10
no käed ei tohiks küll ära väsida. kas regullimise ajal "latt" pandi rataste vahele? kui ei, siis ei ole sild paigas.

kas rattaid oled proovinud vahetada?
Vasta
#11
marek Kirjutas:no käed ei tohiks küll ära väsida. kas regullimise ajal "latt" pandi rataste vahele? kui ei, siis ei ole sild paigas.

kas rattaid oled proovinud vahetada?
Ai-ai Marek,esimeses postis ju kirjas mitu korda ta rattaid vahetanud on.
Vasta
#12
latt??? mismõttes käib latt rataste vahele. ei pandud küll midagi, aga samas olen kahe teise Mercedes-Benz 124jaga käinud samas kohas stendis kus alguses, ja neil ei ole mingeid probleeme esinenud. ei vedamist, ega rehviäärte kulumist, niiet jooks peaks eeldatavasti paigas olema.
Vasta
#13
ja eeldatavasti on asi nii, et kokkujooks pannaksegi sõidukil vastavalt sellele kui palju ta sõidu ajal rattaid lahku veab/või kokku. ehk siis palju igasugused puksid mängima annavad. seetõttu ilmselt tulebki panna osadel autodel päris korralik kokkujooks esi ja tagaratastel. ja vale kokkujooks paneb kohemaid rehvidel ääri kulutama, seda tean kindlasti ja korduvatest kogemustest. just eile said kõik rattad tasakaalustatud ja muster oli äärtel korralik. ja möödas kokkujooks paneb auto ujuma teel, jällegi isiklikud kogemused mersude ja mitmete muude autodega, aga vedama ei pane

ja kindlasti keegi oskab mulle seda öelda, et kui auto loeb ära kõik teekonarused, ka need mis silmale märkamatuks jäävad, kas siis piisab aint vedrude vahetusest või on amordid(esimesed) ka uued vaja panna. tagaosa töötab (va nivoo, mille regulaator ilmselt otsas)ja rõhuakud on hiljuti vahetatud...
Vasta
#14
Lõoke Kirjutas:Ai-ai Marek,esimeses postis ju kirjas mitu korda ta rattaid vahetanud on.
liiga pikk tekst oli, ei viitsind lugeda. Badgrin

Nustu826 Kirjutas:latt??? mismõttes käib latt rataste vahele. ei pandud küll midagi,
Nustu826 Kirjutas:ja eeldatavasti on asi nii, et kokkujooks pannaksegi sõidukil vastavalt sellele kui palju ta sõidu ajal rattaid lahku veab/või kokku. ehk siis palju igasugused puksid mängima annavad. seetõttu ilmselt tulebki panna...
ise küsin, ise vastan. jagad matsu küll ju. Badgrin
Vasta
#15
welcome to the club
Minu värske w124 kisub ka paremale. Teisipäeval läheb sillaregulli. Ma ei tea mis eelmine omanik temaga teinud oli, kuid parempoolne esimene ketas oli kõver ja vasakpoolne roolivarras on täies pikkuses ära vahetatud. Kuskile äärekivisse sõitnud vms. Ise vahetasin kettad ära, kuid ikka kisub samamoodi paremale. Loodan et on ainult reguleerimise vaev. Kui ei, on meil siin juba kaks autot millel üks ja sama tõbi.
Vasta
#16
paistab, et palju on neid paremkäelisi 124sid...ka minu oma kisub paremaleBig Grin
Vasta
#17
Njah, mul kubel sama jama, kaa paremale poole vildakil.
Vasta
#18
Nii ,Minulgi olnud selliseid probleeme ,aga huvitaval kombel on minu autodel see kiskumine pärast korralike uute rehvide alla panemist ära kadunud.Kiskus mul ka 124 paremale panin tutikad rehvid kadus see efekt.Praegusel bussil oli ka sama jama panin uued rehvid nüüd saa midagi aru jooseb ilusti otse ainuke mis mul on jäänud veits kiskuma see SL aga mitte nii et vastasuuna vööndist tagasi kisub.Arvan lihtsalt et liiga laiad rehvid muud midagi.Sama Jama ka vennase 211 kere mb -l .et kisub paremale aga tal ka rehv juba slikk,Nii et arvan et kui nüüd uued alla lähevad kaob see anomaalia.
Kokku võttes soovitan tee veel üks investeering ja pane uued rehvid ,kui muidugi sul neid juba polegi all.
Vasta
#19
Soome foorumis arutleti sama asja üle ja seal jõudis teemaalgataja selleni, et tema üsna uuel autol põhjustas "kiskumist" ehk paremale uitamist teekalle. Proovi Sinagi: kas vastassuunavööndis sõites kisub kah paremale?

Kas rool pöördub mõlemale poole sama palju? Keskasendis paigaldatud rool peab mõlemas otsas olema samas asendis (nojah, tegelikult küll peegelpildis)

Kas neljal mitte ratta pöördumist piiravaid polte pole? Nendega annaks ratta väljapööramist piirates ära petta ülekande keskasendist väljanihutamist. Lihtsalt pöörderaadius suureneb...

Põhimõtteliselt on tõesti rooliülekandel "keskkoht", millesse see tagasi püüab minna, kui sild laseb...
Vasta
#20
nujah, vastassuunavööndist tuleb kribinal-krabinal ruttu tagasi. suurema kaldega tee korral saab vastassuunavööndis isegi veic pikemalt sõita enne kui tagasi tuleb.

silma järgi keerab rool küll sama palju mõlemale poole rooliratta järgii, aga nuh, kui täpne see okulaarmeeter ka on, seda ei tea.

ja omaarust ei ole märganud käändtelgede või õõtsadeküljes küll miskiseid reguleerpolte polte, aga esmaspäeval vaatan uuesti kui auto alla pääseb.

ja ei muutunud uute rehvidega midagi. justnimelt vahetasin päris uued alla koos teiste plekkvelgedega. kasu ei miskit. kõikidel muudel juhtudel veab tõepoolest rehv ära kui on viga saanud, aga mul kahjuks mitte
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w 124 2.0d 55kw 92a. plokikaanes auk ? Merzz 3 3,518 22-12-2018, 08:32 PM
Viimane postitus: Laur
  c 124 E220 110kw -93, süüde sees ei ole süüdet. 966mkr 8 6,417 09-07-2018, 10:07 PM
Viimane postitus: 966mkr
  124 mootori temp. kõrge --Arx-- 8 7,449 28-02-2018, 03:14 PM
Viimane postitus: stihl
  W211 rooli paremale keerates raske! indrekab17 3 3,326 04-12-2017, 10:51 PM
Viimane postitus: Laur
  124 TD tagasillaga probleem. ramli 6 5,221 18-09-2017, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  Küsimus MB 124 peaülekanne Elton 2 2,839 29-08-2017, 08:30 AM
Viimane postitus: nils_
  puldiga keskluku paigaldus mb 124 ramli 5 4,819 06-07-2017, 05:51 AM
Viimane postitus: .Alar.
  W 124 250 D Afgaan124 11 8,055 14-01-2017, 01:00 PM
Viimane postitus: Afgaan124
  W 124 ,320 bens jäi seisma SENATOR 16 10,350 26-12-2016, 10:47 AM
Viimane postitus: .Alar.
  124 kardaani mure Egoolen 0 2,329 24-07-2016, 11:45 AM
Viimane postitus: Egoolen



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 6 külali(st)ne